سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

سالگرد ازدواج

1393/3/2 14:51
نویسنده : مامان آیدا
4,471 بازدید
اشتراک گذاری

 یکسال دیگه هم گذشت!!! یکسال خیلی سخت با همه پستی ها و بلندی هاش!! توی این یکسال چقدر از هم دور شدیم.... چقدر تلخی های زندگی رو به روی هم آوردیم. چقدر برای نداشته هامون همدیگر رو اذیت کردیم. چقدر کنار هم گریه کردیم..

ولی در نهایت باز ما دو تا بودیم که همدیگر رو آروم کردیم.. همه عشقمون رو گذاشتیم وسط و هر لقمه اش رو زدیم به یه زخمی از زندگیمون. هر بار که دلامون پر از غصه شد یه تیکه عشق مرهم کردیم و چینی ترک خورده دلمون رو  شکسته بندی کردیم. هر خطایی که کردیم.. یه شربت از عشق ناب درست کردیم و خطای هم رو ترمیم کردیم. در نهایت باز هم آغوش گرم تو شد مامن تنهایی های من!! همان جایی که تلخی نداشته هام رو یاد آوری می کرد ،شد تنها پناهگاه غصه های من!!

هر بار که به چشمات نگاه می کنم، توی صافی و پاکی نگاهت حل می شم.. همه درد هام رو به زمان میسپارم و فقط می خوام که اون لحظه رو سیرررررر زندگی کنم... هر روز عاشق تر از قبلم می کنی!! هر روز صبح رو با گرمای عشق تو شروع می کنم و شب رو  به امید روز دیگه که با لبخند چشم های تو از خواب بلند شم، به پایان می رسونم... هر لحظه  خدای قشنگمو بخاطر هدیه بی نظیری که 7 ساله  امید زندگیم شده شکر می کنم ... 7 سال پر فراز و نشیب که لحظه های قشنگش سیاهی روز های بد رو می شوره و جز رد باریکی ازشون نمی مونه!!! همینه که یه تلنگر به قلمم می زنه تا بگه سالگرد زیبا ترین لحظه های زندگیم مبارک!!

 

 

اینا که می بینید روی کیک عکس و من و همسری هست که البته مال سالهای آینده هست ما الان این شکلی نیستیما!! مامان و بابای گلم ما رو سورپرایز کردند و یه مهمانی برای سالگردمون ترتیب دادند. دستشون درد نکنه کلی کیف کردیممحبت

پسندها (13)

نظرات (19)

ارام
2 خرداد 93 15:49
سلااااااااااام عالی بود سورپرایز پدر و مادرتوندستشون درد نکنه... سالگرد ازدواجتون مبارک ...ایشاءالله توو سالگرد بعدی بهترین خواسته هاتون رقم خورده باشه
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مهربونم... تولد سه سالگی شما هم مبارک باشه
آدی
2 خرداد 93 18:43
سالگرد عروسیتون مبارک عزیزمممممم. امیدوارم سالهاییییییی سال در کنار هم با عشق زندگی کنید همراه با ثمره این عشق ناب
مامان آیدا
پاسخ
ممنون آدی جانم
هستی شاد
2 خرداد 93 19:43
سلام آیدا جون مبارکه انشاا.. تو هشتمین سالگرد ازدواج تون نی نی هم توجشن باشه توام بلند بگو آمین
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله مرسی گلم
سوری
2 خرداد 93 20:32
مبارکت باشه ایدایی...یکساله ازدواج کردی...مثل من. راستی 7 سال مال پس چی بود؟
مامان آیدا
پاسخ
مرسی سوری جان... من خیلی بیشتر از یکسالهههه که ازدواج کردم..یک سال رو از کجا آوردی انوقت
marzi
2 خرداد 93 20:41
سلام آیدا جون. سالگرد ازدواجتون مبارک. بسلامتی ایشاالله در کنار هم پیر بشین مثل شکل روی کیک. کیکتون خیلی بامزه است. چه بابا و مامان باحالی داری. آفرین به این سوپرایز.
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مرضی جان...سلامت باشی!! یادم باشه کیک نامزدیمون رو عکسشو می گذارم اونم از کارای مامان و بابام بود کلی خندیدیم اون موقع
niloofar
2 خرداد 93 22:20
سالگرد ازدواجتون مبارک آیدا جون. همیشه خوشبخت و سلامت باشید انشااله. البته امیدوارم سالهای آینده دور این کیک جمعیت بیشتری نشسته باشه. چند تا فسقلی باشن که تا روتو میکنی اونور انگشت بزنن به کیک سالگرد مامان باباشون
مامان آیدا
پاسخ
نیلو فر جونم از آرزو کردنش خسته شدم...کاش همین بشه که تو میگی
سودابه
3 خرداد 93 2:33
سالگرد عشقتون مبارکککککککک انشاالله به پای هم پیرشین. وای آیدا جون کیکتون خیلی خوشگله آفرین به این مامان و بابای خوش سلیقه
مامان آیدا
پاسخ
متشکککککرررررمکلی کیف کردم از سورپرایزشون
مامان فرخنده
3 خرداد 93 7:36
آيدا جونم سالگرد ازدواجتون مبارك ساليان سال عاشقانه زندگي كنيد و سال بعد با ني ني ناز جشن بگيريد وكلي كيف كنيد
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان مهربونم انشاالله
مامان سهند و سپهر
3 خرداد 93 11:00
آیدای عزیزم سالگرد ازدواجتون مبااااااااااااااااااااااارک باشه خیلی زیاد. عشقتون همیشه پاینده و دلتون سبز و شاد باشه همیشه سلامت و خوش باشید در کنار هم و امیدوارم شیرینی این عشق تکمیل بشه و دامنت سبز بشه توی این سال و سال دیگه در کنار نی نی نازت سالگردتون رو جشن بگیرید
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خانمی...
مامان سهند و سپهر
3 خرداد 93 11:15
خیلی باحال بود کیکه . دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه ایشالا سایه شون همیشه مستدام باشه
سودابه
3 خرداد 93 15:35
سلام عزیزم آره گلم امروز روز اوله و باید 100 بسم ا... رو بگیم به امید حاجت روایی هممون
مهتاب
3 خرداد 93 15:45
به به بسلامتی ایدا خانم مبارکه انشالله که صدمین سالگرد ازدواجتون را جشن بگیرید
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامانی خوشگل
سوری
3 خرداد 93 15:57
اره درسته فکر کردم گفتی یک سال گذشت...!!خلاصه مبارکه)
مامان آیدا
پاسخ
متشکرم
مامانِ عسل
4 خرداد 93 12:31
چه جالب ما هم به زودی هفت ساله میشه پیوندمون مبارکتون باشه و سالهای سال این روز را جشن بگیرین... فقط سالهای دیگه سه نفر کمتر نباشین حالا بیشترم شدین 4 نفر.... 5 نفر... بهتر هم خودمون هم سنیم هم سن تاهلمون
مامان آیدا
پاسخ
پس سالگرد تاهل شما هم مبارک
سودابه
5 خرداد 93 14:03
آیدا جون خوبی ؟ در چه حالی خواهر ؟ با رژیم چه میکنی ؟
مامان آیدا
پاسخ
خوبم مهربون!!دکتر دید وزنم خیلی اومده پایین یک هفته استراحت داد که از فردا دوباره رژیمی ام... وزن زیاد نکردم ولی خیلی هم کم نکردم این هفته فقط ثابت موندم. این دفعه که برم باید 3 کیلو نسبت به دفعه پیش کم کرده باشم که مجموع میشه 10 کیلو در یک ماه ولی فکر نکنم در مجموع 8 کیلو بیشتر زمین بزنم.. دکترم نمی گذاره زیاد کم کنم می آسیب می زنی به بدنت. قرارمون بوده هر دو هفته 4 کیلو!! بیشتر رو جلوب رژیم رو می گیره نمیفهمه من عجله دارم برای درمان!!
هستی شاد
6 خرداد 93 1:09
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک
مامان مژگان
6 خرداد 93 14:12
عزیزم چقدر همسرتون موقع خوندن این متن به خود خواهد بالید، به خاطر داشتن مهربونی مثل شما، بهترین ها رو برای عشق پاکتون آرزو می کنم کیکتون فوق العاده بود، خدا پدر و مادر مهربونتون رو حفظ کنه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مژگان جونم همه این آرزوهای قشنگ برای شما و خانواده سه نفریتون باشه
سکوت
7 خرداد 93 0:54
سلام ایدا جون کجایی؟ راستی آدرس وبم عوض شده
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمی. ما که هستیمشما کجایی؟!! گفتیم کلا تعطیل کردی!! حالا از این به بعد میام پیشت
ساناز
21 خرداد 93 15:54
اینجا من قبلا که اومده براتون نظر گذاشتم نیست
مامان آیدا
پاسخ
نرسیده گلم احتمالا.... ممنونم خیلی ازت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد