سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

کودکانه

در استانه یک سالگی***

1394/10/22 1:29
نویسنده : مامان آیدا
611 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:سام بیا آب بدم

سام: بابا  بابا

مامان ذوق مرگ: سام بگو بابا!!!!

سام: آبببووووو. آبووو.. د د د

مامان ضد حال خورده: حداقل یه مامان بگو

سام: مععععع معععع

مامان دوباره گول خورده:ای عسلم..بعبعی میییگگه؟ !!!

سام: ما ما

مامان:اصلا ولش کن مامانی.. دست دسی کن!!

سام: دس دس " دستا می ره بالا و دست می زنه"

مامان یه نفس راحتی میکشه

سام: د د بات "یعنی بریم دردر بای بای"و باز دستهایی که داره بای بای می کنه و یک مامان ذوق مرگ که خودش رو کنترل می کنه نخوره پسرک رو!!!










پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرخنده
22 دی 94 11:38
اي جانم عزيزززززززززم پسرمون به حرف افتاده خدا حفظش كنه آيدا جون عكس جديد بذار ببينيم روي گل پسر يكساله را
مامان آیدا
پاسخ
چشم
مامانِ عسل، عماد، آیسا
23 دی 94 11:04
سلام عزیزم نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده داشتم میخوندم اشکم در اومد فدای سام قشنگم شیرین زبون عزیز هرچند جز پروفایلت هیچ عکس دیگه ای ندیدم ندیده قشنگه
مامان آیدا
پاسخ
وای عزیزم سلام.. فدای شما 4 تا بشم یکدفعه همه رفتیم اینجا منلاشی شد.. خیلی دلم براتون تنگ شده بود منم.. خانمی مگه تلفن منو نداری? اونجا عکس زیاد دارم.. اینجا هم چشم پست بعدی با عکس خواهد بود.. روی ماه دو تا عروسکا و گل پسرت رو ببوس
marzi
28 دی 94 16:12
خیلی باحال بود. خوبی آیدا جون؟ یاااااااادش بخیر پارسال. یادته؟ وقتی باردار شدی! دوران بارداریت. خداروشکر که بالاخره به آرزوت رسیدی. چقد دلم واسه دوستای بلاگفا تنگ شده. نمیدونم کجان و چیکار میکنن. اغلبشون مادر شده بودن. چقدر دوست داشتم عکس بچه رویا رو ببینم. حیف.
مامان آیدا
پاسخ
سلام مرضی جان.. واقعا یادش بخیر.. کلا بچه ها خیلی کم کار شدن.. شرمنده من هر روز میام بهت سر می زنم ولی با موبایل خیای پیام دادن سخته.. باور کن.. دو سه بار که نوشتم بعد زد کد غلطه و دیگه منصرف شدم.. ولی می خونمت .. الههیی که شما هم به همه آرزوهات برسی و ما برات کلیی ذوق کنیم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد