سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه

روز دوازدهم...

1392/9/6 19:36
نویسنده : مامان آیدا
320 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز ۱۲ انتقال نی نی میکروسکوپی های منه.دیگه کاملا خوب شدم نه درد و ضعف دارم.این چند روز رو رفتم منزل مامان مهربونم  .بنده خدا این چند وقت  تو مسیر خونه ما از کار و زندگیش  مونده بود..امیدوارم روزی بتونم محبت  و عشق بی پایانشون رو جبران  بکنم.

دوشنبه صبح بخیه هامو هم کشیدم و خدا رو شکر بر خلاف عمل قبلی کاملا زخمهام بسته بود. بعد از ظهر هم با همسری مهربون  رفتیم پیاده روی با ماشیننیشخند .خیلی روحیه خراب بود واقعا احتیاج داشتم به این گشت و گذار.بغل مرسی مهربونم.

ما هفت تا خوبیم در کلقلب.اون تویه خبر هایی هست خلاصه.ایشا الله که خیرهخیال باطل کوچولو های من مامان و محکم بچسبین.مامانی و بابایی خیلی دوستون دارن و بی صبرانه منتظرتونن.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سهند و سپهر
6 آذر 92 13:57
قدمشون خیر باشه ایشالا گوجولی های من خوب کردی به گشت و گذار رفتی دست همسر مهربون هم درد نکنه خدا به مامان مهربونت سلامتی بده . نعمت بزرگیه مادر. بخیه هم داشتی مگه من اصلا نمی دونم چجوری هست. بهرحال خوشحالم که حالت کاملا خوب شده مامان خانومی. بوس س س س س س س اینم هفت تا بوس برای شما هفت نفر
مامان آیدا
پاسخ
الهی آمین واقعا آرزوم اینه که بتونم مادر خوبی باشم بله بخیه داشتم.روی شکم رو از سه جا باز میکنن.یکی ناف یکی تقریبا ۷ انگشت پایین ناف و یکی هم پهلو.غیر از ناف اون دو تا اندازه ۲ ۳ تا بخیه داره ولی ناف تقریبا ۶ ۷ تا بخیه داشت. واییی مرسی مامانی مهربون ما هفت تا هم برای شما ۳ تا نفری سه تا بوسسسسس گمونم جای سالم روی صورت نمی مونده هفت تا بوسسسسسسس
ادی
6 آذر 92 20:57
ای جانممم. ایشالله که دفعه ی بعد که بیام خبر بارداریت رو اینجا میخونم. مواظب خودت رو کنجد های تو دلت باش راستی با اجازت لینکت میکنم
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله شما هم یه انتقال موفق داشته باشی خانمی راستش من بدون اجازه خیلی وقته شما رو لینک کردم.انشالله که فردا همه چی بخوبی پیش بره عزیز دلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد