سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

سام بهانه زندگی من

1393/11/18 21:49
نویسنده : مامان آیدا
907 بازدید
اشتراک گذاری

اینم سام من در اولین ساعت زندگیش

اینم وقتی از توی دستگاه درش اوردیم و حمامش کردیم

عزیز دلم هنوز یکم زردی بودی .

این هم همیم امروز بعد از خوردن یک پرس مفصل شیر مست و خمار شده بودی ولی دلت نمی خواست بخوابی..اونقدر وول خوردی که خودت خوابت برد.

خاله هاش ببینین دیگه زرد نیستم. ولی این مامانم منو بسته به عرقیجات... دست از سرم بر نمی داره  که...
 

پسندها (2)

نظرات (24)

مهربوون(محیا)
18 بهمن 93 22:22
عزیززززز دللللللللم .... قربون اون نگاههههت .... چه ناززززی شما خاله ججووووون آیدا جوووونم خداروشکر که زردیش رفته .... دست مامان آیدا درد نکنه که عکست رو گذاشت و دیدیمت .... آیدا جونن اسپند یادت نره خانومی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله.. خدا رو شکر.. حالا دوشنبه دوباره می ریم دکتر ببینیم چی میگه
مهربوون(محیا)
18 بهمن 93 22:37
عزیززززم 10روزگیت مباررررررررک
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله محیای مهربون
رعنا
18 بهمن 93 23:15
عززززززییییییززززززممممممممم خیلی نمک داری ماشاللههههههههه سام کوچولو مامان آیدا دستت درد نکنه که سام کوچولو رو خوب کردی ، خدابرات نگهش داره عزیزم توروخدا بگو من با تبلت چجوری عکس ایلای و بذارم هرکاری میکنم نمیشه عکسشو بذارم گریهههههههههه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله رعنامن با لب تاب عکس گذاشتم. با تبلت برنامه می خواد که من ندارم...
سودی
19 بهمن 93 0:44
خواننده خاموش وبلاگتان هستم.از صمیم قلبم برای سام عزیز ارزوی سلامتی دارم .زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه.مبارکت باشه ایدا جان.
مامان آیدا
پاسخ
خیلی ممنون سودی جانبراتون بهترین ها رو آرزو می کنم
آدی
19 بهمن 93 1:24
عزیززززززززززم.چشمم به جمالش روشن شدددد.فدات بشم خاله.خدا برای مامان و بابات حفظت کنه.عسلمممم
مامان آیدا
پاسخ
وای خدا نکنه.. مرسی خاله آدی جونم
مامانِ عسل
19 بهمن 93 7:33
وووووووووووي خدایا این چقدر شیرین و خوردنیه عزیززززززززززززززم خیلی ماهه.... آیدا جون خودت براش اسپند دود کنی ... و ان یکاد و لا قوه الا با الله براش بخون خدا حفظش کنه.... از طرف من یه بوس کوچولو ازش بردارمممررررسی خاله...چشم..حتما
سلام
19 بهمن 93 7:46
سلام سام عزیزم خدا تو چقد نازی میخوای از اون پسرایی دختر کش بشی وای خدا چقد کنجکاوانه نگا میکنه که مامانش چه کار می کنه به این دنیا خوش اومدی عزیزم .
مامان آیدا
پاسخ
سلام خاله مهربون..شما لطف دارین خاله.. حالا البته من یکم کنجکاو هستم.. تا هر صدایی میاد شیر مامانم رو ول می کنم سرم رو می چرخونم ببینم که چی بوده.. البته نه خیلی.. بالاخره آدم باید از اطرافش خبر داشته باشه دیگه
مامان فرخنده
19 بهمن 93 7:49
اي جانم عزيزززززززززززززززدلم قربونت بشم من عسلي آره توي عكس آخري ديگه پسرمون خوب شده ديگه سرخ وسفيد شده خدا حفظش كنه آيدا جون قربون اون سر بي موت بشم من مواظب پسر طلا باش
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله فرخنده.... دیدی کچل منوولی داریم پولامونو جمع می کنیم برای کاشت مو خاله
فرشته
19 بهمن 93 8:06
خداي من چقدر نازه خدايا شكرت كه معجزتو صحيح و سالم گذاشتي تو بغل مامانش هرچقدر نگاه مي كنم باورم نمي شه اين همون خط دوم بي بي چكه كه انداختيش تو سطل؟؟؟؟؟؟ اين همون چندتا سلوله كه با استقامت بعد اون همه ورجه ورجه چسبيده بود بهت ؟؟؟؟؟؟؟؟ فرشته زيباي زندگي خوش اومدي
مامان آیدا
پاسخ
فرشته جون خیلی قشنگ گفتی.. دقیقا خودشه همون خط دوم بی بی چکه که انداختمش تو سطل... الهی به امید و کرم خودش همین روز ها معجزه خوشگل شما رو هم ببینم
مامان رهام
19 بهمن 93 8:37
جووووووون دلم.... هزار ماشالا به اون نگاه نافذ خاله جون ایشالا همیشه سلامت باشی آیدا جون رهام تا20 روزگیش با اینکه خیلی مراقبت می کردم، زردیش بالا و پایین می شد، بهتره تا چند روز دیگه به توصیه های مامان مهربونت گوش کنی تا کلا زردی برطرف بشه
مامان آیدا
پاسخ
مامانم که میگه بسه اینقدر از این چیز ها نخور.. آخه من فشارم می افته...من خودم اصرار دارم.. نمی دونم بنظرم فعلا رنگش خوبه.. تا برم فردا ببینم چی میشه
nazi
19 بهمن 93 8:44
وااااااااااااای چقدر این نازه قربونش برم اجی از طرف من خیلی ببووووووسش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله.خدا نکنه
فافا
19 بهمن 93 10:21
هزار ماشالله . هزار الله اکبر به ماه پسرت. خدارو شکر که سلامتین . الهی که خاله فافا فداش بشه . آیدا جان چشم و دلت روشن به روی ماه پسرت . خدا نگه دارش باشه انشالله .
مامان آیدا
پاسخ
ممنون فافا جونم.. خدا نکنه خانمی.. الهی همین روز ها عکس فرشته کوچولو شما رو هم تو سایتت ببینم
سودابه
19 بهمن 93 13:41
ماشاالله ... ماشاالله ... ماشاالله عزيززززززززم اى جانم چه نازه اين گل پسر چشمم کف پاش خيلى خوشگله آيدا جون باور کن من تا حالا بچه تازه دنيا اومده به اين زيبايى نديدم آخه نى نى ها تا يکى دوماه يه جورين به دل نميشينن ولى اين جيگر طلا بدجور خوشگل و نازه از الان معلومه از اون پسرهاست که صد تا دختر دنبالش راه ميوفتن کارت ساخته ست همش بايد دختر ها رو از دور و بر پسرت دک کنى تو عکس دومى هم چه لبخند مليحى داره خدا برات حفظش کنه ان شاء الله ... ان شاء الله زير سايه پدر مادرش بزرگ بشه ... خدا از چشم بد هم حفظش کنه ان شاء الله ... مواظب خودتو اين جيگر طلا باش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله سودابه.. چشماتون خوشگل می بینه...خودش عاقل بشه سراغ هر دختری نره
صبا ( خواننده خاموش )
19 بهمن 93 14:07
سلام آیدای نازم چه نیک رویی - مه جبینی چون هلو آورده ای . خدا حفظش کنه عزیزززززززم
مامان آیدا
پاسخ
سلام صبا جان ممنونم
سوری
19 بهمن 93 18:39
واااای خدایاشکرت
مامان آیدا
پاسخ
واقعا خدایا شکرت...همه آرزو های قشنگ برای شما سوری مهربونم
رز
19 بهمن 93 23:15
با تبریکات فراوان من که عاشق عکس اولیه شدم خیلی ناز خوابیده ولی از عکس سوم معلومه که ماشاالله خیلی باهوش است ان شاالله که همیشه زیر سایه ی 14 معصوم باشه وچراغ دلت باشه
مامان آیدا
پاسخ
ممنون رزرعزیز انشااللهبچمون خیلی کنجکاوه... با هر صرایی بر می گرده.. بنظرم جسابی بازیگوش باشه
marzi
20 بهمن 93 10:45
ماشاالله به این گل پسر. خدا حفظش کنه این نازنین خوشگل رو. آیدا خیلی ناز و دوست داشتنیه. ایشاالله دامادش کنی. بچه هاشو ببینی.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله مرضی... انشاالله به همین زودی عکس فرشته نازنین شما رو ببینیم تو سایت
نسرین مامان سارا
20 بهمن 93 12:04
ای خدا خدا، این سامه؟؟؟ چقد نانازه فداش شم
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله نسرین
ستاره
20 بهمن 93 12:43
ايداجان الهي شكر كه خودت سالمي . چه لحظات پر استرسي بوده ...خداروشكر كه بچه سالمه الحمدلله انشالله روزهاي شيرين تري را با سام داشته يشي
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله مرسی ستاره جان
مامان سهند و سپهر
21 بهمن 93 16:13
خاله فدای نگاه آسمونیش
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنهمرسی خاله
مهتاب
22 بهمن 93 17:25
ای جوووووونم ماشالله خاله جون شما خیلی خیلی نازی ایداجون دو تا ماچ گنده از اون لپاش بکن جای من
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله مهتابشما هم دو تا ماچ محکم از علیرضای خوردنیمون بکن
پانیذ
22 بهمن 93 18:13
ای جانم خدایا خیلی نازه. خدا زنده نگهش داره عزیزم. مبارکتون باشه.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله پانیذ
خاطره
25 بهمن 93 3:40
سلام آیداجون... قدم نورسیده مبارک باشه.. امیدوارم همیشه شادوپیروزباشی. خدا نی نی خوشدلتو واست حفظ کنه،زیرسایه خودت...
مامان آیدا
پاسخ
سلام خاطره جون ممنونم ازت.. انشاالله شما هم به همه آرزوهای قشنگتون برسی
فرشته
25 بهمن 93 10:42
من مي خواستم اينجا يه تشكر ويژه از مامان آقا سام بكنم كه با همه مشغله كه اين روزها داره مياد اينجا رو به روز مي كنه تا ما چشم انتظار نمونيم و تك تك نظرات و مي خونه و با صبر تمام جواب مي ده "ماماني سام كوچولو ازت متشكريمممممممممم"
مامان آیدا
پاسخ
قربون شما.. مگه میشه دوستای گلم رو که تمام این مدت با من بودند رو منتظر بگذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد