سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

...

1394/7/6 3:21
نویسنده : مامان آیدا
537 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام بنویسم ولی دست و دلم به حرفم گوش نمیده... زمان نچندان دوری اینجا خونه دلنوشته های من بود.. وقتی دلم شکسته بود.. وقتی شاد بودم.. وقتی دلگیر بودم.. وقتی غصه دار بودم.. خیلی وقتها می نوشتم و بلافاصله مرتب چک می کردم تا کلی پیام های دلگرم کننده از انسانهایی که هرگز ندیده بودمشون بخونم و حالم بهتر بشه.. گاهی دلم باز میشد از داشتن این همه دوست.. گاهی فقط فراموش می کردم ... یه جورایی اینجا محل فرار از دنیای واقعی بود برام.. دقت کردید داشتن فقط یک نفطه مشترک میتونه چقدر آدمها رو بهم نزدیک کنه?  بدون هیچ توقع آدمها همدیگر رو اینجا می خونن و با وجود پاکشون انسان ها همدیگر رو دوست دارند.. با غم همدیگر غم دار میشند.. با شادی کسی که هرگز ندیدند شاد میشند و هورا می کشند... اینجا کلاس انسانیت هست..  شاید تو دنیای اون بیرون تویی که منو می خونی و به من احساس نزدیکی می کنی.حتی جواب سلام من رو هم ندی...چرا ? اون بیرون تفاوتها باعث میشه انسانیت.محبت.صمیمیت از بین بره... وولی اینجا فقط یک نفطه مشترک باعث میشه تو خودت رو درگیر زندگی دوست وبلاگیت ببینی.. براش گریه کنی.. بخاطرش بخندی.. اون لیرون اینکار رو برای کسانی می کنی که میشناسی ولی اینجا بی هیچ آشنایی اینکار رو برای همه با تمام وجود انجام میدی...این روز ها دلم به نوشتن نمیره... آدمهایی که اینجا می شناسم همه درگیرند.. هصه دارند.. اضطراب و انتظار آدمها رو گرفتار می کنه.. من معنی هممه اینها رو مو به مو با همه سلول هام حس می کنم... الان که پسرکم کنار خوابیده و صدای نفسهاش آرامش قلبمه..هنوز که هنوز یاد سالهای گذشته درد به جونم می اندازه... خاطرات اون روز ها اون ترس ها  نشدن ها.. نگاه آدمها.. جای سوزناک آمپول ها.. زیر پتو ریز ریز گریه کردنها... غصه ها... نگاه معنی دار دکتر های.. صف های طولانی پشت مطب دکتر ها.. چشم انتظاری ها.. اونقدر درد اونروز ها عمیق هست که نگذاره فراموش کنم و یادم نره برای عزیزی که کنارم خوابیده لحظه لحظه خدا رو شکر کنم... سوری جان با هر ذره وجودم درک می کنم سوری بودن این روز ها چقدر سخت است.. 

درک می کنم ندیدن قلب و انتظار برای یک هفته بعد و اضطراب این ده روز یعنی چه...ددرک می کنم آه و درد بعد از هر بار سقط  را.. درک می کنم شمردن روزها برای سونوگرافی بعدی را...دوستان مهربونی که همه سالهای قبل درکم کرده اید.درکتان می کنم..



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

همراه رایانه
6 مهر 94 12:03
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir
عسل مامانی
6 مهر 94 13:32
خدا را شکر که صبر ها و مشکلاتتون پایان یافتند و نتیجه اش شد هدیه ای از طرف خدا آقا پسر خوشگلتون خیلی نازه و دوست داشتنی
مامان آیدا
پاسخ
ممنون ازتون.. خدا فرشته کوچولوی شما رو هم براتون حفظ کنه... دلم برای دوستانی که هنوز دارند انتژار می کشمد گرفته
marzi
7 مهر 94 9:54
سلام. خدا به همه منتظرها صبر و تحمل بده. خدا به ما هم کمک کنه. دلهره آینده نامعلوم و گذشته بد امانمون رو بریده. خدا گل پسرت رو حفظ کنه.
مامان آیدا
پاسخ
آمین.. خدا به همه دوستان منتظرم صبر ادامه راه و نتیجه حوش عنایت کننه
مامان فرخنده
8 مهر 94 7:26
مثل هميشه قشنگ نوشتي آيدا جون خداكنه انتظار اين دوستها زودتر تموم بشه وخدا تاج مادري را روي سر زنهاي منتظر بذاره آمين ببوس سام نازنين را وخدا محافظ اين هديه ناياب باشه
مامان آیدا
پاسخ
الهی آمین
سوری
15 مهر 94 7:20
آیداجون........ سامتو ببوس
مامان آیدا
پاسخ
سوری نمی تونم برات پیغام بگذارم..می خونمت هر روز هر روز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد