سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

دوستان ناشناس من

1392/12/20 12:21
نویسنده : مامان آیدا
560 بازدید
اشتراک گذاری

اما امسال بدون شما برزخی بیش نبود برای من. دوستان عزیزم. ناشناسان از جان به من نزدیکتر.قلبدوستی شما رو تو سخت ترین شرایط زندگیم بدست آوردم و برام خیلی با ارزشید . من تاهمیشه مدیون محبت های شما دوستان هستم وجود دوستانی که با یک خط نوشته به یادت میارن که تنها نیستی. که برای کسی اهمیت داره خوب بودنت و کم کردن ناراحتی هات!!! این روز ها دوستی های بی ادعا رو کم میشه پیدا کرد و وقتی پیدا کردی باید محکم بچسبیشون. از تک تک شما مهربان همراهان که امسال رو برای من آسون کردید خالصانه سپاسگزاری می کنم و به قلب های پر از محبتتون درود  می فرستم..  از نیلوفر دوست داشتنی خودم  تشکر می کنم که من رو با این فضای مجازی و شما دوستان عزیزم آشنا کرد. امیدوارم ارغوان دوست داشتنیمون زود زود صحیح و سلامت بیاد تو بغل مامان مهربونش. خدا می دونه برای تک تک دوستانم چقدر دعا کردم . با هر بالا و پایین زندگیشون ، زندگی کردم.

خدا رو شکر می کنم از دوستان لیست من فقط  5 نفرشون موندن که هنوز منتظر هستند.

و خدا رو شکر می کنم با همه سختی ای که سال گذشته برای من داشت ولی شنیدن خبر های خوش  دوستانی که شرایط مثل من داشتند، واقعا این لحظه ها رو برای من کم رنگ می کرد  و درد انتظارم رو کاهش می داد و امید رو به قلبم باز می گردوند....

دوستان از تک تکتون صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم همانقدر که شما امسال توی زندگی من تاثیر گذار بودید ، تونسته باشم منم براتون انرژی های مثبت بجا بگذارم. صمیمانه آرزو می کنم سال جدید به تک تک آرزو هاتون برسید و بهترین لحظات رو در کنار همسرانتون و عزیزانتون سپری کنید.

سال دیگه کلی نوزاد داریم هوراااااااااااااااااااااااااااااا!! به این لیست که نگاه می کنم کیف می کنم. ماشاالللههه دارهههه باور کنید!!!

چند تا تشکر خیلی خیلی ویژه می خوام بکنم اول از همه از مامان دو قلو های عزیز که بی نظیری خانمی!! پر از انرژی مثبت و عشق. هر روز اگر با شما حرف نمی زدم روزم روز نمی شد انگار

از مامان عسل خوشگلم که توی سخت ترین روزهای زندگیم دوستیشون رو برنده شدم و حضور با محبت هر روزشون انگار آرامش قلب بود برای من.

از مژگان عزیزم،مهربون دوست و همراهم که خیلی هم مجازی نبود ولی شد یار وبلاگ مجازی من و محبت هاش  مثل چشمه روان جاری شد توی زندگی و قلبم

از فرخنده جون که هر روز گرم و دوستانه آغوش پر محبتش آنچنان آرامبخش قلب خسته ام بود ،که حتی کامنت های بی روح هم نمی تونست مانع اون همه محبت بشه

از سودابه عزیزم که مثل خواهر بودی برام،

از ادی و مهتاب نازنین که اگر بدونید با هر فراز و نشیب زندگیتون منم بالا و پایین رفتم و دیدم که شما هم در مورد من همینطور بودید!!.

آرزو می کنم 5 نفر باقیمانده لیست من هم دیگه سال دیگه انتظارشون به پایان برسه و  کوچولو های نازنینشون رو در آغوش بکشن....

خیلی دوستتون دارم دوستان گلم. امیدوارم سال آینده برای همه شما بهتر از امسال باشه!!!

پیشاپیش سال نو همه شما مبارکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامانِ عسل
20 اسفند 92 10:56
فدای دل مهربونت عزیزم باور کن منم خیلی خیلی دوست دارم و برام اندازه خواهر عزیز و محترمی دیروز عکس تابلوها را نشون همسری دادم اونم خیلی از کاراتون خوشش اومده امیدوارم سال آینده شما از مادرانه هاتون بنویسین
مامان آیدا
پاسخ
دوستی شما اندازه دنیا برای من ارزش داره!! جدا؟!! واقعا خوششون اومد؟!!بسیار باعث خوشحالی هست که دوست داشتن. ایشاالله براتون درست می کنم تااز من یادگار ی داشته باشین
مامانِ عسل
20 اسفند 92 10:58
آیا اول شدم؟؟؟
مامان آیدا
پاسخ
شما همیشه تو محبت اولین!!
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 11:08
.... جدی ؟ نمیدونستم اینقدر گرونه . البته میدونم که دارو اونجا خیلی گرونه. پس خوبه استفاده کردیش میدونی چه محشریه. من فکر می کردم شاید اینجاها هم پیدا بشه . چه بد.
مامان آیدا
پاسخ
ببخشید دست کاری کردم کامنتت رو!! گفتم شاید دوست نداشته باشی؟!!! واقعا عالیه این دارو من پارسال حتی یک ذره هم اذیت نشدماینجا یه اسپری هست به اسم نازوفلو که یکی از دوستان داروساز ما گفت ترکیباتش مشابه هست تقریبا!! ولی نمیدونم بنظرم که نازوفلو هیچ تاثیری نداشته !!!
امید من
20 اسفند 92 11:11
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 11:14
آیدا اشکمو در آوردی با این متن عزیز دلم یادت نره برای من هم دعا کنی. دلم گاهی وقتها خیلی حساس میشه ناملایمات روزگار هم که پایان نداره تا از یکی در میای میفتی توی یکی دیگه و دوباره چه کنم چه کنم .. اینها هیچوقت پایانی نداره گاهی وقتها از دنیا و دردسرهاش خسته میشم و بدم میاد دلم میخواد بگم وایسته من پیاده شم! پس منو از یادت نبر میدونم دل پاکی داری و خیلی مهربونی همه این حرفهات هم از عشق پاک و دل صافت ناشی میشه خودت خوبی که منو خوب میبینی عزیزم. مثل یه خواهر دوستتتتتتتتتتتتت دارم . جدی میگم آیدا جونم.
مامان آیدا
پاسخ
قربون اون دل مهربونت بشم من!!همینطوره که میگی عزیزم. تو این همه دردسر و سختی فقط دوستی هاست که دست آدم رو میگیره و نمیگذاره غرق بشی.همین انرژی ها مثبته که به روحت آرامش میده!!! همین چند خط دلنوشتهاست که یادت می اندازه که یکی هست که همراهته و ادامه مسیر رو برات آسون می کنه!!! منم خیلی دوستون دارم و ازت ممنونم برای اینهمه همراهی و همدردی
امید من
20 اسفند 92 11:24
مامان آیدا
پاسخ
وبلاگ جالبی دارین!! خدا پسر خوشگلتون رو براتون حفظ کنه و انشاالله سال خوبی داشته باشین
مامان فرخنده
20 اسفند 92 12:44
واي آيدا جون منو شرمنده كردي الان دارم با اشك برات مينويسم تو خوب بودي عزيززززززززم سعادتي بود براي من به خاطر دوستي با تو بخدا روزي نيست سر اذان يادت نكنم چند روز پيش داشتم دعا ميكردم من بايد بلند دعا كنم ومليسا بگه آمين گفتم خدايا تموم اونهايي كه دوست دارند مادر بشند طعم مادر شدن را بچشند مخصوصا آيدا عزيزم باور كن چنان مليسابلند دستش را برد بالا و آميني گفت كه من خودم گريه ام گرفت گفتم خدايا من رو سياهم ولي تو به دل اين بچه نگاه كن ببين چه آميني گفت دعامون را برآورده كن. امسال مطمئن باش سال خوبي براي تو و اون 5 تا دوست گلت خواهد بود وانتظارتون به حق بانوي دوعالم ديگه تموم ميشه واسم مارد را روتون خواهند گذاشت ميليونها بار آمين يا رب العالمين الان همه همكارام ميگند ديوونه اين دختره داره تايپ ميكنه اشك هم ميريزه
مامان آیدا
پاسخ
الان همکار های منم همین حرفو راجب من میزنن!! خیلی مهربونی بخدااصلا نمی دونم الان چی بنویسم. الهی خدا عروسکت رو برات نگه داره و من بیام و روز بروز شاهد موفقیت هاش باشم. الهی آمین دل پاک خودت و ملیسا دوست داشتنیمون برسه به گوش خدا و همه منتظر ها سال دیگه بشه براشون بهشت!!!آمین یا رب العالمین!! خیلی مهربونی فرخنده جون خیلی دوست دارم عروسکت روببوس
سودابه
20 اسفند 92 14:36
عزیزم خودت خوبی که همه رو خوب میبینی خوشحالم که با دوستی مثل تو آشنا شدم گرچه امسال برات سال خوبی نبود ولی من مطمئنم که سال 93 برات بهترین سال زندگیت میشه و نی نی نازت رو در آغوش میگیری انشاالله پیشاپیش سال نوی تو هم مبارک
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله که سال جدید برای تو هم سال پایان انتظارت باشههه. دوسستتت دارم دوست جون
ادی
20 اسفند 92 17:56
عزیزمممم منم از پیدا کردن دوستی مثل تو به خود میبالم. نگرانی هات، اشکهات، امیدها و نا امیدی هات از جنس نگرانی ها ...... خود منه عزیزم. ته ته دلت.. در اوج نا امیدی هم یه نور امید هست که خودت هم میبینش. من مطمئنم عزیزم خدا اون نور امید رو خاموش نمیکنه همونطور که برای من و خیلی های دیگه رو خاموش نکرد. سال نو تو هم مبارک . سالی باشه سرشار از سلامتی و خوشی عزیزم.
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله برای همه سالی سرشار از سلامتی و شادی و دل خوش باشه
mojgan
21 اسفند 92 15:34
Azize delam mano hesabi sharmande kardi[ماچ kheilii dele pako mehraboni dari azizam va man be dashtane dosti meslle to eftekhar mikonam eshala ke sale jadid sale kheilii khobi barat bashe o fereshte kocholot ro zodtar to to vojode mehrabonet lamsesh koni
مامان آیدا
پاسخ
شما خودت ماهی همه رو خوب می بینی!! همیشه به من لطف داشتی مژگان جونم. خدا پسر خوشگل و همسر مهربونت رو برات حفظ کنه و انشاالله همیشه سلامت شاد باشید خصوصیت اشکم رو سرازیر کرد مژگان جونم.مرسی که هستی دوست مهربونم
مامان سهند و سپهر
21 اسفند 92 20:44
چیییییییییییییییییییییییییییییی؟ نمیتونم تا شنبه صبر کنم باااااااااااااااااااید بگی آیدا جونم بگووووووووووووووووووووووووووووووووو
مامان سهند و سپهر
21 اسفند 92 21:03
ای آیدای شیطون بلا حسابی موندم توی کف
مامان آیدا
پاسخ
حالا!!!!!!
مامان سهند و سپهر
22 اسفند 92 9:01
وای دیشب سهند و سپهر یه لحظه هم مهلت نمیدادن هی داشتن کارهای شیطونی خطرناک می کردن به زور اومدم وبت نظر گذاشتم خیلی بلایییییییییییییی تا شنبه چجوری صبر کنم دختر !!!! یعنی کشتمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان آیدا
پاسخ
اگر بگم که دیگه سورپرایز نمیشه که
mona
22 اسفند 92 20:35
گندم های هفت سین به گندمهای آسیاب گفتند: 
قصه ی ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبز داشت؛ پایان امسالتان سبز باد!
mona
22 اسفند 92 20:40
از: خدا به : تو تاريخ : امروز موضوع : خودت رفرنس نامه : زندگي من خدا هستم امروز مي خواهم به تمامي مشكلات تو رسيدگي كنم به كمك تو هم نيازي ندارم پس روز خوبي داشته باشي ..! من دوستت دارم و بخاطر داشته باش وقتي شرايط بنحوي هستند كه تو نمي توني از پس مشكلاتت بربياي اصلا سعي نكن كه خودت پي راه حل باشي بلكه اونها را بعهده خداوند بگذار ...! زمانش كه برسد خودم رسيدگي مي كنم ، تمامي مشكلات حل مي شوند اما در زماني كه من تعيين مي كنم نه زماني كه تو مي خواهي .. ! وقتي كه مشكلت رو پيش من مي فرستي ديگه دليلي براي نگراني نيست بجاي نگراني روي چيزهايي تمركز كن كه الان توي زندگيت داري ،عزیزم بااین دل مهربونت به همه چی میرسی.
سودابه
23 اسفند 92 15:06
آیدای عزیزم انشاالله سال جدید با خبرهای خوب بیایی مثل لحظه ای که باغ در ترنم ترانه شکوفا میشود و غرق در شکوفه روزگارتان بهار و لحظه هایتان پر از شکوفه باد سال نو پیشاپیش مبارک باد
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله شما هم همینطور. سال نوت هم مبارک باشه گلم
مهتاب
23 اسفند 92 15:36
عزیز دلممم چقدر قلب بزرگ و مهربونی داری هر بار میام وبلاگت و مطالبت را میخونم کلی ارامش پیدا میکنم حتی نظرات و حرفات همیشه بهم ارامش میده دوست خووووبم منم ازت تشکر میکنم که این مدت تنهام نذاشتی و همیشه با حرفات ارومم کردی انشالله سال 93 سالی باشه که نی نی کوچولوتو بغل میگیری
مامان آیدا
پاسخ
مهتاب جان شما خودت آنقدر خوب و مهربونی که من رو اینطور می بینیانشااالله که بسلامتی نی نی هم میاد تو بغلت و از این همه استرس نجات پیدا می کنیمواظب خودت باش عزیزم. دوست خوبم
نیلوفر
23 اسفند 92 21:36
آیدای عزیزمم دلم با خوندن این پست پروونه ای شد. اولا همه اینها از خوبی خودته. ثانیا دوست یعنی همین دیگه. یعنی کسی که کنار آدم باشه. غصه ی آدم و بخوره و تو شادی آدم شریک بشه. حتی اگه مجازی باشه. آیدا جون از صمیم قلبم برات بهترین ها رو ارزو دارم. دوست دل نازک من
مامان آیدا
پاسخ
قربونت برم عزیزم همینطوره!! ولی هر دوستی این طور نیست بخصوص اگر مجازی باشه...!! منم برای شما بهترین ها رو آرزو می کنم دوست مهربونم
مامان سهند و سپهر
24 اسفند 92 8:07
سلاملکم بنده به شدت منتظر شما سرکار خانم هستم هاااااااااااااا
مامان آیدا
پاسخ
بیشتر قصد مردم ازاری داشتیم
مامانِ عسل
24 اسفند 92 8:14
سلام ایدا جونم من هم دوست دارم سورپرایزت را ببینم به منم بگووووووووووو
مامان آیدا
پاسخ
سلام صبح بخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد