سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه

در استانه یک سالگی******

1394/11/3 1:51
نویسنده : مامان آیدا
667 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود این سری عکس هات رو بگذارم.. ولی نشد.. اومدم بگم دقیقا 6 روز مانده به 1 سالگیت اولین قدمهای کوچولوت رو برداشتی..مدتی بود که دست ما رو می گرفتی و راه می رفتی.. اما دیشب برای اولین بار دستای منو با اصرار رها کردی و با اراده هر چه تمام بسمت بابایی رفتی.. ما هر دو مون شوک شدیم اول.... ولی بعد هیجان زده این کارت رو در غالب بازی ادامه دادیم.. با فاصله نشستیم و شما رو تشویق به اومدن بسمت همدیگه کردیم.. در کمال ناباوری خیلی قشنگ 5 6 قدم رو خودت راه میری و حتی کمک دست های ما رو قبول نمی کنی...قدمها ت لرزونه ولی من عاشق اراده قویت شدم.. هر چه که بخوای رو بدست میاری و مشکل میشه حواست رو پرت کرد و یا گولت زد.. آفرین پسرم همین پشتکار و اراده رو تو تمام زندگیت بخرج بده... بشو مثل مامانت... آرزو ات رو دنبال کن و تا نرسیدی دست نکش..خیلی خوشحالم از راه رفتنت فقط از این به بعد کار من سخت تر هم خواهد شد.. چون شما خیال نشستن نداری و من باید چهار چشمی مواظبت باشم بلایی سر خودت نیاری...مبارک باشه گل پسر... راستی شاید نشه تولد بگیرم برات.. چون داریم میریم پیش مامان بزرگ و پاپا جون.. ولی قول میدم سال دیگه از خجالتت در بیام.. قوووول.. البته اگر عمری بود و خدا یاری کرد..

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرخنده
6 بهمن 94 10:03
سلام مامان آيدا گل دو روز بشتر به تولد گل پسر نمونده از حالا به شما تبريك ميگم واميدوارم سام جون هميشه هميشه تنش سالم ولبش خندون باشه وبا پشتكار قويش به تمام آرزوهاش برسه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون که به یاددما بودی..دوست دارم فرخنده مهربانم... انشاالله زود زود با عکس میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد