سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

ایستاده بر افق

1393/9/23 13:06
نویسنده : مامان آیدا
406 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخند عزیز دلم ۷ ماهمون تمام شد و رفتیم تو ماه ۸... به حساب سونو داپلر ۵۳ روز دیگه مونده... حدود ۸ هفته....۸ هفته خیلی زیاده مامانی از وقتی لوازم اتاقت اومده صبر کردن برام سختتر شده...  عزیز دلم تکون هات خیلی محکم شده.. از روی شکم کاملا دیده میشه... هنوز هم کم تحرکی ولی وقتی هم که حرکت داری بقدری شدیده که نفس مامانی رو بند میاری.... یک هفته ای بود که خیلی دلم درد می کرد  ولی کمر دردم خیلی کم شده بود... ۳ شنبه رفتم سونو داپلر...نیشخند بابایی هم به زحمت مرخصی گرفت و اومد که روی ماهت رو ببینه... خوب نفس من اولا که به بابا رخ نشان ندادی .. یعنی دکتر گفت جهت قرار گرفتنت روی دو پا هست.. برای همین هم من این همه دل درد داشتم... اصطلاحا بریج  هستی یعنی روی دو پاهات نشستی.. در نتیجه فشار روی کمر من کم شده و در عوض به مثانه و دستگاه تنفسیم داره فشار میاد...برای همین بود که این شبها اینقدر ناراحت بودم و اصلا نمی تونستم بخوابم... باز هم ممنونم که نگران کمر مامانیت هستی.. من خوبم عزیزم.. دکترها همه انگشت به دهان مونده اند... هنوز نامه دکترم که بدون تاریخ بستری بودنم رو نوشته توی کمده...  اونم برای این بود که اگر زمانی در دسترس نبود و من احساس لمسی کردم بدوناینکه دنبالش بگردیم من رو بستری کنند تا برسه بهمنیشخند ولی بلطف خدای قشنگم خیلی خوبم... گاهی کمر درد های ناگهانی نفسم رو بند میاره ولی خیلی خوبم خدا رو شکر... مطمئنم خدا خودش حواسشش بهم اصلاو این معجزه اش کامل خواهد شد... همین که شما مرتب اون تو جهتت رو عوض می کنی که به من فشار نیاد یه معجزه نیست؟!!!! به امید خدا این دو ماه هم تمام میشه و من روی ماهت رو می بینم.... خیلی خیلی بی تابم نفسم...هزاران آرزو برات دارم... هزاران فکر برای بودنت دارم.... اعتراف می کنم هزاران ترس تو دلم لونه کرده... اگر نتونم امانت خدا رو خوب نگهداری کنم.. درست تربیت کنم.. اگر مسئولیتی که به دوشمه رو از پسش بر نیام... خیلی فکر های مختلف توی سرمه وکمی گیجم... آدم خوبی باش مامانی باشه.... 

الان ۱۵۰۰ وزن داری و قدت حدود ۴۱ سانته... دکتر گفت بخاطر انسولین انتظار میره که وزنت حسابی خوب باشه.....خدا رو شکر سلامتی...و مشکلی نیست.... آزمایش هام هم خوب بودند.. قندم روی ۸۰ تنظیم شده و تیروئیدم هم کاملا کنترل شده....  هنوزم دکتر بهم آهن نداد و میگه که آهن خونت کاملا  کافیه...خدا رو شکر....

مامانم هم تقریبا ۱ ماه دیگه بر می گرده و خدا رو شکر فکر کنم پیشمه وقتی شما میای... خیییلی خوشحالممم.. خدا رو شکر همه چی ظاهرا خوبه... بگذریم از حال روحی من که داغونه ولی واقعا همه چیز به لطف خدای قشنگم مرتبه...

پرده اتاقت حاضر بشه عکس می گذارم عزیزم.. دعا کن حوصله کنم و بشینم پشت چرخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رعنا
23 آذر 93 22:07
بسلامتی آیدا جون ایشالله این 8هفتم بزودی تموم میشه و روی ماهه نی نی تو میبینی مواظبش خیلی باش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان رعنای گل.. انشاالله ۷ هفته شما هم بسلامتی و راحتی تمام میشه و ناز دخترت رو در آغوش می گیری
مامان رهام
24 آذر 93 9:38
سلام عزیز دلم سامی جونم هشت ماهگیت مبارک خدا رو شکر که هر دوتون خوبین ایشالا این دو ماه هم به خوبی و سلامتی می گذره واقعا معجزه رو می شه به وضوح دید ای جونم به این پسر رشید حسابی قد بلند می شی عزیزکم ، رهام به دنیا اومد 49 بود قدش وای آیدا رهام شکمش خیلی بزرگه و خب قدش هم متوسطه وقتی می شینه و شکمش می افته رو پاهاش، یه توپه کپلی با مزه می شه
مامان آیدا
پاسخ
الهی فداش بشم نفس منه رهام بچه ها تو یه سنی شکم هاشون بزرگ میشه... عزیزم ... وای که چقدر خوردنیه شیطونک من حسابی از طرف من بچلونش تا خودم بیام
فرشته
24 آذر 93 10:24
سلام عزيزم چقدر خوندن اين خطوط كه تفسير معجزه خداست بهم آرامش مي ده چغدر اميدوارم مي كنه مطمئن باش امانت خدا سالم و صالح مياد تو بغل مامامنش و تو مي توني بهترين مادر دنيا باشي براش
مامان آیدا
پاسخ
فرشته جان خدای نازنین اونقدر به ما نزدیکه و از همه چیز ما با خبره.... خودت رو بسپربدستش و اجازه بده اونچه رو که برات مقدر کرده اتفاق بیفته که از همه بهتر میدونه زمان هر خیری کیه
فافا
24 آذر 93 10:36
الهی فدای نی نی 41 سانتی ات بشم آیدا جان. دعا میکنم این 8 هفته هم مث آب خوردن برات بگذره و نی نی جون سالم بپره توی بغلت . چرا نتونی نی نی رو خوب تربیت کنی. مادر مث تو به این گلی و خانومی حتما نی نی اش هم آقا میشه و خوب..
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه فافا جون...مرسی عزیزم شما لطف داری به من الهی به همین زودی ها همه این روز ها رو تجربه کنی خانمی
مامان فرخنده
24 آذر 93 13:01
هشت ماهگيت مبارك باشه مامان آيدا خداروشكر كه همه چيز خوبه بي حوصله بودنت بخاطر اينه كه سام جون پيشت نيست به اميد خدا بدنيا بياد زمان هم كم مياري اصلا نگران نباش خداروشكر كه مامانت براي زايمان پيشت هست چون خيلي بهش اونموقع نياز داري .من از حالا دارم برات دعا ميكنم كه حوصله ات بياد وبااون دستهاي هنرمندت پرده اتاق گل پسري را بدوزي
مامان آیدا
پاسخ
مرسی فرخنده جونمعروسک خوشگلت رو ببوس
marzi
24 آذر 93 17:40
سلام مامانی. خداروشکر که همه چی خوبه. ایشااالله حال روحیت هم خوب بشه. ماشاالله ماشاالله به این گل پسر قد بلند. خدا حفظش کنه. چشم بهم بزنی 2 ماه دیگه هم میگذره. سر زایمانت برای من و نی نی دعا میکنی.
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مرضیه جون.. الهی که شما هم دوره بارداری راحتی رو پشت سر بگذاری
مهتاب
25 آذر 93 15:29
عزیزم خدا را شکر که همه چیز خوبه و پسری وزن و همه چیش نرمال و عالیه انشالله که این دوماه باقیمانده هم به سلامتی بگذره
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مهتاب جون انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد