سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه

پیتزا پزون.پیتزا خوروون. پیتزا پارتی

1392/10/23 14:34
نویسنده : مامان آیدا
603 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره طلسم شکست ,اینم از پیتزای آخر هفته ما، جای همه دوستان خالی دو تا از این سینی ها درست کردیم و با دوستامون 10  12 نفری خودمون رو شرمنده کردیمخوشمزهاز خود راضی بسیار خوشمزه شده بود.

اگر می بینید پنیرش سفیده بخاطر اینه که همسر من اینطوری دوست داره.

من برای اینکه پنیر نسوزه  تو دو نوبت پیتزا رو می گذارم تو فر. بدون پنیر می گذارم و وقتی خمیرش پخت 10 دقیقه آخر بیرون میارم و پنیر رو روش میریزم  و دوباره می گذارم توی فر.همون 10 دقیقه که فقط پنیر آب بشه. اینطوری پنیرش  بیشتر کش میاد. خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

راستی طبق قولی که داده بودم  انشا الله هفته دیگه عکس های کیک مرغ و ریحون رو براتون می گذارم. مهمونی دارم و می خوام از اونا درست کنمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
23 دی 92 10:53
ایداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بنجنسی نکن خاله. این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو که میدونستی من نمیتونم پیتزا بخورم. چرا با احساسات من بازی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طرز پخت و تهیه خمیرشو بهم میگی؟؟ بهم نخندی هاا. ولی من بلد نیستم چطوری فر اجاق گازمو تنظیم کنم برام توضیح میدی؟؟/
مامان آیدا
پاسخ
عزییییییزم بیا خودم برات درست می کنم خانمی دستور خمیرش رو قبلا نوشته بودم. توی فهرست مطالبم وقتی آیدا آشپز می شود رو بری. دستور خمیر اونجاست مفصل. خیلی هم آسونه. باز اگر گیری بود من هستم
مامان سهند و سپهر
23 دی 92 11:04
وااااااااااااااااای چقدر هوس انگیز باید با پنیر این مدلی هم تست کنم
مامان آیدا
پاسخ
به پای وب خوشمزه شما که نمیرسه!! من میام وبتو می بینم گرسنم میشه!! باور کن!! من بعد از ازدواج این مدلی پنیر می ریزم. هم تازه تره،هم کش میاد یه عالمه هم یه کمی نرم تر از حالت عادی میشه پیتزا جدیدا هم پنیر دالیا می گیم خیلی طعم خوبی داره
مامان فرخنده
23 دی 92 11:26
واي چه خوشمزه ميشه بگي از چه پنير پيتزايي استفاده ميكني آيدا نانازي
مامان آیدا
پاسخ
2 3 باری هست که دالیا می خرم. بی نظیره هم خوش طعم هست و خیلی شور نیست و هم کش میاد اساسییی. دستور خمیرش رو هم تو پست های وقتی آیدا آشپز می شود گذاشتم
مامان سهند و سپهر
23 دی 92 11:31
حتما استفاده می کنم و خبر میدم بهت. نمیدونم کجا شنیده بودم که دو مدل پنیر استفاده کنی بیشتر کش میاد . حالا هر دو تا موردو تست می کنم مرسی آیدا جونی
مامان آیدا
پاسخ
بله یکبار هم امتحان کن و توش کمی پنیر پارمژان هم رنده کن. خیییییییییییییییلییی خوشمزه میشه
مهتاب
23 دی 92 11:31
وای ایدا بد جور هوس کردمممممم دستت درد نکنه افرین به این خانم هنرمند
مامان آیدا
پاسخ
آدرس بده درست کنم بفرستم برات
سودابه
23 دی 92 13:38
به به پس علاوه بر قلم زیبایی که داری کدبانو هم هستی
مامان آیدا
پاسخ
اختیار دارین.چوبکاری نفرمایین امان از این محیط مجازی و وبلاگهای خوشمزه دوستان!!!! آدم رو به چه کار هایی وا میداره !! میبینی؟!!
علامه كوچولو
24 دی 92 9:13
بابا ايداي اشپز!!!!من تازه رفتم توو كار پيتزا خونگي و واقعا خوشمزه تر از پيتزاهاي بيرون ميشه برم ببينم خميرهاتو چطوري درست ميكني
مامان آیدا
پاسخ
مو افقم که پیتزای خونگی واقعا خوشمزه تره!! درست کردی بهم بگو که خمیرش رو دوست داشتی یا نه!!
مامانِ عسل
24 دی 92 10:05
وای منم عاشق این مدلی هستم ... یعنی دوست ندارم پنیرش طلایی بشه بریم برنامه شام امشب را بچینیم
مامان آیدا
پاسخ
نوش جانتون خوش بحالتون من هنوزنمی دونم امشب چی درست کنم؟!!
نیلوفر
25 دی 92 16:45
به به چه خوشجیلههههههههههههه. من پیتزا دوست میدارم با پنیر فراوووووووننننننن
مامان آیدا
پاسخ
عزیزززززمکی دوست ندارهاونم با پنیر اضافه می خوای برات درست کنم
ادی
25 دی 92 19:16
شدیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلم خواستتتتتتتمنم پنیر این مدلی دوست دارممممممممممممممممممممممممم
مامان آیدا
پاسخ
عززززییییزززم. میخوایی برات درست کنم بفرستم؟؟!!!آخه نی نی داری دلت نخواد که
مامان نرگس
30 دی 92 20:56
منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااام .....
مامان آیدا
پاسخ
آخخخخ عزیزم.بیا برات درست کنم.هم برای خودت و هم برای اون لیمو ترش خوشمزه ات
مامان بردیا(a)
9 بهمن 92 14:38
بابا حسابییییییییییی کدبانوییهااااااااااااااااااااااااااا
مامان آیدا
پاسخ
ممنون لطف داری خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد