سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه

سرماخوردگی

1393/6/28 15:35
نویسنده : مامان آیدا
493 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سرمای خیلی بدی خوردمگریهدور بینی ام زخم شده و عطسه و سرفه های فجیعی می کنم.شب تولدم این داماد جدیده مریض بود اصلا هم رعایت نمی کرد.. من هی فاصله می گرفتم اونهی میومد برای عکس و اینها...خلاصه سرما داد به ما و ما هم خوردیمگریهکل ۳شنبه و چهارشنبهداشتماز بدن درد و سردرد و عطسه و سرفه می مردم..حتی همسری چهارشنبه مرخصی گرفت که خانه به منبرسه.. نگی چه مامان لوسی دارم ها.. واقعا حالم بد بود..چهارشنبه تب هم کردم دیگه بخاطر شما بدو بدو رفتم دکتر ...البته کلی پاشویه و سوپ . آبمیوه وو.... خلاصه هر کار می تونستم انجام دادمکه تب نکنم ولی خیلی مریضی بدی بود.. پاهام دیگه فقط شبانه درد نداشت دائم درد میکرد.. باور کن حتی ناخن هام هم درد داشت... دکتر هم اولفرستاد بلوک زایمان ماما شرایط شما رو چک کنه...خدارو شکر خوب بودی.. بعد دکتر هم گفت که دارو زیاد نمی تونه بده و فقط چند تا سرما خوردگی ساده داد و هر ۶ ساعت باید با سرم گلو و بینیم رو شستشو بدم...  الان بعد از دو روز حالم بهتره... فقط هنوز آبریزش بینی دارم و صدام هنوز گرفته.. ولی اونحال بد ودرد های وحشتناک رفتند...امیدوارم که این چند روز زیاد اذیت نشده باشی...قلب تو کوچولوی قوی ای هستی...تو بدن ضعیف مامانی خیلی خوب دوام آوردی عزیز دلم...منم دارم سعی می کنم که بدنم رو جای بهتری برای حضورت بکنم که زیاد اذیتت نکنم...

 

بعدا نوشت: بلطف این سرما خوردگی امروز متوجه شدمکه ۱.۵ کیلو وزن کم کردم. به این ترتیب من به وزن قبل از بارداریم برگشتم.... امیدوارم رو وزن ما تاثیر بدی نگذاشته باشه نازنینم

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان فرخنده
29 شهریور 93 7:53
عجب داماد بدي خواهرزنش را سرما داد مامان آيدا مواظب خودتت باش وكلي استراحت كن كه زودتر خوب بشي وتا عروسي سرحال وقبراق باشي
مامان آیدا
پاسخ
خیلی بهتر شدم
marzi
29 شهریور 93 10:38
ایشاالله خوب بشی. میوه و سبزیجات بخور. خیلی بده تو بارداری آدم مریض بشه مخصوصا سرماخوردگی و این چیزا. آخه نمیشه دارو خورد. آدم اذیت میشه.
مامان آیدا
پاسخ
واقعا بده. ولی خدا رو شکر الان بهترم
مامان رهام
29 شهریور 93 14:38
سلام آیدا جونم خوبی؟ الان بهتر شدی؟ خیلی مراقب باش دختر خوب، تعارف که نداره بار شیشه داری ، ازش می خواستی ازت فاصله بگیره ایشالا که زود زود خوب شی
مامان آیدا
پاسخ
داماده دیگه... بهتر شدم خیلی
فافا
30 شهریور 93 11:33
اه اه ازین داماد بی ملاحظه.(ببخشیدها ) ولی خب آدم وقتی یه خانوم باردار توی جمع هست خیلی باید رعایت کنه . خیلی مراقب خودت باش . بخور گلاب و اکالیپتوس به خصوص بخور سرد برای گرفتگی صدات و عفونت مجرای تنفسیت خیلی خوبه . پاسخ پرسشهای خود را در برنامه دکتر سلام مشاهده کنید !!!!!!!
مامان آیدا
پاسخ
حرف دلمو زدی فافا جون...خیلی بهتر شدم
niloofar
30 شهریور 93 18:34
خیلی مواظب خودت باش مامان آیدا. آخه مامانی که بار شیشه داره با آدم سرماخورده یه جا میشینه؟ لیموشیرین اومده. بگیر هم برای خودت خوبه هم برای نینی. شب به شب هم شیر داغ بخور که زودی خوب بشی
مامان آیدا
پاسخ
واااااااللللللللاا منم همینو میگم..ولی کو گوش شوادوست دارم نیلو جونم
سکوت
30 شهریور 93 23:35
سلااااام عزیزم تولد با تاخیر مبارک نینی قشنگت به سلامت انشالله
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربونم. ممنون عزیزم.
سودابه
31 شهریور 93 12:45
آيدا جون خوبى عزيزم ؟ نگرانت شدم کجايى ؟! کامنتهاتم که جواب ندادى . بيا بگو که خوبى
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو شکر خیلی بهتر شدم... چند روز رفتم پیش مامانم.. نبودم این طرف ها تو خوبی... همهچی مرتبه
فافا
3 مهر 93 11:01
آیدا جونی به قول فیلمهای عربی کیف احوال ؟؟؟؟ چطوری خواهری ؟ نی نی ما چه می کنه . ووول ووول نمی خوره هنوز؟ الهی خودم قربونش برم به تنهایی.
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه مهربون. خوبم فافا جون مشغول مهمان داریم.... نی نی هم خوبه... هفته دیگه می بینمش ایشاالله نه هنوز تکون هاش رو حس نمی کنم
مهتاب
3 مهر 93 18:35
مواظب باش عزیزم الان توی حساس ترین دوران زندگیت هستی کاملا درکت میکنم که چقدر بده سرما خوردن توی بارداری من که سرما خوردم یک ماه طول کشید خوب بشم خیلی مواظب باش و با میوه خودت را درمان کن
مامان آیدا
پاسخ
مال منم خیلی طول کشید مهتاب جون شکر خدا خیلی بهترم. فقط یکم فی فین می کنم.. فرشته کوچولوت رو ببوس مهتاب جون
ساقه
8 مهر 93 12:44
سلام امروز باهاتون آشنا شدم و چند تا از پستهاتون رو خوندم، خیلی واستون خوشحالم، گاهی نوشته هاتون اشک منو در آورد نوع نوشتنتون تقریبا به سبک محیاس امیدوارم حاملگی راحتی داشته باشی عزیز و بسلامتی زایمان کنی برای منم دعا کن
مامان آیدا
پاسخ
سلام ساقه جان.ممنون که به ما سر زدی.. سلام من به امام رضا برسون.بگو سر قولم هستم.تنهام نگذاره....براتون آرزو می کنم اینبار انتقال موفقی داشته باشید .. با تمام وجود تک تک نوشته هاتون رو خوندم و حس کردم.. معنی همه اشون رو خوب می فهم.. الهی انتظار شما هم همین اینبار آخر برسه.... برای منم دعا کن لطفا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد