سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

در من فرشته ای آرام خوابیده

1393/4/24 12:36
نویسنده : مامان آیدا
611 بازدید
اشتراک گذاری

اون قلب کوچولوت داره تند تند میزنهقلب معجزه خدا الان درون من جریان داره.... نبض یک زندگی به زیبایی داره آهنگ  حیات رو درون من بصدا در میاره...فرشته کوچولوی من بسرعت داره در من رشد می کنه و من بی خبر و دل نگران منتظر نشانهای از حضورشم.... خدای مهربونم هزاران بار شکر و سپاس ... ممنونم که به من این نور حیات رو دادی... حالا روز هام قشنگترن...حالا صبح که چشم هام رو باز می کنم نا خداآگاه دو نفریم که به خدا سلام می کنیم.انگار زندگی روح دوباره به من داده.... عزیزم باش و زندگی کن...که زنده ام به بودن تو... خدا رو صد هزار مرتبه شکر..هستی.. سالمی.. جات محکمه... و اون قلب کوچولوت داره تند تند میزنه..شما الان هفته ۹ هستی...و من و تو دو ماه رو با هم تمام کردیم و وارد ماه سوم شدیم.... امروز ۲۴ تیر برای من جاودانه شد.فدای اون قلب گنجشکیت بشم من

الهی همه اونهایی که مثل من منتظرند و این استرس و انتظار دل های پاکشون رو غصه دار کرده به خواسته شون برسون.. الهی همه دوستای منو به آرزو هاشون برسون...دوستای مهربون ممنون که با دلهای مهربونتون من رو فراموش نکردین...امیدوارم بزودی تو وبلاگ هاتون خبر های خوش بخونم و براتون فریاد خوشحالی بکشم...

پسندها (8)

نظرات (21)

marzi
24 تیر 93 12:47
مبارکههههههههههههههههههههههه. شنیدن صدای قلب نی نی مبارکهههه. ایشاالله این قلب 120 سال تو سینه نی نی بتپه. آیدا برات خوشحالم. خیلی زیاد.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله مرضی جون.. انشاالله همین روز ها خبر های خوش رو تو وب شما هم بخونم
مامانِ عسل
24 تیر 93 12:54
هيچ صدایی دلنشین تر از شنیدن صدای قلب وجودت نیست گوارای وجودت این لذت
مامان آیدا
پاسخ
واقعا همینطوره که می گی.... انشاالله خدا قسمت همه منتظر ها بکنه
مامان فرخنده
24 تیر 93 13:00
مامان آيدا قربون تو واون گنجشك كوچيكت بشم الهي خيلي خيلي خوشحال شدم خداروشكر باوركن نميدوني چقدر استرس داشتم تا تو بنويسي كه همه چي خوبه پس حسابي استراحت كن ولذت ببر از احساست ننوشتي كه وقتي صداي قلبش را شنيدي چيكار كردي منتظرم تا بنويسي ماماني
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله فرخنده مهربون..فقط گریه کردم قلب خودم هم به اندازه قلب اون تند تند میزد و فقط گریه کردم و خدا رو شکر کردم که این روز رو میبینم الهی خدا ملیسای عروسکت رو برات نگه داره و همیشه شاد و خوشبخت در کنار هم باشید
مژگان
24 تیر 93 13:34
الهی خاله فدای اون قلب کوچیکت بشه خدا رو هزار بار شکر تبریک می گم مامان آیدای مهربون عزیز دل خاله، فرشته کوچولوی نازنین خوش اومدی ، ایشالا که 120 سال قلب کوچولوت به شادی بتپه و در کنار پدر و مادر عزیز و مهربونت زندگی خوبی داشته باشی
مامان آیدا
پاسخ
دا نکنه خاله مژگان جونم راستی دقیقا یکسال از رهام کوچیک تره. دو تا بهمن ماهی داریممممممانشاالله خدا پسر خوشگلت رو برات نگهداره و همیشه شاد و خوشبخت در کنار هم باشید
niloofar
24 تیر 93 14:30
مبارکههههههههههههههه ایشالا این قلب 120 سال با هیجان و عشق و سلامتی بتپه
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله وای که بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه ارغوان خانم هستمممممممم.انشااالله صحیح و سالم درآغوشش بگیری
آدی
24 تیر 93 14:46
خدا رو صد هزار بار شکر عزیزم. خیلی برات خوشحالم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. بی نهایت. لذت ببرو نشو مثل من!!!! اولین نگرانیت مثل منه!!!نداشتن ویار... لذت ببر مامان ایدای نازنین. مواظب خودت و گنجشکت باش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله آدی مهربون و دوست داشتنی یعنی دلم می خواست الان جای تو نیلوفر بودم.. دوست داتم ویار داشته باشم.مامانم میگه اونم نداشته اصلا.. ولی من دوست داشتم یک کمکی داشته باشم... ولی بزرگترین نگرانیمو خدا امروز بر طرف کرد. الان فقط آرزومه که سالم باشه ...خدا رو شکر فعلا خوب خوبم خدا گل پسری رو برات حفظ کنه و انشاالله سالم در آغوش بگیریش
گل بهار
24 تیر 93 15:29
خیلییییییییییییییییی خوشحالم برات آیدا جونایشالاااااااااااااااا وقتی سالم ب دنیا اومد میای برامون مینویسی ک بغل کردنش چ لذتی داره
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله مرسی دوست مهربونن
لیلا
24 تیر 93 16:57
مبارکه خوشحالم که خوشحالی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی لیلا جونانشاالله همیشه شاد باشی
مامان علی
24 تیر 93 17:33
سلام عزیزم،وای خیلی خوشحالم برات نمیدونم چه جوری حسن وبگم فقط برات آرزومیکنم این 9ماه به سرعت! چی میگم!7ماه باقی مونده به سرعت تموم بشه وکوچولوی خوشکلت وبغل کنی،التماس دعا که شما الان خیلی به خدانزدیکتری، امیدوارم فراموش نکرده باشی صداش ضبط کنی، من الان بعددوسال ونیم وقتی اون صداروگوش میکنم قلبم تندمیزنه قربون اون قلب کوچولوی تپندش،الهی. همیشه سلامت ودلشاد باشین'فقط استراحت کن.ازنوع مطلقش!
مامان آیدا
پاسخ
سلام.ممنونم دوست مهربونم. من محتاج دعای همه دوستانم هستم... شما هم برام دعاکنین
مهتاب
24 تیر 93 18:09
خدا را هزار بار شکر ایداجووووون چقدر استرس امروز را داشتم برات انگار قراره دوباره خودم برم روی تخت سونو واسه شنیدن صدای قلبش.... واقعا حست را با تک تک سلولهای وجودم میفهمم و برات ارزو میکنم تا اخر همه چی برات خوب پیش بره.... در مورد ویار هم اصلا ناراحت نباش خیلی هم خوشحال باش ویار که برای من افتضاح بود و ارزو میکنم هرگز برنگرده چون سه ماه اول رشد نی نی هیچی نمیتونستم بخورم ... تا می تونی به خودت برس تا نی نی تپل مپلی بشه بازم بهت تبریک میگم عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله این ۳ ماه باقیمانده شما هم زود و بی دردسر سپری بشه و نازنینت رو با آرامش درآغوش بگیری....
سودابه
25 تیر 93 6:41
سلام آيدا جونم مبارکههههههه شنيدنه زيباترين ريتم زندگيت خدا خانواده خوشبختتون رو حفظ کنه ايشالا همگى در کنار هم تا بى نهايت ؛ سالهاى سال خوش و خرم زندگى کنيد
مامان آیدا
پاسخ
قربونت برم خواهر جون.. وای که چه کنم من وقتی بزودی خبر بارداریت رو بخونم
فافا
25 تیر 93 10:56
آیدا جان خییییییییییییلیییییییی برات خوشحالم . واقعا از ته دل .... شکت خدا . انشالله نی نی خوشگلت سالم وسلامت بیاد بغلت. واییییییی خدا چقدر هیجان انگیزه... یه قلب دیگه توی بدنت بتپه . خدا به منم بده....
مامان آیدا
پاسخ
قربونت برم فافا جان.. ایشاالله که بزودی خبر .بارداریت رو تو وبت خواهم خوند...به امید خدا.. راستش خیلی خیلی حست رو درک می کنم.. من همه این روز ها رو کذروندم
مامان سهند و سپهر
25 تیر 93 12:41
خدارو شکر که صدای قلب کوچولوشو شنیدی خدارو شکر مامان آیدای مهربون بیییییییییییییینهایت خوشحالم برات هنوزم وقتی یاد نینی گلی میفتم غرق شادی میشم و اشک شادی توی چشمام حلقه میزنه هنوز باورم نمیشه الهی فداش بشم خیلی مراقب خودت و نینی طلاییمون باااااااش مامانی ویار هم دیر نشده . البته اگه مامان جونت نداشته احتمالا شما هم نخواهی داشت ... چه بهتر حسابی می تونی غذاهای مقوی بخوری. خدارو شکر کن که ویار نداری. کشک هم خیلی خوبه. سعی کن غذاهای حاوی کشک بخوری تا کلسیم بدنت کم نیاد. گوشت کبابی هم زیاد نوش جون کن. میوه هم همینجور. خصوصا هلو بخور تا خوشگل و سفید برفی بشه نینی جونی. خیلی دوستت دارم و دلتنگت شدم آیدا جووووووووووووووونم بوووووووووووووووووس
مامان آیدا
پاسخ
منم خیلییییی دوست دارم مهربونم دلم واسه اون روزایی که کلی میشستیم گپ میزدیم تنگ شده.... ویار هم خوب فعلا ندارم. ولی اون اشتهایی رو که تو این ماه گذشته داشتم رو هم ندارم دیگه.. زود سیر میشم و نسبت به غذا بی اشتها شدم ... تقریبا ۳ روزیه که این شکلی ام.... بشدت دلم گوشت استیک می خواد... ولی هیچ چیز دیگه ای نیست که واقعا بگم بهش تمایل دارم...گمونم آهنم کم باشه... یه عالمه دلتنگی دارم برای شما
مامان سهند و سپهر
25 تیر 93 12:52
چه دل به دل راه داشت اومدم وبت نظر گذاشتم برگشتم وبم دیدم نظرتو
مامان آیدا
پاسخ
معلومه راه داره
مژگان
25 تیر 93 13:33
در چه حالی آیدا جونم؟ بیا از خودت و نی نی برامون بنویس دلتنگتون شدم
مامان آیدا
پاسخ
خوبم مژگان جونم ی نویسم بزودی.. حس نوشتنم رفته که بیاد
فرزند صالح
25 تیر 93 15:35
خدا رو شکرررر مبارکه عزیزم گاهی گمان نمیکنی ولی میشود گاهی نمیشود که نمیشود گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود گاهی گدای گدایی و بخت نیست گاهی تمام شهر گدای تو میشود...
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
مامان سهند و سپهر
25 تیر 93 19:55
جیگر تو و اون نینی گوگولی بشم
مامان آیدا
پاسخ
قربون شما بشم من
الی
26 تیر 93 2:05
آیدای صبور این صدای زیبا اجر تمام اون اذیت ها و انتظارها و اشک ها و حسرت ها بود. خداوند معجزه ی شیرینی بهت داد عزیزم که امیدوارم و از ته دلم میخوام و دعا میکنم که سالم دنیا بیاد و بشه چراغ خونت . برای اونایی که خونه هاشون سوت و کور و تاریکه خیلی دعا کن [ناراحت
مامان آیدا
پاسخ
همیشه اولین دعام پیش خدا همینه دوست من.. الهی همه منتظر ها رو از انتظار در بیاره
مامانِ عسل
26 تیر 93 14:40
کی این نی نی گوگولی بیاد اذیتت کنه بیای اینجا بنویسی من دلم براش ضعف بره
مامان آیدا
پاسخ
خیلییییی موندهههههه۷ ماههههههههههههه
نیلوفر
27 تیر 93 14:57
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
آدی
28 تیر 93 17:18
چرا نمینویسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آیدا
پاسخ
نمی دونم هی هر روز میام که بنویسم ولی نوشتنم نمیاد.. میام زود زود...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد