سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

کودکانه

ما اومدیم

1394/6/23 0:18
نویسنده : مامان آیدا
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

با کلی عکس اومدیم.. کم کاری این 6 ماه رو جبران کردم تا تونستم جدید ترین عکس هاتو اینجا گذاشتم..

 

عکس ها رو برید ادامه ببینید دوستان

عزیز دلم این جدید ترین عکست هست که دیروز  موقع رفتن پارک ازت گرفتم.. اون دو تا دونه برنج هات هم معلومه..

این ها هم جدید ترین عکسهات که مال همین هفته های پیش هست که مهمون مامان بزرگ و پاپا جون بودیم

 

 

من عاشق  این عکستم پسرک شکموی من. غذا رو که بهت می دادم با قاشق غذا با دهان باز تا خود بشقاب تعقیب می کردی که یک وقت قاشق بعدی دیر نشه

نفسم همیشه بخند.. همیشه خوب باش.. همیشه شاد باش.. مامانی با خنده هات زنده می شه... خدا رو هزاران هزار بار برای داشتنت شکر می کنم..

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

همراه رایانه
23 شهریور 94 12:56
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
مریم
24 شهریور 94 9:36
سلام ماشاءالله چه شاه پسری شده برای خودش سام کوچولوی ما از طرف من ببوس آقا رو . خانم خانم ها چرا کم کاری میکنی بیا و بنویس از سام عزیز
مامان آیدا
پاسخ
سلام ممنون مریم جان.. راستش نفهمیدم این 7 8 ماه چطوری گذشته.. یواش یواش ولی میام انشاالله
مامان فرخنده
24 شهریور 94 15:46
سلام آيدا جوووووووووووووووني نميدوني چقدر با ديدند عكسها خوشحال شدم خوب شد دوباره برگشتي هرازگاهي سعي كن بنويسي چون اين فرشته هاي معصوم خيلي خيلي زود بزرگ ميشند وهمين خاطرات وعكسها ميمونند يادته قبلا ميگفتي پسرمون اخمو كجا اخمو هستش قربون اون خنده هات بشم عاشق اون عكس ششمت شد عزيزززززززززززززم هزارتا بوس ماماني براي پسرمون اسپند يادت نره دود كني
مامان آیدا
پاسخ
سلام فرخنده جون خیلی گرفتار بودم.. دیگه دیشب لب تاپ رو ردیف کردم..راست میگی فرخنده جون خیلی زود بزرگ میشن..خاله جونش پسرمون خیلی خوش اخلاقه ولی خنده بزور میاد ولی ارتباطاتش حرف نداره خدا رو شکر... سعی می کنم تند تر بیام بنویسم... عروسک خاله اش رو بببببوووس
marzi
25 شهریور 94 10:15
سلام. به به بالاخره مامان آیدا عکس گذاشت. خدای من چقدر این پسر عزیز و دوست داشتنی. وای خدا چه خوش خنده و خوش رو. عزززززززززیزم. بوووووووس ماشاالله. هزار ماشاالله. چشم بد ازش دور باشه. الهی همیشه بخنده. دامادش کنی. آفرین آیدا.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله مرضیه جونم
فرشته
25 شهریور 94 14:10
عزيزم چقدر بزرگ شده هزار ماشالا
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله فرشته جون
marzi
25 شهریور 94 17:41
بلاگ اسکای سالمه که! بلاگفاست که دوباره خراب شده. شاید اشتباهی تو اون یکی وبم رفتی؟ اگه کدش ثبت نمیشه متن رو از اول تو نظرات بنویس تا کد جدید بهت بده. یعنی صفحه نظرات رو ببند و دوباره بازش کن.
مامان آیدا
پاسخ
مرتب میگه کد وارد شده اشتباه می باشد و هر چی می زنم بازم همین پیغام رو میده..فقط هم شما نیستی برای فافا و یکی دو تا از بچه ها هم همینطوره
niloofar
28 شهریور 94 15:37
ای جونممممم چه شاه پسری شده عزیزدلممممم ماشالا هزار ماشالا خدا حفظش کنه. چه قدر هم خوش خنده ست. آیدا خدایی یه خنده ش به همه سختیا می ارزه
مامان آیدا
پاسخ
مررسی خاله نیلو فر جونم..واقعا همینطوره ولی خاله زیاد نمی خنده شکار لحظه ها می کنم.. ذاتا خیلی جدیه پسرم... دروغ چرا جدیدا جیغ می زنه و خیلی رو اعصاب منه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد