سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

خداییییییییییااااا

1392/9/27 15:55
نویسنده : مامان آیدا
525 بازدید
اشتراک گذاری

گریهگریه بتام  تکون نخورده 50!!!!!!!!!!!گریهگریهگریه

باز میگن صبر کن تا شنبه. هر بار که یه آزمایش میدم میگن صبر کن یکی دیگه هم بده. بخدا دیگه خونی تو رگهام نموندهههههههههههههه. مگه میشه هر روز با مسکن و دارو زندگی کرد.گریه خدا جون امتحانه؟  تو که میدونی به من چچی گذشته؟ بسم نیست؟!!! 

میگم نمیشه معجزه شده باشه؟!! نمیشه نی نیم اومده باشده تو سر جاش داره رشد می کنه؟ نمیشه اصلا اشتباه کرده باشن؟ تو سو نو اشتباه دیده باشن؟! نمیشه خدا  دیده من خیلی ناراحتم نظرش رو عوض کرده باشه؟ بعد تازه ما هی قرص و امپول می اندازیم به جون نی نیم که بمیرهههههههههههگریهگریه.

چرا نشه؟!! مگه خدا هر کاری که بخواد نمی تونه انجام بده؟!! مگه خدا تا حالا کاری رو نصفه و ناقص انجام داده؟!! ا خدا جون نمیشه که بشه؟!!!! من گناه دارما. یک ما ه تمومه همش دارم قرص و آمپول می زنم. یک ماه تمومه  یه چشم اشکه یه چشم خنده.هیی امیدوارم می کنی و تو اوجش نا امیدم می کنی. کلی خون ازم رفته و داره میره.دیگه جون ندارم الکی به خودم روحیه بدم............... یذره هم تو بهم روحیه بده.  حداقل کمک کن اینقده درد نکشم.نفسم دیگه در نمیاد. تمام بدنم کبودههه. خدا جون داری می بینی اینا رو؟!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

mona
27 آذر 92 13:56
عزیزم دکتر طاهری پناه 22223327امیدوارم خیر باشه.دعام کن تو لحظه هایی که احساس میکنی به خدا نزدیکی.
مامان آیدا
پاسخ
یه دنیا ممنون مونا جون
ادی
27 آذر 92 14:26
مژگان
27 آذر 92 14:46
عزیزم خدایا به آیدای عزیز کمک کن ، نمی دونم چه حکمتی تو این قضیه هست، صبر و آرامش و تحمل بهش بده
شيما
27 آذر 92 16:17
عزيزممممم دركت ميكنم ... روزهاي خيلي سختيه من هميشه تو دعاهام به خدا ميگم خدايا كسي رو كه اميدوارش كردي، ديگه نااميدش نكن چون خيلي خيلي براش سخت ميشه. ولي چه فايده كه دعاهاي ما اصلا معلوم نيست كجا ميره! آخرش ميخوان بگن اون دنيا اجر سختي هايي كه كشيدي رو ميگيري ...ولي اين دل بيقرار ما رو آروم نميكنه! دعا ميكنم اين روزهاي سخت خيلي زود تموم بشه.
نیلوفر
27 آذر 92 19:00
الهی بمیرم. نمیدونم چی بگم آیدا میترسم نینی بمونه بزرگتر شه خدای نکرده به لوله ت آسیب برسونه. اگه بتا بالا میره یعنی داره رشد میکنه خوب. پس چرا هیچ کاری نمیکنن؟؟؟
مامان آیدا
پاسخ
میگن اگه عملت کنیم ممکنه لوله از بین بره.تحمل کن خودش سقط بشه.نمی دونم یکی از دوستان می گفت.اینکه می خواست اینقده سفت بچسبه.چند سانت انور تر می چسبید دیگه!!!!
نیلوفر
27 آذر 92 21:17
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=26286&ChatDate=27-9-1392 ایدا جون این لینک کلوپیه که میگم. اگه عضو شدی بیا همینجا بچه هایی که میرن پیش دکتر کشاف هستن تا از تجربیاتشون بگن
مامان آیدا
پاسخ
دیروز رفتم ثبت نام کردم.ثنا هم آن بود.ولی تا اومدم پیغام بگذارم گفت که باید تایید هویت بشی.بعد شماره تلفن خواست ولی کد رو به تلفنم نفرستاد یعنی اس ام اس نکرد. امروز هم سعی کردم. هویت منو تایید نمی کنه و اجازه ورود به کلوپ رو نمیده. اینم ما رو گرفته.من می بینم چی نوشتید ولی نمیتونم تایپ کنم.
mona
27 آذر 92 21:18
عزیزم یکدفعه ناشکری نکنی خدا خیلی بزرگه به اطرافت نگاه کن پدرمادرت شوهرت خونه و زندگیت بگو خدا رو شکر وبه اینده نگاه کن عزیزم پاشو خودتو تقوییت کن مادر همه دردها استرسه.پاشو یاسین بخون عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو شکر. اون خودش میدونه من چی میگم.لازم نیست اصلا بگم!!!!داره تک تکشو میبینه.اینا فقط دلمو سبک میکنه.خدا رو شکر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد