سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

می رقصم و می رقصم و عاشقانه می رقصم...

1393/4/12 16:05
نویسنده : مامان آیدا
509 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله نور...بنام تک معمار عالم... در جشن رمضانش مهمانم کرد.. که چه مهمانداریست خدای مهربان من!!!

باز هم من را غافلگیر کرد... در اوج نا امیدی... باز هم عشق را یاد آوری کرد... خدای مهربانم خدای بخشنده ام.. خدای بی نظیرم.. تو را تا ابد برای این لحظه ها شکر خواهم کرد..... خودت نگهدارم باش که جز تو هیچ کس نتوان نگهداشتنم و نگهداشتنش را ندارد........ خدایا تا ابد عاشقانه خواهم رقصید.... می رقصم و می رقصم و می رقصم..

مهربانتر جانم.. دوستان همیشه همراهم... دلم نیامد بیشتر از این منتظرتان بگذارم... به دعای تک تکتون نیازمندم تا مثل همیشه آرامش بگیرم در کنارتان... بیش از این نمیتونم بنویسم بعدا سر فرصت میام پیشتون....

آیدا 7 هفته است که فرشته ای در دلش لانه کرده و خبر نداشته... من باز مادر هستم .. الهی مادرانه ام رو جاودانه کن

پسندها (6)

نظرات (28)

مامانِ عسل
12 تیر 93 16:39
آیدا بالاخره نتیجه صبر و شکیبایی را دیدی.... خیلی خیلی خوشحالم... مو به تنم سیخ شد وقتی خوندم.... درست به اندازه روزی که جواب آزمایش خودم مثبت شد خوشحال شدم
مامان آیدا
پاسخ
وای لیلا جون اگر بدونی چه حالیم من الان.منتظر بودم بعد از ماه رمضان برم ivf .اصلا باورم نمیشه..خدا باز هم حجتش رو بر من تمام کرد.. باورم نمیشه هنوز. هنز قلبش تشکیل نشده ولی ساکت حاملگی خوبی تشکیل شده ظاهرا جاش هم خوبه.. فقط من لکه بینی دارم که باید ببینیم چکار میشه کرد.. حالا سر فرصت میام همه چیز رو تعریف می کنم
ارام
12 تیر 93 18:30
ایداااااااااااااااااااااااااااااااااا!!چی دارم میخونم دختر! این اشک شوق اشک ذوقه !خیلی برات خوشحالم خیلی!بیشتر از یک خواهر .... خدای مهربان را سپاسی به غایت رافت و کرمش که این چنین دل بزرگت را خشنود کرد انشاءالله در کمال صحت و عافیت دامن مادرانه ات را گرم به نفس های یک فرشته کوچک زمینی کند
مامان آیدا
پاسخ
من که بهت ایمان آوردم آرام جون.. اون کامنتت رو که خوندم که خواب دیدی!! یه نگاه به بیبی چک می کردم یه نگاه به کامنتت...ممنونم از لطفت خیلی به دعای خیرتون نیاز دارم
marzi
12 تیر 93 19:39
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هووووووووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا شکرت. خدایا شکرت. آیدا خیلی برات خوشحالم. دیدی لطف خدا رو. ایشاالله کنجدت محکم به لونه اش بچسبه و بعد از 8 ماه بیاد بغلت. ایشاالله. وای از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مهربونم.. ایشاالله همین روز ها همین خبر رو تو وبلاگ شما هم بخونم.... انشاالله همانطور که خدا منو غافلگیر کرد بزودی انتظار شماهم تمام بشه
مينا
12 تیر 93 22:42
تبريك عزيزم انشالله به سلامتي به دنيا بياد
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مینای مهربونم
رویا (روزهای آینده)
13 تیر 93 0:24
سلام عزیزم آیدا جونم مبارکت باشه ان شاء الله بسلامتی صحیح و سالم بیاد بغلت گلمممممممم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون رویا جون... ممنون از این همه لطف. ارزو می کنم بزودی نفر بعدی خودت توی لیستت باشی
ادی
13 تیر 93 8:21
وایییب وااااای وایییییی ایدا زبونم لال شدههههه خدایا شکرت شکرت شکرت شکرت شکرت شکرت دیدییییی وای الان نمیتونم چیزی بگم.ففط میگم خدایا شکر.مراقب ایدا ودونه ی بهشتیش باش.
مامان آیدا
پاسخ
آدی منم مامان شدم
سوری
13 تیر 93 11:58
وای آیدا..............
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مهربونم
مژگان
13 تیر 93 16:32
وااااااییییی آیدا جونم نمی دونی چقدر خوشحالم یکی از بهترین خبرای زندگیم بود خدایا شکرت، خیلی خوشحالم مو به تنم سیخ شد از دیدن خبرت، خیلییییییییییییییییییییییی خوشحااااااااااااااللللللللم عزیز دلم مادر شدنت مباااااااااااااااااااااااررررکککککککککک فرشته کوچولوی آیدا خوش اومدی به دل این مادر مهربون عزیزدلم خیلی مراقب خودت و این فرشته کوچولوی ناز باش، دوستون دارم یه دنیاااا
مامان آیدا
پاسخ
مژگان خیلی حال عجیبی بود. سر فرصت میام و می نویسم براتون... راستش یک کم هم نگرانم... به دعای خیرتون خیلی احتیاج دارم
مامان جونی
13 تیر 93 19:13
آیدای عزیز سلام من خواننده خاموش وبلاگت بودم ولی الان که این خبر خوب رو خوندم گفتم بهت تبریک بگم و دیگه خاموش نباشم همیشه از نوشته هات دلم برات میگرفت و از ته دلم برات دعا میکردم الان که این پستتو خوندم اشک شوق تو چشام جمع شده از خدای مهرونم میخوام که فرشته ات محکم بچسبه به دله مهربونت و 7ماه دیگه تو بغل بگیریشخیلی مواظب خودت باش عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مامان جونی مهربون.. ممنون از همراهیتون.. ممنون از دعای قشنگتون...
سودابه
13 تیر 93 19:15
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتت بابت هدیه ای که به دوستم دادی وایییییییی آیدا جونم خیلی خوشحال شدم دوتا پست قبلیت برات نوشته بودم که ایشالا همین ماه میاد دیدی خدا صدامونو شنید و دعامون رو مستجاب کرد یعنی تمام مدت رژیمت و اون غم نامه هات تو باردار بودی و نمیدونستی از الان خوب به نی نی برس و مواظبش باش دیشب وقتی داشتم سحری میخوردم این خبر خوش رو تو وب رویا جون دیدم باورم نمیشد اول شوک شدم گفتم حتما اشتباه خوندم بعد دوباره خوندم و بعدش سریع اومدم وب خودت و اون بی بی چکه دو خطه زیبا رو دیدم مبارکککککککککککککککک باشه عزیزم ان شاء الله که محکم بهت بچسبه و سر موقع صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان آیدا
پاسخ
خواهر جونمآرزو می کنم بزودی تو هم این هیجان وخوشحالیی که من دچارشم الان بچشی... سودی جون دیدی تمام مدتی که رزیم بودم و حال روحی داغون داشتم این فشته آسمونی داشته توی دل من تلاش می کرده و سعی می کرده جون بگیره...خیلی ازت ممنونموای الهی که نفر بعدی تو باشی سودی جونم
عطر یاس
13 تیر 93 20:27
سلام.مبارکه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم
آدی
14 تیر 93 0:24
صبح طبق معمول هر روزم اومدم وبلاگ دوستام رو خوندم. واقعا نمیدونی نمیدونی وقتی این پست رو دیدم چه حالی شدم. حالم جوری بود که اصلا مغزم هنگ کرده بود و نمیتونستم چیزی به بنویسم جز شکر خدا. از صمیم قلبم بهت تبریک میگم مامان مهربون. دیدیییییییییییی صاحب خونه زود اومد و در اینجا رو باز کرد. باز خدا رو شکر میکنم. زود زود بیا و از حالت بگو. خیلی برات خوشحالم. مواظب خودت و دونه ی بهشتی باش عزیزم. به خدا میسپارمتون
مامان آیدا
پاسخ
خدا همیشه منو غافلگیر کرده... ادی جون ولی این یکی شیرین ترین هدیه ای بود که ازش گرفتم.. آرزو می کنم بمونه و قلبش بتپه و سالم باشه
مامان سهند و سپهر
14 تیر 93 7:41
سلام عزیزمممممممممم نمیدونم چرا از 5شنبه عصر هر چی کامنت برات زدم تایید نشده. 3 یا 4 بار نوشتم. بهرحال کامنت هام اوج احساساتم بود. نمیدونم یا نرسیده بهت یا هم... خیلی خیلی خوشحالم آیدا جونم . ایشالا به خوبی و خوشی نی نی بیاد توی بغلت . الهی فداش
مامان آیدا
پاسخ
وای سعیده جونم خییییلی حال عجیبی دارم.. مرسی از همراهی همیشه ات.. مرسی که هستی مهربونمبرام دعا کن
مامان فرخنده
14 تیر 93 7:46
واي آيدا جونم تمام موهاي بدنم سيخ شده چقدر خوشحال شدم ديدي خوابم تعبير شد ديگه نميدونم چي برات بنويسم فقط خيلي خيلي خوشحالم الان تو چه حالي داري قشنگ وقت كردي بنويس چه شكلي متوجه شدي الهي من برات بميرم
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه مهربونم... خدا بزرگترین معجزه اش رو الان تو دل من گذاشته.... خیلی خوشحالم.. خیلی... مرسی که همیشه همراهم هستی فرخنده جون
مامان امیرمحمد
14 تیر 93 7:58
بهتون تبریک می گم،خیلی خوشحال شدم،اشک شوق تو چشمام جمع شد،مادر شدنت مبارک
مامان آیدا
پاسخ
ممنون عزیزمخدا امیر محمد شما رو براتون نگه داره
ادی
14 تیر 93 8:30
میمونه و قلبش برای همیشه میتپه عزیزم.شادیت مستدامممممم
مامان فرخنده
14 تیر 93 8:30
برو وبلاگم ببين برات چه كردم
مامان آیدا
پاسخ
قربون اون قلب صاف و مهربونت بشم.. خدا ملیسای ناز رو برات نگه داره
فاطمه
14 تیر 93 8:36
خدایا شکرت ...
مامان آیدا
پاسخ
الهی که این ماه آخرین تلاش باشه برای شما و خبر خوب رو بشنویم و 9 ماه هم همش خبر های خوب بشنویم
شيما
14 تیر 93 9:23
واااااي خداي من ... باورم نميشههههههههههه اونقدر ذوق كردم كه نگووووووووو آيدا جونم خيلي خيلي مباركه. ان شاله كه به سلامتي تا آخرش كه صحيح و سالم بغلش كني حتما سر سفره افطار دعات ميكنم ... تو هم سعي كن اون رو به خالقش بسپري و آرامش داشته باشي واقعا خوشحال شدم برات خدايا شكرتتتتتتتتتتتت
مامان آیدا
پاسخ
شیما جونم ممنونم ازت... الهی که خبر خوش بعدی رو از شما بشنوم
فافا
14 تیر 93 10:05
سلام آیدا جان . خیلی بهتون تبریک میگم . واقعا مادر شدنتون مبارک . با اجازه لینکتون می کنم . خوشحال میشم به منم سری بزنید.
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون
❀مامان علی خوشتیپ❀
14 تیر 93 10:35
سلاااااام آیدا جونم پنجشنبه که سعیده جون بهو گفت اینقدررررررررررررررررر خوشحال شدم به خدا الیه به سلامتی به دنیا بیاد قربونش بشم با لوبیای من همکلاس میشه از تمام لحظات بارداریت استفاده کن...شیرین ترین لحظات زندگین
مامان آیدا
پاسخ
قربون خودت و لوبیای نازنینت.. برام دعا کن سارا جون دعا کن بمونه
❀مامان علی خوشتیپ❀
14 تیر 93 10:36
راستی یادم رفت بگم مبارکه از همین الان کتاب ریحانه بهشتی رو بخون و اجراش کن...خیلی بهت آرامش میده
مامان آیدا
پاسخ
چشم
مهتاب
14 تیر 93 10:53
واااااااااای خدایا شکرت ایدااااااااااا اشکم در اومد خیلی برات خوشحال شدم اصلا باورم نمیشه خدا را شکر هزار بار شکر انشالله تا اخر به خووبی برات بگذره و نی نی صحیح و سالم بیاد توی بغلت
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاالله که این یکی دو ماه باقیمانده تو هم به راحتی بگذره و روی ماه نازنینت رو ببینی
niloofar
14 تیر 93 12:37
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت. یعنی برای یه زن چه تصویری قشنگتر و دلچسبتر از یه بی بی چک با دوتا خط پررنگ میتونه باشه؟ خدایا شکرتتتتتتت. شکرتتتتتتتتتتت. شکرتتتتتتتت. دیگه باید خیلی مواظب خودت باشی آیدا خیلییییییییییییییییییی
مامان آیدا
پاسخ
واقعا همینطوره.. یه زمانی یکی از سوال های من این بود که یعنی من دو تا خط قرمز رو می بینم؟!!! مرسی نیلو جون مرسی که هستی...
niloofar
14 تیر 93 12:38
دختر این دوسه روز من خونه نبودم وب نداشتم. لااقل یه اس میدادی ناقلا. میگفتی ننه شدی. هورااااااااااااااااااا
مامان آیدا
پاسخ
اینجوری هیجانش بیشتر بود.. گفتم سورپرایز بشی من یک کم حال کنم.. خودم که هنوز شوکه ام
مامان آیسو وآیسا
15 تیر 93 18:10
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه
مامان آیدا
پاسخ
واااییی مرسی
مریم.خلوت مادرانه
19 تیر 93 6:30
سلام آیدای عزیزم خیلی وقت بود نیومده بودم نت خیلی خوشحالم ک مامان شدی خیلی زیاد اشک شوق میریزم خیلی خوشحالم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مریم عزیزم..انشاالله بزودی خبر های خوبی از وبلگت بخونیم
حمیده
20 تیر 93 17:29
سلام ایدا جان مبارکه مبارک خوشحال شدم عزیزدلم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون حمیده جان.انشاالله شما هم به همه آرزوهاتون برسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد