سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

شش ماهه شدی

1394/5/9 1:57
نویسنده : مامان آیدا
509 بازدید
اشتراک گذاری

روزها با چه سرعتی می گذرند... پسرک مریض شده.. گوشش عفونت کرده... کوچولوی دوست داشتنی مامان بی حال بر اثر آنتی بیوتیک همش می خوابه.... غدا هم نمی خوره.. فقط آبمیوه.. پسرم  کمی تنبلی در حرکت کردن... کلا ولو بودن رو دوست داری...  خیلی زیاد داری به من وابسته میشی.. به کسی نگو ولی من عاشق اون دستای کوچولوتم که م م مم کنان دنبال من می چرخه.... البته سعی می کنم زیاد بغلت نکنم که عادت نکنی ولی یعنی می میرم وقتی دیتاتو بطرف من دراز می کنی که یعنی منو بغل کن.... عادت کردی شبها به سمت من می چرخی با یک دست صورت منو می گیری و با دست دیگه انگشت دستمو..بعد صورتت رو روی بالش می مالی و می خوابی... بابایی حسودی می کنه.. مرتب میگه بگذارش تو تخت خودش بخوابه.. راست میگه البته.. چند بار امتحان کردم .اونطوری 1 ساعت بعدش بیدار میشی و دیگه نمی خوابی...  خیلی شیرین و خوردنی شدی عزیزم.. غریبی نمی کنی ولی جدیدا مرتب منو چک می کنی که تطرافت باشم.. با غریبه ها با احتیاط برخورد می کنی... خوشبختانه فقط از دست من و بابایی چیزها رو می گیری... حتی دکترت هم خودش رو کشت از دستش آبنبات رو نگرفتی.. مامانی این روزها خیلی استرس تو زندگیمونه.. سعی می کنم به تو منتقل نشه ولی متاسفانه کوچکترین عمل من روی شما تاثیر می گذاره بابایی کارش رو عوض کرده.. خیلی خسته و کلافه میاد خونه..شما همه وقت منو به خودت اختصاص دادی و من نمی تونم به بابایی کمک کنم... با اون قلب مهربون کوچولوت برای  بابایی دعا کن زودتر کارش درست بشه و هممون از این شرایط پر استرس در بیاییم...چند وقتیه که جیغ کشیدن رو یاد گرفتی و مرتب جیغ می زنی... من تلاش می کنم عکس العمل نشون ندم تا شما از سرت بیفته.. خدا کنه بیفته خیلی جیغ های بدی می کشی.. گاهی فکر می کنم اثر جو پر استرس این روزهاست.. دیگه اینکه داریم یه مدتی میریم پیش مامان بزرگ و پاپا جون.. بدون بابایی البته.. ببینیم چقدر می تونیم بدون بابایی تحمل کنیم... این اولین سفر شما خواهد بود.. در اولین فرصت میام و برات خاطراتت رو می نویسم نفس مادر... عزیز دلم شش ماهگیت مبارک... خیلی خیلی دوستت دارم.. عاشقتم عزیز دلم...خدا رو هر لحظه برای داشتنت شکر می کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشی نازگل من

پسندها (1)

نظرات (4)

همراه رایانه
9 مرداد 94 9:56
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتر شرکت ما مفتخر است که به عنوان یک مرکز پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوترخدمتگذار شما هم میهنان عزیز است حتما برای شما بارها وبارها اتفاق افتاده که درهنگام کار با رایانه ، کامپیوتر و اینترنت به مشکلاتی برخورد کرده اید که شاید درست کردن انها زمان زیادی نیاز نداشته باشد و شما به دلیل عدم آشنایی با موضوع از حل آن عاجز شده اید و سرچ ها مختلف در سایت ها شما را به جواب نرسانده هست. در این حالت بهترین گزینه و راحت ترین گزینه استفاده از تجربه شخصی دیگران می باشد و شما در ذهن خود به دنبال کسانی میگردید که بتوانند به حل مشکلات شما کمک کنند . این مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری ما همراه همیشگی شما در سخت ترین لحظه هاست تلفن تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
سلام
9 مرداد 94 16:17
سلام مامان خانم . سام کوچولو چطوره . شش ماهگیش مبارک. عزیزم من که گفتم تخت کودک نگیر نمی خوابه درمورد غفونت گوش هم نگران نباش از عطاری عنبر نسارا یا نثارا بگیر گوش شو دود بده سریع خوب میشه
مامان آیدا
پاسخ
سلام مرسی عزیزمواقعا نمی خوابه البته تو طول روز خواب های کوچولوش رو اون تو شاید بکنه ولی شب بازد حتما به من بچسبه..
marzi
11 مرداد 94 9:45
سلام آیدا جون. خوبی عزیز؟ بلا دور باشه از گل پسرت. خدا حفظش کنه. حس میکنم شیرین ترین سن بچه ها 6 ماهگیشونه. خیلی دوست داشتنی هستن. سفر بهتون خوش بگذره.
مامان آیدا
پاسخ
سلام مرضی جان.. قربانت.. بهتر شده خدا رو شکر ولی دکتر واکسن نزد براش.. این پسر ما بکم تنبله
فافا
13 مرداد 94 10:13
سلام آیدا جونم چقدر دلتنگت بودم . بیشتر بیا عزیزم. از پسرک شش ماه نازت عکس بذار ببینیم چه شلکی شده خو! فداش بشم .
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم به اینترنت دسترسی ندارم.. یعنی فقط با موبایل می تونم بیام اونم عکس نمیتونم بگذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد