سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

کودکانه

سام سین هشتم سفره امسال من

1394/1/1 1:58
نویسنده : مامان آیدا
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخرین دقایق سال 93 هم داره سپری میشه... امسال با همه بالا و پایین هاش برای من زیباترین سال زندگیم شد.... سام  شد هشتمین سین پایدار سالهای زندگی من... امسال با نا امیدی شروع شد با شروع یه معجزه ادامه پیدا کرد و با امید دوباره من به زندگی داره تمام میشه..... خودم رو تو دو تا چسمای قشنگش می بینم و هر لحظه احساس می کنم باید قوی و قوی تر باشم بخاطرش.. سال عجیبی بود برای من... خوشحالم که داره تمام میشه با همه خاطرات خوب و بدش که خوب هاش هم بیشتر بود. با این وجود خوشحالم که امسال زودتر از آنچه که من بخوام به پایان رسید.. دلیلش هم حضور پسر نازنینم تو پایان سال بود..در اصل بهار زندگی من دوماه پیش با اولین نگاه پسرم شروع شد.هر بار عاشق و عاشق تر شدم تو نگاه معصومش و هر لحظه خدا رو شکر کردم که لذت این عشق رو من هم چشیدم...دوستان مهربونم برای همتون سال خوشی رو آرزو می کنم.. برای همه شما مهربون های که تو سختی و شادی امسال همراهم بودین آرزو می کنم به تک تک آرزوهاتون برسید..  مطمینم سال آینده سال خیلی خیلی بهتری برای همه هست... کلی مامان داریم اینجا از حالا اینو تضمین می کنم به امید خدا... کلی گلدپسر و ناز دختر تپل مپلی داریم که اولین هاشونو تو نی نی وبلاگ با هم جشن خواهیم گرفت... عسلکم بیدار شدی.. بریم که باید بریم سر اولین سفره هفت سینت بنشینی... دوستون دارم... عیدتون مبارک باشه..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

marzi
15 فروردین 94 9:31
سلام آیدا جون. سال نو بر تو مبارک. چه هفت سین قشنگی امسال داشتی. خدا سام رو برات حفظ کنه. دامادش کنی ایشاالله.
مامان آیدا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک...انشالله تو این سال به همه آرزوهات برسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد