سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

اولین روز کار

1392/9/26 15:59
نویسنده : مامان آیدا
440 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز کاریم بحساب میاد. خیلی با خودم کلنجار رفتم. از طرفی به محض اینکه اثر دارو ها میره دردم شروع میشه و از طرف دیگه خونه موندن دیگه اعصاب و روانمو پاک کرده و از بیکاری مرتب برای خودم مشکل و ناراحتی میسازم. ولی دیشب و امروز صبح هر 5 دقیقه نظرم عوض می شد. می گفتم نمیرم و از شنبه شروع می کنم و میزدم زیر گریهابرو همسری مونده بود از دستم چیکار کنه. کلا این روزا تعطیلم. خودم هم خودمو نمیشناسمابله 

بالاخره با کلی ناز آمدم سر کار. کسی خبر نداشت و همه همکارا تعجب کردن. کلی گپ زدیم و حالم رو پرسیدن. آقایون بدشون نمیومد بپرسن چه جراحی بوده که اینقده طول کشید؟!! تو تیکه هاشون و نگاه هاشون کاملا معلوم بودنیشخند. ولی بروی خودشون نیاوردن. کلی اتفاق های جدید افتاده بود تقریبا تا 12 ظهر داشتن برام تعریف می کردن که چه اتفاق هایی افتاده.دلم براشون تنگ شده بود. حتی برای غذا های بدمزه و داغون شرکت دلم تنگ شده بود. رئسم هم با خوشرویی تمام استقبال کرد ازم. یه کوچولو هم گله که طولانی شد و شما نبودین ما کلی گرفتاری داشتیم و کارا زیاد بود و بهمون فشار اومد و از این حرفا.بعد هم پرسید که آماده اید برای کار ؟!! خوب بود خلاصه روز اول کلی تحویلم گرفتن و کار هم بهم ندادن و در نتیجه با خونه خیلی فرقی نکرد به غیر از اینکه یکم ناراحت فقط نشستمقهر

یکم سختمه نشستن. کمی هم ضعف دارم. ولی بالاخره باید شروع می کردم. فردا قراره دوباره آزمایش بدم و امیدوارم که بتام اومده باشه زیر 10 چون اگر نیومده باشه دیگه چاره ای جز لاپراسکوپی ندارم.هنوز خونریزی دارم ولی بنظرم شدتش از پریروز کمتره  و این امیدوارم می کنه که دیگه خطر رفع شده . تا ببینیم فردا چی میشه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ادی
26 آذر 92 18:30
ایدای عزیزم ایشالله که کارت به عمل نمیکشه عزیزم. خیلی مواظب خخودت باش
ســــــــــــــــحر
26 آذر 92 23:23
سلام عزیزم ممنون از حضورت
مژگان
27 آذر 92 9:03
آیدا جون خیلی کار خوبی کردی که رفتی سر کار، برای روحیت خیلی خوبه ولی مراقب خودت باش که خیلی خسته نشی انشاءالله بتات امروز به زیر 10 برسه و خیالت راحت بشه
مامان آیدا
پاسخ
ایشااللهه
مامان سهند و سپهر
27 آذر 92 10:53
چه تصمیم خوبی گرفتی که رفتی. کلی تغییر روحیه بود. ایشالا که همه چی به خوبی پیش رفته باشه و مشکلی نباشه. مراقب خودت باش گل زیبا
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله.مرسی که هستی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد