سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

در انتظار آمدنت هستیم

1392/7/27 23:10
نویسنده : مامان آیدا
447 بازدید
اشتراک گذاری

روز ها بقدری سریع از پی هم میگذرند و خاطرات خوب وبد را بسرعت با خود می برند.با هر تصمیم  توی مسیری قرار می گیری  و دنباله مسیر ت خواسته و نا خواسته تو را درون تلاطم زندگی  غرق میکند.این صفحه برای من و همسرم یادگار روز های سخت انتظار  آمدن فرشته کوچکمون هست. 

من و همسرم ۲,۵ سال رفتیم زیر یک سقف.والان ۲ سالی هست که منتظر امدن فرشته کوچولوم هستیم تا بیاد و با آمدنش به زندگیمون رنگ تازه ای ببخشه.تا ۸ ماه پیش فکر می کردیم که با درمان من همه چی حل میشه اما متاسفانه باید از روش های دیگری استفاده می کردیم.حدود ۸ ماه پیش وارد سیکل درمان زیفت شدم.که الان هم دارم ادامه می دم.

تو این مسیر با دوستای گلی توی این سایت آشنا شدم که خواندن مطالب وبلاگ هاشون به من دلگرمی می داد و باعث میشد با انگیزه بیشتری این راه رو طی کنم.بعلاوه اینکه اطلاعاتی که در مورد روشهای مختلف و تجربیاتشون نوشته بودن به من کمک بزرگی توی شناخت حالت هام کرد.از همشون ممنونمقلب

این باعث شد که این وبلاگ را ایجاد کنم.اینجا  تجربیات خودم را که توی این راه باهاش روبه رو شدم  را می نویسم.ایجا می نویسم تا یادم باشه که برای داشتنت تا کجا ها رفتم.چه ها کشیدم. کوچولوی من می نویسم که یادگاری باشه از روز های انتظار من و بابایی!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کنجد مامان
29 مهر 92 23:33
عزیز دلم الهی خیلی زود این مدلی بشین


آمممممممممممممییییییییییین.امیدوارم همه منتظرا زود زود به آرزوشون برسن!!!مرسی کنجد مامان
سارا
3 آبان 92 20:24
منم در انتظار نی نی ام دلم می خواد مادر شوم و نی نی را حس منم ولی نمی تونم برایت دعا می کنم تا نی نی شما هم به دنیا بیاید من مشکل دارم بچه دار نمی شوم ولی توکل بر خدا دارم


ممنون سارا جون. برات آرزو می کنم خیلی زود به اونچه که می خواد برسی. خدا ارحم الراحمین ا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد