سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

مارکو پو لو

1392/11/21 7:21
نویسنده : مامان آیدا
682 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه این هفته من!! یکشنبه اهواز،دوشنبه مشهد،سه شنبه قم،چهارشنبه گزارش هفتگی تهران پنجشنبه کرج،جمعه خدا بخواد جنازه توی خونه!!!!! شنبه تا دو شنبه تبریز!!! نظرتون راجب به رئیس من چیه؟!!! گمونم منو با مارکوپولو اشتباه گرفته!! موندم بچه رو کجای این برنامه می خواهم جا بدم؟!!ابرو

 

بعدا نوشت: اولیش که به دلیل بدی آب و هوا کنسل شد. بعد از 3 ساعت معطلی توی فرودگاه،یه بسته خوراکی دادند دستمون و مهر کنسل زدن روی بلیط هامون. در نتیجه اهواز افتاد هفته بعد. تاببینیم بقیه سفر ها چی میشه!!!نیشخند من دارم از خواب نصصصصصصف میشم!!!!خمیازه

بعدا تر نوشت:نیشخند دوستان عزیز به آمار بالا اصفهان رو هم اضافه کنید امروز اصفهان بودم و نیم ساعت پیش برگشتم. فردا به امید خدا تبریز!!!! خدا کنه حداقل از اون طرف برسیم به ترکیه و بکو و یونان و... حداقل یه صفایی هم بکنیم این همه ما رو چرخوندند.!! جای دوستان خالی قرار شده با رئیسم یه مشورتی بکنیم بندر عباس و کرمان و شیراز و چند تا جای دیگه رو  هم بگردیم،خدا قسمت کنه ایران را یکسری طواف دادیمقلبنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

علامه كوچولو
12 بهمن 92 8:06
خوش به حالت
مامان آیدا
پاسخ
کجاش خوش بحالمه آرام جون؟!! این یعنی یک هفته پر از استرس و اعصاب خوردی،آخرش هم دریغ از یه تشکر و خسته نباشید خشک و خالی
پریسا نجفی
12 بهمن 92 8:21
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان فرخنده
12 بهمن 92 9:15
ببخشيد ميشه بگيد شما چيكاره هستيد كه اين همه بايد فعال باشيد توي اين همه شهر واقعا بچه را ميخواي كجاي دلت بذاري
مامان آیدا
پاسخ
واقعا چند روزه دارم فکر میکنم این همه میگم بچه بچه و همه رو هم عاصی کردم با این شغل از 8 صبح تا 7 8 بعد از ظهر طفلک بچه که بدون مادر بزرگ میشهههه حلا بیاد بالاخره یه کاریش می کنیم
علامه كوچولو
12 بهمن 92 9:21
خوش به حالت براي قسمت ايران گرديش بود وگرنه من خودم به شخصه متنفرم از ماموريتهاي شهري
مامان آیدا
پاسخ
همدردیممممممممراستش رو بخوایی یکی از دلایلی که هنوز تو این شغل موندم سفر هاشه!!!وگرنه خیلی زودتر از اینها زده بودم بیرون!! من الان تنها خانم این شرکتم بقیه همه آقا هستند قسمت خوبش مشهده!! ایشاالله خدا بخواد برسم یه زیارت هم برم!! اگر برسمم!!
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 9:24
خوش به حالت ایدا جون. این که خوبه. سرگرمی. کاش من جای تو بودم.
مامان آیدا
پاسخ
عزیزم اگر جواب نباید پس میدادی خوب بود ولی وقتی یه کوه کاره که دیگه فرقی نداره تهران باشی یا هر جای دنیا انگار همین تهرانی داری کلی کار می کنی از سفر فقط خستگیش میمونه برات. ولی بازم از تو دفتر موندن بهتره!!
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 9:25
ایدا جون کارت چیه؟ البته اگه فضولی نیس.
مامان آیدا
پاسخ
همه کاره و هیچ کارههههههه خخخخخخخخخ
مهتاب
12 بهمن 92 9:32
چه خوب .... از این نظر که همه اش میری سفر و وقت فکر و خیال کردن نداری عالیه ولی خب سخت هم هست و اذیت میشی انشالله بهت خوش بگذره مشهدا رفتی برای منم دعا کن ممنونم
مامان آیدا
پاسخ
حتما گلم !!! خیلی تو فکرتم خانمی ایشاالله که بطلبه و بتونم زیارت هم برم
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 9:44
بابا انلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااین. بابا همه کارهههههههه. بابا روی خطططططططططططط. بابا باحااااااااااااااااال
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخخخخمخلصتیم خواهر!!
marzi
12 بهمن 92 11:01
فکر کنم مهماندار هواپیمایی. چون مگه میشه امروز اهواز باشی فردا مشهد؟؟ یا کارت رو هوایی انجام میدی؟ هر جا میری سالم باشی و سالم برگردی. وقتی نی نی اومد با شغلت باید بای بای کنی. چون همه میگن بعد بچه سخته کارکردن. مراقب خودت باش.
مامان آیدا
پاسخ
کاش مهمانداار بودم گلم!!!مهماندار یکساعت رو هواست بعدش استراحت می کنه. با این کار من فردا ساعت 5 میرم اهواز و تا 11 شب که برگشتم هست چند تا از شهرهای خوزستان رو باید برمو بعد دوشنبه میرم مشهد 6 صبح بلیطمه و تا 8 شب اونم به همین صورت. استراحت فلان هم موجود نمی باشد!! بعد سه شنبه میرم 7 صبح قم تا کی هم دیگه معلوم نیست چون سواری هست و تاهر وقت کارمون طول بکشه. بعد هم یه تن گزارش باید آماده کنم و یه عالمه محاسبات دارم برای 4 شنبه.بعد 5 شنبه هم کرج بههمین صورت !!! دوباره ار شنبه بعدش روز از نو وروزی از نو!!!!خدایی مهماندار ها خوشبختن در مقابل من!!!
مامانِ عسل
12 بهمن 92 11:15
منم اینجا تنها کارمند خانوم هستم... اوایل خیلی دوست داشتم یه همکار خانوم داشته باشم اما الان که 10 ساله اینجوری کار میکنم خیلی خوشحالم این خودش یه مزیت بزرگه میگم حالا هرجایی هم برین باید سوغاتی بیارین خرجتون زیاد میشه و تلافی درآمد ماموریت میشه مشهد رفتین جای ما زیارت کنین.
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمیدلمون براتون یک ذره شده بودا!!!انشاالله که همه چیز همونطور که میخواستین پیش رفته باشه منم دوست دارم!! کار کردن با آقایون خیلی راحت تر هست. همه چیز قانونمنده و راحت هستی!!ولی نیاز به انرژی بیشتری داری تا خودت رو نشان بدی میان اون همه آقایی که تصورات ته ذهنشان این هست که زن فقط بدرد غذا پختن میخوره!! بخصوص که تصمیم گیرندههم باشی!! انشاالله که بتونم زیارت برم ممکن هست کوتاه مشهد باشم ولی واقعا دل تو دلم نیست برم پیش امام رضا جونم
سودابه
12 بهمن 92 13:03
خیلی هم عالی به غیر از جمعه ... خدا نکنه جنازه باشی . خوش بگذره اینم اون مسافرتی که میخواستی غیر از ساعات کاریش بقیه اش خیلی خوبه انشاالله راستی سرقت کردیا ... مارکوپولو لقب من و همسرمه که از طرف خانواده و فامیل بهمون داده شده
مامان آیدا
پاسخ
سفرش خوبه یکم سنگینه برنامه ام ولی بازم از دفتر نشینی بهتره عزیزم این لقبو فامیل شوهر به ما هم می دن بس که همش اینور انوریمبیا با هم مسلمت آمیز این لقب رو استفاده کنیم.دوستت دارم
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
12 بهمن 92 15:50
خاله ایدا نمیشه. سارا سینمو کامل خالی نمیکنه. وقتی هم خودم میدوشمشون شیشه شیر رو قبول نمیکنه. شنیدم شیر مادر مث نمکه. حرمت داره.گناه داره بریزمشون دور.
مامان آیدا
پاسخ
عزیزم بهتر از اینه که خدای نکرده بشه کیست و جراحی لازم بشی که!!یکار دیگه بکن اگر بچه کامل نمیگیره دفعات شیر دهیت رو زیاد کن بگذار تخلیه بشه. هر چند که میدونم با مک زدن بچه دوباره غدد شیر،شیر می سازند.چی بگ والا بسلامتیت خودت هم فکر کن آخه خدای نکرده مریض بشی هم خودت هم طفلی سارا اذیت میشه خیلی
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 8:38
سلام عزیزم وای چه برنامه باحال و هیجان انگیزیییییییییییی خوش به حالت خیلی بهت خوش بگذره عزیزم منم توی شغل دوران مجردیم تنها خانوم شرکت بودم . خیلیییییییییییییی خوب بود. خیلی. امیدوارم سفر برات بی خطر باشه و حسابی خوش بگذره بهت عزیزم. ما رو بی خبر نذار دلم برات خیلی تنگ شده بود یکی دو روز بود نیومده بودم وبت. بوس آیدا جونی
مامان آیدا
پاسخ
واییی دوست گلم دلم برات تنگ شده بود یه عالمه!!!!عادت کردم هر روز با شما خوش و بش کنم. انگا روزم روز نمیشه وقتی نیستی!!1 فعلا اولیش کنسل شد
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 9:42
ای بابااااا چرا کنسل شد به خاطر وضعیت جوی؟ اینجا که یخبندون شده ... از موارد نادر هست توی این شهر خب حتما صلاح در این بوده عزیزم. آخی خب مرخصی نمیدن بری بخوابی؟؟
مامان آیدا
پاسخ
هوا تهران هم برفی و زمین ها هم یخ زده است. ولی گفتن هوای اهواز ظاهرا غبار آلوده و نمیشه فرود آمد و پرواز کنسل شد. نه خانم تا رسیدم مدیرم میگهخوب حالا که نرفتی برو سمت چیذر و قیطریه!!! تصور کن!! تو این یخبندان و سر سره بازییی!! الهی یاد عسل افتادم که سرسره بازی دوست داره
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 10:29
عزیزممممممممم چقدرم خوش اشتهاست ماشالا بد نگذره بهش وای آره عسل که خود عشقه عزیزمه آیدا جون بهش بگو خسته ام از ماموریت اومدم هااااا باید الان بگید شما برو استراحت کن آماده باش برای پرواز بعدی
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخ اول و اخرش کار خودمه!! ببین میگم رک نیستم!! کلی بالا و پایین کردم آخرش هم بهش گفتم مهندس الان اونجاها وضع خیابون هاش خیلی خرابه،خطر ناکه ها!! که یعنی نمیرم تو این سرما!! نگاهم کرده میگه اگه شمایین که میرین شهرداری رو بسیج می کنین خیابون ها رو براتون درست کنن!!!گمونم روشونو زیاد کردم!! حالا بعدا میام براتون داستان دزدیدن دوربینم رو تو یکی از این ماموریتها تعریف می کنم. دلیل حرف رئیسم رو متوجه می شین اونوقت!! خصوصیم بهت رسید؟!
مامانِ عسل
13 بهمن 92 10:40
ممنون که به یادمون هستین.... رفتین سرسره جاش را خالی کنین منم عاشق مسافرتم اما اصلاً حوصله یک جا نشستن را ندارم تموم طول راه حتی اگه کمتر از یک ساعت باشه به این فکر میکنم کی میرسیم سر جلسه امتحانات هر چی دوستام میگفتن یه خورده بشین تقلب برسونیم کلاس شلوغ باشه راحت تره من نمی تونستم. دو تا سوال جواب میدادم خسته میشدم می گفتم 10 را گرفتم برم دیگه من فقط برای دویدن ساخته شدم
مامان آیدا
پاسخ
عززززییییزماین سل سله(سر سره) خطرناکه !! مال ما آدم بزرگای طفلکیه که واسه یه لقمه نون حلال باید بریم سل سله بازییی. ولی جالبه منم خیلی نمی تونم یک جا بند بشم !! اما راه سفر رو خیلی دوست دارم. تنها وقتیه که آروم مثل خانم ها میشم سر جام ولی بغیر از این منم مثل شمام واقعا هیچ جوره بند نمیشم سر جام همه اش دارم یه کاری انجام میدم!! همه رو هم تند تند که تمام بشه و برم یه کار دیگه!!! هم خوبه و هم بد گمونم بعضی وقت ها دیگران رو کلافه می کنم. بخصوص که شوهرم هم آدم آرومیه و ساکن بودن رو ترجیح میده و همیشه میگه کلافه میشم وقتی همش مثل فرفره بدو بدو می کنی و اینور اونور برنامه میگذاری!!
مامانِ عسل
13 بهمن 92 11:04
همسر من آرومه ولی از ورجه وورجه من خوشش میاد میگه اینجوری دیگه چاق نمیشی یکی از دلایل انتخاب من همین بوده معیار را داشته باش
مامان آیدا
پاسخ
امان از دست این آقایوننن
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 11:30
آره عزیزم رسیدش. الان بهت میگم یه چیزیو
مامان آیدا
پاسخ
بازم به نظر من فضولی آدم گل می کنه!!!!ولی باید فلفل بریزی تو فضولی دون که دیگه از این کارا نکنه!!!خصوصی داری مهربون
نیلوفر
13 بهمن 92 17:59
عزیزممممم. آدم که تو کارش موفق باشه این تبعات و هم باید بپذیره دیگه. از الان خسته نباشی آیدا جون
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزممممیادم باشه یه نوشابه برات باز کنمسوغاتی چی دوست داری؟!! فردا دارم میرم مشهد گلم با امام رضا کاری نداری؟!!
ادی
13 بهمن 92 23:33
وای چقدر سفرررررررر. خدا بده قوت .با این اب و هوا فکر کنم تبریز و مشهد هم کنسل شه
مامان آیدا
پاسخ
سلام!! نه گلم مشهد و قم که انجام شد. تبریز هم انشالله که نشه!!!
مامان سهند و سپهر
14 بهمن 92 8:20
خصوصی
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربوننننگرفتم تشکرات ویژه.جاشون خالی نباشه!!! اون مورد رو هم چون از اول می خوندم وبلاگ رو دقیقا در جریان بودم که چه اتفاقاتی افتاد که رمز دار کرد پستهاش رو!! هوای مشهد -19 درجه در طول روز و -25 در طول شب
مامان سهند و سپهر
15 بهمن 92 10:38
آیدا جون سلام خسته نباشی حتما امروز رفتی قم بسلامتی هرچند شنیدم تهران باز برف اومده ... امیدوارم سفرهات بی خطر باشه عزیزم توی این سوز و سرما بوسسسسسسسس به یادت هستم
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزممممم دلم براتون یک ذره شده بود. خیلی سرد شده هوا هم تهران هم قم و هم مشهد برگشتم و البته خیلی کار دارم برای گزارش ها ولی خدا رو شکر تمام شد.
مامان سهند و سپهر
16 بهمن 92 11:49
خدا رو شکر که بسلامتی برگشتی. گویا تهران هنوزم برف در حال باریدنه. موفق باشی خانوم مارکوپولو گزارشات هم بنویس که فردا باز هم تو راهی. راستی اهواز چی شد دیگه کلا نمیری؟
مامان آیدا
پاسخ
سلام قربانتحسابی هم برفی هست تهران!!! خیلی هم سرد شده.فعلا یکم گرفتار گزارشاتم دیگه فردا آزاد میشم. امروز برنامه فردا رو کنسل کردم سرما خوردم بد جوری!!! چرا میرم اهواز رو احتمالا توی هفته بعد!!! فعلا میخوام تبریز رو هم عقب بندازم!!!!تو سرما جواب نمی ده تبریز
مامان نرگس
16 بهمن 92 13:19
.. اینا با خودشون چه فکری کردن واقعا !!!
مامان آیدا
پاسخ
واقعا!!کل سرما خوردم دوستم!!
مامانِ عسل
16 بهمن 92 13:24
سلام خانمی دلمون براتون تنگ شده
مامان آیدا
پاسخ
سلام منم همینطور!!خیلی زیاد دلم برای همه تنگ شده!! امروز بعد از ظهر از خونه میام پیشتون!! خیلی متاسفانه شلوغم سر کار!!دیروز تا 9 داشتم تو شرکت کار می کردم که برای جلسه برسونم!!فردا هم هم یک جلسه تو تبریز هست که برای اونهم باید خودم رو آماده کنم دلم خیلی تنگ شدههه میام بزودی!!عسلس رو ببوسین!!! بگین اونم شما رو ببوسه از طرف من!!!
سکوت
16 بهمن 92 22:25
یعنی شما چکاره می تونی باشی؟ اومدی مشهد؟میومدی خونه ما با اب و هوای عالیشهرمون حال کردی
مامان آیدا
پاسخ
عززززززییییییزززم!! ممنونواقعا عالی بود آب و هوای شهرتون!!! نفس از تو گلو قندیل می بست!!وحشتناک سرد بوووووووووود
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 11:12
عزیزم خدا بد نده الان دیدم نوشتی سرما خوردی ای بابا خب توی این برف و مسافرت رفتن همین میشه دیگه خدا کنه بتونی به تعویق بندازی و با فاصله بری این سفرهارو . تا حالت هم بهتر شده باشه . مراقب خودت باش عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
قرباتنت عزیزم!! آره بدجوری سرما خوردم. دو تا آمپول زدم و یه عالمه شلغم و سوپ و مرکبات و اینها!!! خوب میشه!! من زمستون ها معمولا یکبار رو سینوزیتم عود میکنه!! دارم سعی میکنم تبریزرو کنسل کنم. البته بلیطم هنوز سر جاشه
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 11:13
دلم خیلی تنگ شده برات خیلیییییییییییییییییییی
مامان آیدا
پاسخ
وایییی منم همینطور!!! اصلا انگار یه چیزی کم دارم!! همش میخوام برممم اینترنت گوشیمووو فعال کنم ها!! ولی نمیشههههه!! خیلی دوستون دارم و واقعا دلم براتون تنگ میشه!!
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 12:50
مرسی عزیزم اینترنتم برو فعال کن حالشو ببر خیلی دلم حال اومد اینهمه امروز با هم صحبت کردیم از صحبت هات واقعا انری میگیرم . خیلی ماهی آیدا جون . همیشه برات دعا می کنم الهی به هرچی خیر و صلاحته و دل مهربونت میخواد برسی عزیزم. دوستت دارم ساعت یک داره میشه و باید برم. بوسسسسسس
مامان آیدا
پاسخ
منم همینطور انگار روزم روز نمیشه وقتی نمیام و پیشت.یه عالمه انرژیهای مثبت و چیز های جدید یاد می گیرم ازت. انشاالله که شاد و موفق باشی همیشه
مامانِ عسل
19 بهمن 92 8:46
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 9:08
سلام سلام سلام خانوم خوشگله صبح قشنگتون بخیر میبینم که موفق شدی تبریز رو هم کنسل کنی چه خفر ؟ خوب و خوشی؟ جمعه چیزی نپختیدی جدید
مامان آیدا
پاسخ
سلاممممممممممممم به دوست فعال من!! نه جمعه مهمون بودیم تبریز رو هم بکل کنسل کردم خیالم راحت شد. ولی دو شنبه میرم اصفهان به احتمال 90 درصد. میام براتون زودی
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 9:54
راستی سرماخوردگی بهتر شده ؟ نه عزیزم من هیچی نپختم . یعنی چیز خاصی نپختم. صبحونه پنکیک بود نهار هم جوجه کباب. انقدر درگیر کارهای خونه شده بودم که نشد چیزی بپزم دلم نون یا کیک میخواست که خودم پخته باشم ولی فرصت نشد میخواستم ببینم شما چیزی نپختی؟ اصفهان ؟ به به برو حسابی بگرد بعد از کار
مامان آیدا
پاسخ
خیلی بهترم. یکم استراحت حال آدمو جا میاره!!! نوش جانتون!! نه من میهمان بودم هیچ کار نکردم
مامان سهند و سپهر
20 بهمن 92 8:19
سلام ایدا جون خوبی عزیزم ؟ صبحت بخیر. دیگه کاملا رو به راه شدی؟ سرماخوردگی بهتر شد؟
مامان آیدا
پاسخ
سلام سلام خیلی بهتر شدم ممنون. جاتون خالی امروز اصفهان بودم!!! ساعت 5 صبح زمینی رفتیم و الانه هوایی برگشتیم. فردا تبریز!!! سفر رفتن ها بکنار،گزارش هاش واقعا سخت و وقت گیر هست.
سودابه
20 بهمن 92 23:54
بله خدا قسمت کنه خوش بگذره
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخخ ممنون دوستم
مامان سهند و سپهر
21 بهمن 92 10:10
سفرت بخیر ایدا جونی امروز دیر اومدم سر کار الان وقت نمیکنم جدیده رو بخونم کمی به کارهام برسم میام وبت و می خونمش ایشالا به خوبی بری و برگردی خیلی دلم تنگ شده و بازم میشه برات زودی برگرد تا یه دل سیر گپ بزنیم بوس عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزممن هم اکنون از داخل هتل در تبریز دارم به شما پاسخ میدم.اینجا هوا بسیار سرده ولی جای همه دوستان خالی خیلی قشنگه این شهر!!!!دوستش میدارمممممم زودی میام میدونی که تحمل دوری دوستام رو ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد