سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

تبریک

1393/4/16 21:36
نویسنده : مامان آیدا
449 بازدید
اشتراک گذاری

محیا مادر شد...قلب هیچ واژه ای نیست برای ابراز خوشحالی ام برای کسی که آیینه ام است.اما به مراتب قوی تر از من...

محیا مادر شد ....... آنقدر که معجزه مادری ام هنوز باورم نمی شود..همانقدر خوشحالم برای محیا جانم.... هنوز توی این همه هم زمانی من و محیا مانده ام انگشت بدهان.. الهی که ۹ ماه بارداری گوارای وجودش..خدا رو شکر برای این خبر خوب.. خدا رو شکر

پسندها (7)

نظرات (6)

مامانِ عسل
16 تیر 93 21:54
الهی همیشه خوش خبر باشی عزیزم نمیدونی چقدر خوشحالم کردی.... یعنی استرس من براش بیشتر از خودش نبوده کمتر هم نبود
مامان آیدا
پاسخ
برای منم همینطور.... یعنی اونقدر اشک ریختم وقتی پستش رو دیدم..چون منتظر بودم فردا خبر بده...خدا رو صد هزار مرتبه شکر..الهی خودت نگهدار خودش و کنجدش باش
marzi
16 تیر 93 23:43
چه جالب. من اومدم بهت بگم آیینه ات همزمان با خودت باردار شد. دیدم خودت زودتر فهمیدی.
مامان آیدا
پاسخ
الهی بعدی خودت باشی مرضی جون
سودابه
17 تیر 93 0:03
خوش خبر باشى عزيزم . با موبايل اومدم يه سر بهت بزنم اين خبر رو خوندم سريع رفتم بهش تبريک گفتم . ايشالا کلى مامان داشته باشيم توى اين ماه
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله که بعدی خودت باشی خوار جونم
آدی
17 تیر 93 1:02
وای ایدا. نمیدونی وقتی رفتم تو وبلاگش و خوندم چه جیغی کشیدم. خدا رو شکر که شما دو تا که همیشههههههههههههههه توفکر من بودید و ارزوی مادر شدنتون رو داشتم به خواسته ی دلتون رسیدید.
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو شکر که اینقدر خوشبختم که تو دعا های مهربونی مثل شما بودم
مامان فرخنده
17 تیر 93 8:25
خيلي خيلي خوشحال شدم چون خواننده خاموشش بودم ومي دونستم سه شنبه بايد بره آزمايش كه اومدم وبلاگت ديدم اين خبر خوب را نوشتي كه رفتم وبش فقط بايد هزاران بار خدا را شكر كرد كه درا ين ماه دل خيلي از منتظرها را خوشحال كرد بچه هاتون همسن هستند عزيزززززززززم
مامان آیدا
پاسخ
تا الان که ما آیینه هم بودیم. من خارج رحمی شدم او هم شد.من سقط کردم او هم کرد.من باردار شدم او هم شد...خدا کنه ...محیا نمونه ایمان و پشتکار و عشقه به نظر من
مژگان
17 تیر 93 10:32
عزیزم، چه خبر خوبی، من نمی شناختمش و الان رفتم وبش رو خوندم، چقدر خوشحال کنندست دیدن این خبراا ، بغضم گرفت از خوندن متنش ایشالا که هر دوتون نی نی های نازتون رو بعد از 7 ماه سلامت تو آغوشتون بگیرین خدا رو به خاطر این همه لطف و مهربونیش شکر
مامان آیدا
پاسخ
واقعا خدا رو شکر..نمیدونم چطور باید قدردان این نعمتی که بهم داده باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد