سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

کودکانه

چشممان روشن..

1393/2/24 11:31
نویسنده : مامان آیدا
638 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی دکترم رو عوض کردم با کمال تعجب انگار همه چیز خودش داره حل میشه. هفته پیش که دکتر آزمایش های جدید رو نوشت و پروژسترون تجویز کرد برای پری، مرتب اتفاق های خوب می آفته برام.  این چند وقت تصمیم داشتم که اول یه تست بارداری بدم و بعد پروژسترون رو بزنم . که فرصت نمی شد .. بسیار شلوغ بودم این هفته و  فرصت نمی کردم به آزمایشگاه برم. به هر ترتیب در کمال ناباوری و با وجودیکه دکتر به من گفته بود که ضخامت اندومترم کمه و تا ماه بعد، از پری جان خبری نخواهد بود، بالاخره بعد از 5 ماه ایشون تشریف فرما شدن..... من الان خیییییییییییییلللییی خوشحالم و خیییییییییییییییییلی حالم بده!! نمیدونم طبیعی هست یا نه!!ولی خیللللیی درد دارم و تا بحال هیچ وقت اینطوری نبودم!!! خدا بخیر کنه!! ایشالله که تا نه ماه دیگه ریختشو نبینم!!!

توی این بین هم رژیم سختم رو شروع کردم که توی این 5 روز گذشته 4 کیلو وزن کم کردم!!! هنوز ورزش رو شروع نکردم!! تقریبا مطمئنم ورزش رو هم چاشنی کنم خیلی سریع تر کاهش رو  تجربه خواهم کرد.ولی واقعا رژیم سختی هست و من چون افت فشار شدید دارم در حالت نرمال، الان تقریبا هر روز رنگم مثل گچ دیوار سفیده و ضعف شدید دارم.. ولی از رو نمی رم و این وزن رو کم خواهم کرد!!!  شاید یک دوره لتروزول مصرف کنم ببینم چه اتفاقی برام می افته!! نمیدونم نظرتون چیه؟!!! صبر کنم یا این ماه رو لتروزول بخورم؟!!

 

 

پسندها (7)

نظرات (24)

مامان مژگان
24 اردیبهشت 93 11:57
هوورررااااااااا، مبارکه تشریف اوردن پری خانم ایشالا که از این به بعدش هم خوب پیش می ره آفرین به این ارداه، خیلی خوب وزن کم کردی عزیزم
مامان سهند و سپهر
24 اردیبهشت 93 13:00
ایشالا بقیه ش هم به خوبی پیش میره خانمی امید به خدا
مامان سهند و سپهر
24 اردیبهشت 93 13:04
دو تا نظر نوشتم نمیدونم رسید یا نه
مامان آیدا
پاسخ
رسیده دوستم هر دو تاش
سودابه
24 اردیبهشت 93 16:56
پس بالاخره تشریف فرما شدند به نظرم به خاطر اعصابته که آروم شده میدونی که تاثیر مستقیم روی پری داره آفرین 4 کیلووووووووو کاهش عالیه . من میدونم تو موفق میشی افت فشار و این حرفها رو بذار کنار هر وقت دیدی فشارت افتاده سریع یدونه خرما بخور خوب میشی . در مورد لتروزول هم هیچی نمیدونم
مامان آیدا
پاسخ
والله من که تو کار این پری موندم خودش فقط میدونه کی میاد!! باور کن!!! 7 کیلو در 10 روز
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:27
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
marzi
24 اردیبهشت 93 20:59
خداروشکر. ایشاالله همه چی خوب پیش بره تا روزی که به آرزوت برسی. هم کاهش و هم مامان شدن و هم بغل گرفتن نی نی. ایشاالله برای رژیمت تحت نظر دکتر باش. فشار پایین هم خیلی بده. یکی از اقوام ما در اثر افت فشار شدید رفت تو کما. مواظب خودت باش خانم گل.
مامان آیدا
پاسخ
مرضی جون؟!!!
آدی
25 اردیبهشت 93 19:31
خدا رو شکررررر. همین رو یه نشونه ی خوب بدون عزیزم. به زودی خبر های خوب رو میخونیم عزیزم.
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله که.... نی نی خوبه؟!!!قندت پایین اومد؟!! میام پیشت
mona
26 اردیبهشت 93 13:59
سلام عزیزم مبارک باشه خبرهایی که بسیار خوشاينده.هر قرصی که میخوری با دکتر عارفی مشورت کن.چون این قرصها هورمونی هستند.
مامان آیدا
پاسخ
حتما اینکار رو می کنم. مونا جونم چشم مرسی مونا جونم
مهتاب
26 اردیبهشت 93 15:56
خدا را شکر عزیزم منتظر بهترین خبرها ازت هستم عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان مهتاب عزیز. میام الانا پیشت
مامان فرخنده
27 اردیبهشت 93 7:51
به سلامتي مبارك باشه منتظر خبرهاي خوب بدي هستم خوش به حالت كه اراده خوبي داري براي وزن كردن
مامان آیدا
پاسخ
مرسی فرخنده جون ما ترکها یکسری اخلاق های بدی داریم. یکیش اینه که وقتی گیر میدیم ول نمی کنیم. وای بحال روزی که یک چیزی رو نخواییم.
هستی شاد
27 اردیبهشت 93 9:20
خدارو شکر همه چی خوبه انشاا.. نی نی هم میاد توبغلت
مامان آیدا
پاسخ
الهی آمین. ایشاالله برای هر دومون هستی جانم.
فرزند صالح
27 اردیبهشت 93 10:51
به افتخار پری خانوم!!! مطمئنید رژیم سفت و سخت گرفتن اشکال نداره؟! بدنتون ضعیف میشه ها، من رژیم نگرفته یهو اینجوری میشدم چون پری هام طولانی بود! البته مال من افت قندبود ولی دکتر بهم گفته حتما تا اینجور یشدم یه چیز شیرین بخورم... ایشالا همه چیزی خیلی خوب پیش بره و زود نتیجه بگیرید
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخخ چه افتخاری خواهر؟!!! با این همه دردسر!! رژیم رو درست میگی. تحت نظر پزشکم البته.. دکترم هم میدونه که برای بارداری دارم آماده می شم. ولی به هر حال ضعف رو دارم دیگه!!!
مامان سهند و سپهر
27 اردیبهشت 93 12:01
کجایی خانم خانما ؟ دلم برات یه ذره شده
مامان آیدا
پاسخ
من هم همینطور
مامانِ عسل
27 اردیبهشت 93 12:26
مامان مهلا
27 اردیبهشت 93 17:29
ان شالله به مراد دلت برسی خانومی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان مهلای نازنین.
مامان سهند و سپهر
28 اردیبهشت 93 8:36
مامان آیدا
پاسخ
سوال خوبی بود.. کلی بهش فکر کردم
مامان سهند و سپهر
28 اردیبهشت 93 11:21
ممنون آیدا جون خوبی از تفکر خودته میگم آپ کرده بودم همین الان . ندیدی؟ من تا اواخر خرداد شلوغم اما لابلای کارهام میام عزیزم چیه خونت افتاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❀مامان علی❀
28 اردیبهشت 93 14:41
ممنون عزیزم بابت تبریکت انشاالله هرچی زودتر خبرای خوب تو وبت بخونیم حواست به رژیم باشه...من فکر نمیکردم باردار شم(به خاطر فاصله سنی و چاق شدن و...)و رژیم سخت کانادایی گرفتم...دقیقا بارداریم تو رژیم بودهالان خیلی سرگیجه دارم میفهمم بنیم ضعیف شده...به نظرم فعلا رژیم نگیری بهتره
مامان آیدا
پاسخ
خیلی خبر خوبی بود انشاالله که این دوران هم به خوبی طی بشه و وایییی علی رو بگو!! چه کنم سارا جون دکتر گفته 20 کیلو رو باید کم کنی. ولی خودم می فهمم که ضعیف شدم خیییلی هم ضعیف شدم
ارام
28 اردیبهشت 93 20:18
مامان آیدا
پاسخ
متشکرم چسبییییید.
marzi
29 اردیبهشت 93 12:21
سلام. آیدا جون من که رمز ندارم.
niloofar
29 اردیبهشت 93 12:42
به سلامتی عزیزدلم. انشااله که همه چیز تا آخر همینطور خوب پیش بره. منتظر خبرهای خوبت هستممممممممممممم
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله..ممنون عزیزم. منم همینطور انشاالله دیگه از این مسائل پیش نیاد برات و بقیه اش راحت طی بشه
رویا
30 اردیبهشت 93 12:32
عارفی دکتر خوبیه حتما نتیجه می گیری
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله.. خوش آمدی عزیزم
گل بهار
30 اردیبهشت 93 13:28
آیدا جونم اول فکر کردم رژیم سرخود گرفتی میخواستم دعوات کنم چون تو میخوای مامان خوشگله بشی و بدنت باید قوی باشه...بعدش ک کامنتا رو خوندم دیدم زیر نظر پزشکی خیالم راحت شدایشالا این آخرین خاله پری تااااااااااا نه ماه دیگه ک نی نی هم تو بغلت باشه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی گلبهار جونم!! انشاالله که همینطور باشه!!! مسابقه داشتی ما هستیم ها!!!؟
لیلا
10 خرداد 93 3:09
رمز من چی شد نمیدی عزیزم؟
مامان آیدا
پاسخ
عزیزم وقتی رمز دار می نویسم رمزم رو یک عده دوستان نزدیک دارند. ولی به هر ترتیب لطفا با وبلاگتون کامنت بگذارید تا بیشتر با هم اشنا بشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد