سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کودکانه

سفر کرمانشاه

1393/3/10 9:50
نویسنده : مامان آیدا
962 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدیم

من عاشق طبیعت کرمانشاه شدم. سفر ما کوتاه بود ولی بسیار پر بار گذشت. آخرین باری که کرمانشاه بودم سال 82 بود که یک ماموریت کاری رفته بودم. اون زمان کرمانشاه خیلی متفاوت بود از چیزی که امسال دیدم... طبیعت بسیار زیبایی داره که بهیچوجه از ماشین سواری خسته نمیشی!! ما شب خیلی دیر رسیدیم به کرمانشاه و هردومون خسته بودیم.البته بیشتر راه رو من رانندگی کردم که هنوز دست هام درد می کنه از پریروز. ولی کیف داد...

کلی دو نفری با هم گپ زدیم، مثل دوران دانشجوییمون روی چمن ها نشستیم و سر به سر هم گذاشتیم.انگار هر دومون دنبال چنین فرصتی می گشتیم که جوون بشیم... سفر خیلی خوبه!! آدم رو از همه چیز می کنه و فارق از هر دغدغه ای مجبور می کنه فقط به خودش بپرددازه.. بعد از مدتها من 2 شب به بالش نرسیده خوابیدم و هیچ دو صبحی خسته، از خواب بلند نشدم. اون هایی که مثل من بد می خوابند الان درک می کنند که من چی می گم... خیلی فرق هست بین روز هایی که توی هوای تازه چشم هاتو باز می کنی و صبحانه رو برات توی تخت میارن و خودت رو کش و قوس میدی که ایا بلند شی یا نه،با روز هایی که توی هوای آلوده بزور زنگ ساعت بعد از فقط 1 ساعت خواب چشم هاتو باز می کنی. و بلافاصله همه دغدغه های زندگیت بسراغت میان!!

در ادامه با عکس در خدمت هستیم.البته هنوز عکسهام آماده نبود یه چند تایی با گوشیم داشتم اون ها رو می گذارم

از حق نگذریم غذا های کرمانشاه بسیار لذیذ بود. این هم دنده کباب، که بجای همه دوستای گلم نوش جان کردم. اون هم دو بار!!!!خجالت کلا رژیم بر باد رفت مگه میشد از اینا ببینی و دیگران بخورند و من فقط نگاه کنم؟!! نه می خوام بدونم میشه به نظر شما؟!!خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

این هم غار غوری قلعه با جلو زمینه دو تا سمندر زرد که میگن تو این غار زیادهخندونک ماهر چی چشم گردوندیم ندیدیم تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از ضایع شدن خودمون نقش سمندر زرد رو بازی کنیمخندونک

اینجا هم طاق بستان نازنین. با چشمه بسیار زیبایی که از پای طاق می جوشه و الان تبدیل به دریاچه کوچولو کردنش. 

اینم ما دوتا ... آیدا هستم یک مسافر توپول!!خندونک

 

پسندها (7)

نظرات (19)

مامان فرخنده
10 خرداد 93 12:43
آيدا جونم توپولو هرچند عكست با عينك بود و اون يكي هم توي غار بودي زياد با كيفيت نيافتاده بود ولي ميشد حس كرد دل مهربون و دوست داشتني داري اميدورام ساليان سال عشقتون ادامه داشته باشه من هم جاي تو بودم اون رژيم را كنار ميذاشتم حالا كه من رفتم توي رژيم الان هم كه دارم ضعف ميرم با اين عكس دنده كبابت يه خورده درك كن آيداااااااااااجوني
مامان آیدا
پاسخ
اون یکی ها که دو تا سمندر زرد بودن قربونت برم.ببخشید دیگه!! نمیشد بگم کرمانشاه بعد دنده کباب نباشه.. ولی قول می دم دوباره رژیمی کنم وبلاگم رو
مامانِ عسل
10 خرداد 93 13:48
به به چه مسافرت به موقعی حسابی خوش گذشته هااااا دنده کباب و .... میگم خورشت خلال چی اون را نخوردین؟!!! نون برنجی و کاک هم که دیگههههههههههه آره دیگه توی مسافرت باید رژیم را تعطیل کرد بعدشم توی عکس ها که زیاد هم توپولو نیستی؟!!!! عشقتون پاینده .... دفعه بعد اینجا البته سه نفری آخه اینجا الان گرمه بیاین خوش نمی گذره تا زمستون هم که هوای اینجا خوب بشه به امید خدا سه نفره باشین
مامان آیدا
پاسخ
خورشت خلال هم خوردیم از اون عکس نداشتم که!! ولی کاک دوست ندارم بجاش می میرم برای نان خرمایی چون قدم بلنده خیلی به نظر نمیاد!!ولی چرا توپولم اساسی!! انشاالله!! خیلی جای قشنگی دارید!! البته حق با شماست !!از الان به بعد گرم میشه!! ایشاالله خدمت میرسیم یه وقتی!!مرسی از این هم محبت و مهربونی دوست عزیز و مهربانم امیدوارم یه روزی جبران کنم همه اش رو
مژگان
10 خرداد 93 14:36
واااااییی آیدا جون چه کار خوبی کردین، می تونم تصور کنم چقدر بهتون خوش گذشته، من و همسری هم حدود 2 سال پیش رفتیم اون وراا و خیلی خوش گذشت بهمون روح ادم تازه می شه با دیدین مناظر اونجا،البته که هوای خیلی خوبی هم داره چه عکسای قشنگی گذاشتی عزیزم خیلی دلم خواست
مامان آیدا
پاسخ
ایشالله بزودی با هم میریممژگان دستش رو می بینی تو اون عکس که تو غاریم.؟!!! همش خون می اومد ازش
مهتاب
10 خرداد 93 16:11
رسیدن به خیر عزیزم انشالله همیشه به شادی و سفر باشید
نسرین
10 خرداد 93 22:35
ایدا جون از پست قبل ناراحت بودم اما الان واست خوشحالم. بعدشم ب نظر من این گوشت چاق نمیکنه. نوش جونت.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی نسرین جون...تو خوبی..همه چی مرتبه
سکوت
11 خرداد 93 10:15
سلام ایدا جون خوبی؟ عزیزم تو تمام. نظراتی که فرستادم فقط نظرم به دست شما رسیده میشه ازت خواهش کنم به سودابه جون خبر بدی آدرس وبم عوض شده و نمیتونم نظر بذارم براش.البته اگه زحمتی نبود
مامان آیدا
پاسخ
چشم
سکوت
11 خرداد 93 10:17
عزیزم راستی عکس ها هم خیلی قشنگ بود
هستی شاد
11 خرداد 93 11:07
سلام عزیزم خوشحالم بهت خوش گذشته منم دلم کباب خواست اونم از این کبابا نامرد دل منو آب میکنی صبر کن میرم کرمانشاه یه عالمه میخورم دلت بسوزه راستی توذهنم همین شکلی تصورت می کردم انشاا.. همیشه شاد باشید
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله بزودی بری و کلی دل منو اب کنی شما یعنی چه شکلی تصور می کردی؟!! خوبه یا بده؟!! خیلللیییی توپول؟!!
مامانِ عسل
11 خرداد 93 11:27
آیدا جون اینجا مردمانش چاق پسند هستن زیر 60 کیلو را میگن مردنی میگما اگه بیاین این طرف هوا خواه پیدا میکنی فراووون
مامان آیدا
پاسخ
دیر گفتی مامانی!! دیگه شوهرمون دادند رفت!!! ولی انصافا خیللییییی مردمان با محبت و مهمان نوازی هستین!!! تا بحال این همه مهربونی یکجا بسمتمون پرتاب نشده بود.. از این به بعد هر جا برم خوام گفت که کرمانشاهی ها مهمان نوازترین قومی هستند که دیدم!! البته همراه ترک ها
مامانِ عسل
11 خرداد 93 11:28
البته من قبلش هم گفتم به نظرم چون بلندین تپل نیستین ولی خووووو خودتون اسرار دارین
مامان آیدا
پاسخ
اصلا می دونین بی دلیل نیست من این همه عاشق شما هستم!!!!همش به من روحیه بدین !!! شما خودت باربی و خوشگل بعد حالا بگو من توپول نیستمیعنی الان فول اعتماد بنفس شدم... رژیم چیه!! هی میرم می خورم من 171 هستم و همسر جان 195برای همین هر دو مون خیلی تپلی نشون نمیدیم. ولی یک کمکی من اضافه دارم
marzi
11 خرداد 93 12:11
سلام خانم خوشگل. کلی برات نوشتم یهو نت قطع شد نمیدونم دیگه نظرم بهت رسید یا نه! خداروشکر که این سفر بهت خوش گذشته. خانمی تو عکسا اونقدری که وزنت رو گفتی نیستی. بنظرم بدن پری داری. کباب دنده نوش جونت. به نظر چرب میومد مگه کبابه یا سرخ شده؟؟؟
مامان آیدا
پاسخ
نرسیده که!!! من چون قدم بلنده خیلی نشون نمیده ولی هستممن 171 قدمه برای همین خدا روشکر اونطوری که باید بچشم نمیاد. ولی ترازو همیشه راست میگه متاسفانه چربه!! این کباب در اصل دنده بره و یا گوسفند هست که با پیاز و.. مرتب می زندش. انقدر میزنند که حالت گوشت کوبیده ای پیدا می کنه ولی گوشت دنده هست و چون چربی گوشت بهش هست و با همان چربی کباب میشه حسابی لذیذ و نرم میشه و واقعا خوشمزه هست.
مامانِ عسل
11 خرداد 93 14:20
خصوصی یادم رفت
مامان آیدا
پاسخ
شما که برای ما یه دنیااااااااااا با ارزشین
لیلا
11 خرداد 93 22:40
وای چقدر خوشحالم ک دیدمت چقدر با اون چیزی ک فکر میکردم فرق داری فقط یه کم تپلی چاق اصلا نیستی موضعی چاقی داری امیدوارم مامان هم بشی لیلا در مسیر لاغری
مامان آیدا
پاسخ
اا تازه الان فهمیدم کدوم لیلایی!! خوب دختر خوب آدرس وبلاگت رو بگذار!!مرسی عزیزم... چقدر خوب که اونقدر که فکر می کنم توپولی بنظر نمیام. ولی لیلا جون ترازوی خونه هر روز حالم رو می گیره!!!
هستی شاد
12 خرداد 93 10:07
وقتی پست ماشین رو خوندم تو ذهنم همین شکلی که هستی تصورت کرده دروغ چرا توپول قد بلند وچار شونه خب من اینم دیگه تعجب نکن
مامان آیدا
پاسخ
تازه همسرم به من میگه کوتوله!!! با هوشی دیگه!!!البته نشون میده منم خوب منتقل کردمیعنی الان از خودم تعریف کردما!!!
مامان آیسو وآیسا
12 خرداد 93 12:07
سلام عالی بود همیشه به گردش وسفر وخوشی ایدا جون با اجازه لینکتون کردم دوست داشتین لینکمون کنید راستی خصوصی هم برید
مامان آیدا
پاسخ
سلام ممنون. با افتخار لینکتون کردممیام پیشتون
لیلا
12 خرداد 93 12:27
ممنون عزیزم که بهم رمز دادی حوصله ندارم آدرس وبم رو بزارم حالا دیگه بازم آدرس نمیزارم چون میدونی منم
مامان آیدا
پاسخ
خواهش میشه خانم بی حوصله
niloofar
13 خرداد 93 11:40
همیشه به گردش و خوشی عزیزم. خوشحالم که مثل یه توپ انرژی برگشتی . همیشه شاد باشی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان نیلوفر خوشگل
سوری
14 خرداد 93 6:58
سلام آیدا جان ممنون که به ما سر میزنی در سکوت. به به کرمانشاه واقعا دیدنی و خوش آب هواست...خوش باشی
مامان آیدا
پاسخ
منم ممنونم که به من سر می زنی سوری جان
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
14 تیر 93 13:33
انشاله این دفعه با فرشته کوچولوتون در خدمتتون باشیم
مامان آیدا
پاسخ
خیلی خیلی ممنون. انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد