سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

کرایولیپولیز

1393/2/31 15:04
نویسنده : مامان آیدا
596 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست رو به درخواست دو سه تا از دوستان گلم می نویسم.

کرایو لیپولیز: دارای تاییدیه FDA و روش غیر تهاجمی است که به طور موثر چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند و  نتایج برجسته و قابل توجهی از کاهش بافت چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان نشان می دهد .  آنچه کرایولیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا وفشارمنفی وکیوم جهت کاهش سایز چربی ,حذف سلولهای چربی , تعداد جلسه کم (یک جلسه), برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است. تاثیر کامل این دستگاه گاهی تا دو ماه بعد از آخرین جلسه خود را نشان می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این همان دستگاهی هست که قراره یکم از چربی های بنده رو آب کنه. دیروز وقت دکتر داشتم. و از این دستگاه ها قرار بود  بزنم. من پارسال توی باشگاه با لیپو لیز آشنا شده بودم. لیپو لیز یک دستگاه ماساژ مخصوص هست که  در عین اینکه دستگاه مکش خیلی شدید داره پوست و چر بیها رو، دستگاه رو بصورت دورانی مرتب روی نواحی تراکم چربی  چرخانده میشه و این فرایند باعث شکسته شدن تجمع سلولیت ها میشه. اون دستگاه خیلی درد داشت و من نازک نارنجی به هیچ وجه نمی تونستم کنار بیام با هاش. دیروز که رفتم برای این دستگاه تصورم واقعا چنان درد و ماجرا هایی بود از کرایو لیپولیز!! یک صندلی خیلی راحت به صورت نیمه نشسته می نشینید. دو تا پاکت نقره  کنار دستگاه بود. دکتر پاکت ها رو باز کرد و به من گفت که این یه ژل پده که فقط سرده و سرما ممکنه اذیت کنه. البته خیلی هم سرد نبود وقتی گذاشت روی پوست من. اما به مرور هی سرد و سرد تر داشت میشد. بعد دو تا دسته های دستگاه رو  روی پد ها گذاشت و جاشون رو مرتب کرد. بعد هم به من گفت نفس عمیق بکشم. همراه با اون دستگاه شروع به مکش خیلی شدید کرد. تنها نقطه درد فقط همین جا بود که اون هم اصلا قابل مقایسه با درد طاقت فرسای لیپو نبود.!! بعد که مکش کاملا تمام شد . دسته ها خود به خود روی بدنم وایستاده بودند.دستگاه اتوات شروع به فرستادن اشعه کرد و دکتر به من گفت الان 12 درجه زیر صفر هست ناحیه شکمت. ولی جون تو مکش هست و اشعه می خوره دردی احساس نمی کنی. همزمان با اشعه هم اسپاسم های خیلی کوچولو می داد به همون ناحیه که دلپذیر بود. من بعد که دکتر این توضیحات رو داد و رفت خوابم برد و دستگاه حدود 1 ساعت بکار خودش ادامه داد.بعد هم من با دینگ دینگ دستگاه بیدار شدم و دستگاه رو ازم باز کردن.. بعد که تمام شد. فقط جای مکش دستگاه ها قرمز شده بود و مشکل دیگه ای نداشتم . دست که زدم به جای دستگاه. شکمم یخ یخ بود. خیلی یخ!! ولی هیچ مشکل خاصی نداشتم خدا رو شکر. وزنم رو هم دکتر چک کرد و شوکه شد. چون توی رژیمش نوشته بود که اگر رعایت کنم رژیمم رو بطور کامل 4 کیلو باید کم کنم ولی من به ترازوی دکتر 6 کیلو کم کردم.تازه ورزش هم نرفتم!!خندونک بعد دکتر گفت به بدنت آسیب می زنی اگر کمتر از چیزی که می گم بخوری!!!من البته به عمد اینکار رو نمی کنم. من هر وقت گرسنه میشم می خورم!!برای همین هم گفت رژیم تعطیل!!! تا 2 کیلوی اضافه رو بر گردونمخندونک نه این که شوخی بود ولی رژیم رو 1 هفته استراحت داد واقعا و گفت نگران نباش اگر هم زیاد کنی سریع بر می گرده!! از امروز ورزش رو هم چاشنی می کنم به امید خدا!! 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

marzi
31 اردیبهشت 93 12:14
موفق باشی.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خانمی
سودابه
31 اردیبهشت 93 13:03
آیدا واقعا چجوری زیر اون دستگاه خوابت برد اطلاعاتت کاملا واضح و جامع بود ممنون موفق میشی دوستم شک ندارم
مامان آیدا
پاسخ
پرستاره هم همینو پرسید ببین چقدر خسته بودم که تو اون سر و صدا و مکش خوابیدم!!! نه!! غش کردم
مامان فرخنده
31 اردیبهشت 93 14:06
ممنون از مطالب مفيدت ميشه شماره تلفن اونجا را به من بدي چه شكلي زنگ بزنم وقت بهم ميدند يا بايد ازطرف كسي معرفي بشم 340 تومن دادي ممنون ميشم بهم بگي چون تصميم دارم برم كلي تحقيق كردن درباره اش خيلي تاثير داره كلي سايز كم ميكنم من چون فقط ميخوام يه خورده شكمم كوچيك بشه بقيه جاهام خوبه نيازي ندارم ممنون آيدا گلي
مامان آیدا
پاسخ
22547573 دکتر علی سمیعی نه خانمی خیلی مورد خاصی نداره. وقت بگیر و برو پیشش اگر نیاز نداشته باشی بهت میگه. رژیم هم بهت میده ولی خیلی انتظار جای خاص و کلینیک فوق تخصصی نداشته باش. یه مطب ساده دکتر هست توی خیابان دولت نبش تقاطع دیباجی. برای من حسنش این بود که خود دکتر این کار رو انجام میده و اگر نه که خیلی از مراکز زیبایی همین نزدیکمون هم داشتند این دستگاه رو!! پول رو هم بله برای هر جلسه دادم. شما برای هر موضع فقط یکبار می تونید این دستگاه رو بزنید و برای دفعه بعدش باید کم کم 2 ماه صبر کنید
مژگان
31 اردیبهشت 93 15:25
وای آیدا خیلی خوب داری وزن کم می کنی من هم بعد از شیر دهیم میرم پیش دکتر تا یه رژیم خوب بهم بده و این 11 کیلو اضافه وزن رو کم کنم ، البته اگه بتونم از پسش بر بیام، اخه خیلییییییی شکمو شدم خیلیییییی یه سوالی، بعد از اون جلسه شکمت کوچیکتر شده ؟
مامان آیدا
پاسخ
عجله نکن بگذار انقدر دنبال گل پسری بدوی که از قبل از بارداریت هم کمتر بشی!!1 و اصلا نیاز به دکتر هم پیدا نکنی. تازه دیشب کرایو کردم خیلی تشخیص نمیدم! بنظرم هنوز التهاب داره!! من 3 جلسه دیگه دارم. معمولا میگن مدتی طول می کشه اثرش رو نشون بده.
niloofar
31 اردیبهشت 93 20:42
اوووووووووووووو کی میره این همه راه و خخخخخ. موفق باشی گل دختر. ببینم مانکن میشی یانه
مامان آیدا
پاسخ
فعلا که من دارم میرم نیلو جونم ولی چه رفتنییی
مامان آیسو وآیسا
2 خرداد 93 13:07
عالیه وبتون همیشه میخونمتون...انشالله خبر یه نی نی ناز وخشگل رو میدی بهمون باقلوایی رو هم که گذاشتین دستورشو عالی بووووووووووووووود
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مامان مهربونمنم میام گاهی که رمزی نیست مطالبتون می خونمتون !! خوشحالم که دستور خوب بود براتون. ایشاالله همیشه شیرین کام باشید
فرزند صالح
2 خرداد 93 16:18
چ دستگاه جالبی!! نشنیده بودم تا حالا. خدا رو شکر که یه هفته رژیم رو تعطیل کرد، من واقعا نگران بودم کار دست خودتون بدید. ایشالا بهترین نتیجه رو بگیرید
مامان آیدا
پاسخ
ولی خیلی بده نیمه رژیم هستی ولی وزن کم نمی کنی!!روی همون وزن موندم
هستی شاد
2 خرداد 93 19:45
آقا من رمز میخوام مردم از فضولی
مامان آیدا
پاسخ
چه حس آشنایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد