سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه

من هنوز مادر هستم

1392/9/15 11:09
نویسنده : مامان آیدا
490 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح طاقت نیاوردم و رفتم دوباره آزمایش دادم.همین الان جواب رو گرفتم.بتام دو برابر شده.من هنوز مادرم.فردا صبح  باید برم سونو گرافی که ببینن بارداری خارج از رحم نباشه.چون بتام پایین هست.ولی مهم نیست.مهم اینه که تو هستی.هنوز تو وجود منی و داری از خون من تغذیه می کنی.عزیز دلم قوی باش. برات حدیث کسا میخونم که در سایه کسا  و پنج تن سلامت رشد کنی ,بمونی و به بزندگی من روح بدی.عزیزم قوی باش.خدایا نگهدارش باش.حفظش کن.کمکش کن به این دنیا بیاد. خدایا رحمت و بخشندگیت  در همه مراحل زندگیم نشون دادی.به معجزهات نیاز دارم.به دستای گرمت نیاز دارم که محافظ خودم و موجودی که در درونم داری شکل میدی باشه. خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان سهند و سپهر
15 آذر 92 11:18
عزيزم چه خبر خوبي خدارو شكر كه دو برابر شده اشك شوق ريختم براش عزيز دلم نازدونه من محكم مامان آيداي مهربونت رو بچسب . از اين بهتر پيدا نمي كني هااااااااااا خدايا شكرت آيدا جونم مطمئنم كه فردا خوش خبر مياي . توهم مطمئن باش.
مامان آیدا
پاسخ
وای اگه بدونی چه حالیم الان.ب.ا نا امیدی تمام رفتم آز دادم مامانی.دیشب کلی با خدا درد دل کردم.خدای خوشگلم اجازه داده یه روز دیگه هم مامان باشم.تا فردا که برم دکتر.خیلی خیلی خوشحالم. مرسی که هستی.برام دعا کن
نیلوفر جون
15 آذر 92 11:41
عزیزم ایشا.. نه ماه نی نی سفت بهت میچسبه بعد یک نی نی خوشگل دنیا میاد
مامان آیدا
پاسخ
مررررسی عزیزم.نینی هامون همسن مین اگر نی نی من بچسبه منو محکم.
مامان اینده
15 آذر 92 13:02
خدارو شکر همین خودش خبر خیلی خوبیه .. ایشالله که تا اخر عمرت مامان میمونی دوستم..
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله.راستش بشدت خونریزی دارم نمی دونم چکار کنم.توکل بخدا
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
15 آذر 92 13:20
اخ جون من خاله 6 تا جوجو میشم هوراااااااااااااااااااااااااااا.سوت سوت جیغ جیغ
مامان آیدا
پاسخ
برام دعا کنین
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
15 آذر 92 13:21
راستی ایدا جون میشه سوال منو از دکترت بپرسی. اخه دکتر من اشناس روم نمیشه ازش بپرسم. مرسی..
مامان آیدا
پاسخ
فردا بعد از ظهر میپرسم ازش گلم
ادی
15 آذر 92 14:34
خدا رو شکر عزیزم. نمیدونی چقدر خوشحال شدم با خوندن این خبر.منتظر خبرای خوب هستم.
مامان آیدا
پاسخ
ممنون خانمی.
نیلوفر
15 آذر 92 23:22
عزیزم مبارکهههههههههههههه انشااله نینی ها سفت چسبیدن به دلت و تا نه ماه اجاره نشین دلت شدن.
مامان آیدا
پاسخ
ایشااللههبه امید خدا خبرای خوب بزودی ازت میشنویم خانمی
مژگان
16 آذر 92 8:19
وااااااااای خیلی خوشحالم آیدا جون، خبر خیلی خیلی خوبی بود من تو خونه اینترنت ندارم و خونتون هم روم نمی شد بزنگم(به خاطر مزاحمت) ولی این 2 روزه تمام مدت به یادت بودم آیدا جون بهت خیلی تبریک می گم به امید خدا امروز هم جوابای خیلی خوب می گیری چه نی نی گولوهایی بشن این وروجکاااا
مامان آیدا
پاسخ
متاسفانه بنظر میرسه این وروجکا نمی خوان بمونن برام.در هر صورت محکوم به فنا هستن
مامانِ عسل
16 آذر 92 9:11
مامان آیدا
پاسخ
خیلی دوست داشتم اینجا خبر خوبی بگذارم.مرسی از همراهی تون.مرسی که هستید مهربون.خدا عسل خوشگلتون رو براتون نگهداره
مژگان
16 آذر 92 11:43
آیدا جون خیلی منتظر خبرای خوبتم زودی بیا خبر خوب بده
مامان سهند و سپهر
16 آذر 92 13:24
چه خبر آیدا جونی؟ دوباره هم آزمایش دادی یا فقط باید بری دکتر؟ عزیزدلم امیدوارم خوش خبر بیای
مامان آیدا
پاسخ
بارداری خارج از رحم
سودابه
16 آذر 92 13:25
عزیزم خوبی ؟ چه خبر ؟
مامان آیدا
پاسخ
ممنون فعلا فقط چشمم به حکمت اون بالایی ه که ببینم چیکار داره با من میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد