سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

روز های انتظار دیدنت

1393/5/16 0:30
نویسنده : مامان آیدا
529 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها که خانه نشین شده ام ,فقط شوق بودن تو رخوت و کسالت رو از من دور می کنه... صبح به صبح که از خواب بیدار می شم با یه س نا آشنا دست روی دلم که کم کم داره حضورترو برام شفاف می کنه می گذارم  و کلی آرزوهای قشنگ به ذهنم میاد.... همسر رو که بدرقه می کنم منم بیرون میرم و یک ساعت آرام آرام راه میرم.... از هفته پیش که دکتر تغذیه دستورات غذایی رو برام نوشته قند خونم رو تونستم کنترل کنم و پیاده روی هر صبح هم به همین خاطر و برای سلامت توئه...حالا که قند کمی کنترل شده و البته لب مرز هست تا دیدار بعدی با دکتر غدد کمی آرامش بیشتر دارم..و دارماز حضور تو لذت می برم.. هنوز گاهی یک علامت سوال بزرگی برام اما کم کم دارم وجودت  رو توی وجودم باور می کنم...نگرانی هر چند کم رنگ شده ولی انگار جزئی از وجودمه..مرتب با خودم فکر می کنم کاش این دوشنبه از راه برسه و بهترین حرف ها رو در مورد سلامتیت بشنوم.... اعتراف می کنم که هیجان و نگرانی تا دوشنبه با منه.... کاش دوشنبه خوبی باشه و صدای اون قلب زندگی بخشت آرامش قلبم رو به من بر گردونه....

اما این روز ها غیر از تو چیز های هیجان انگیز دیگه ای هم تو زندگیم وجود داره....مثل عقد خواهر کوچولوم..هر چند احساس خوبی نسبت به تازه داماد ندارم..ولی آرزو می کنم  که احساسم اشتباه باشه,وقتی خوشحالی خواهرم رو  می بینم برام دیگه فرق نداره که از داماد خوشم میاد یانه....فردا عقد خواهرمه توی این هفته کلی کار کردیم... رفتیمبراش مبلمان خریدیم...خانه جدیدشون رو کمی مرتب کردیمکه خانواده داماد فردا احتمالا میان که ببیند....خلاصه خیلی درگیر بودم...من و شما هم کمک کردیم تا اونجا که میشد.. البته مامانم هم دیگه بیشتر کار ها رو خودش انجام میده ولی میدونی کوچولوی نازم..حضور مامان آیدات تو همه چیز لازمه....انگار من نباشم دنیا متوقف میشه تو خانواده ما... اینه که هر چند کم رنگ و گاهی نشسته توی ماشین و از راه دور ولی به هر حال همه جا همراهشون رفتم و کلی هم حرص خوردم..خخخ...برای همین هم با داماد مشکل دارم من الان....البته این واقعیت که داماد یک خردادی تمام عیاره و من خصومت دیرینهای با خردادی ها دارم و رفتارشون درست روی اعصاب منه ,بخصو پسر هاش نباید فراموش بشههه.. بهر حال آرزوم اینه که خوشبخت و شاد باشند...

این هفته که گذشت امتحان زبان رو هم دادیم جمیعا.. یعنی من و خاله هانیه و بابایی و داماد... البته بگم این سه تا الان ۳ ماهه دارند کلاس خصوصی میرند و مرتب تمرین داشتند ولی من چون باید تو رختخواب می بودم و مدت زیاد نمی تونستم بشینم حتی یک ذره هم تمرین نداشتم...زبانم خوب  بود ولی به هر حال ۵ ۴ سالی هست که حرف نزدم..حالا امتحان رو دادیم نتیجه اش آخر هفته دیگه معلوم میشه..آخ بزنه و من نمرهام بیشتر بشهههه....

خبرخلاصه اینکه خوشحالم که این هفته ها داره زود می گذره....خیلی منتظر دوشنبه ام....راستی دیشب من و خاهر شوهر با هم خواب دیدیم که تو یه پسر سفید و تپلی هستی.... تو خواب سام صدات کردم.... این اسم البته تو ذهنم بود و شاید برای همین بنظرم خیلی بی راه نیومد.... اینه که اگر پسر باشی تو سام من می شی.. حس خیلی قوی از پسر بودنت دارم..ضمن اینکه سونو گرافی سنتی هم از علائمت میگه پسری... واقعا فرق نمی کنه گل پسر باشی یا نازنین دختر..واقعا سلامتیت برام مهمترینه...راستش قبلا ها همیشه به دلشتن دختر فکر می کردم و دوست داشتم دختر داشته باشم..ولی از وقتی تو رو دارم تقریبا همه حس هام میگن پسری.. اما اسم دختر هم فعلا دو تا توی ذهنم هست...جانان... و یا سلینا......دختر باشی احتمال زیاد جانان من میشی و برای پسر هم سام و دانیال... خیلی هیجان دارم که دوشنبه بیاد .....خدا جون هودت حافظ فرشته ام باش..خواهش می کنم خبر سلامتیش رو بهم بده تا من کمی آرامش پیدا کنم... راستی دوشنبه با دکتر همکاری کن تا من بفهمم شما از چه جنسی از فرشته های خدا هستیی...

پسندها (3)

نظرات (14)

لیلا
16 مرداد 93 8:36
سلام عزیزم بچه ات هر چی باشه امیدوارم صحیح و سالم باشه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی لیلا جونم..ایشالله شما هم به هر چه که میخوای برسی
فافا
16 مرداد 93 10:01
آیدا جان خیلی برات خوشحالم . عزیزدلم خیلی ذوق می کنم وقتی میام توی وبلاگت و می خونم که توداری از نی نی ات برامون می گی . خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــر که دلت شاد شده .انشالله نی نی خوشگلت سالم باشه و تو یه بارداری عالی رو پشت سربذاری. به خواهرت هم تبریک بگو .انشالله خوشبخت بشن .منتظر خبرهای خوبت از نی نی هستم.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی فافا جون...الهی که بزودی خبر های خوش رو تو وبلاگت هم بخونم..که واقعا منتظرم همونقدر که خدای مهربونم من رو شاد کرده..با شنیدن خبر های شما هم باز و باز شاد بشم
.
16 مرداد 93 10:10
به جایی اینکه برای شکرگزاری از خداوند متعال یک نام زیبا برای فرزندت انتخاب کنی این نامهای مسخره رو انتخاب کردی !!!!!!!!!! سام قشنگ تره یا علی یا حسین یا رضا یا مهدی جانان قشنگ تره یا فاطمه یا زهرا یا زینب یا معصومه واقعا ناسپاسی خیلی ناسپاسی .همه تون همینطورین اولش کلی گریه و زاری و التماس به خدا بعدش که به نتیجه میرسین فراموش میکنین .
مامان آیدا
پاسخ
قاطی کردی عزیزم.....اسم عربی برای بچه گذاشتن مسلمانشون نمی کنه.....سلمان هم مقام بالایی داشت ولی نه اسمش و نه ملیتش با با این هایی که شما گفتی نمی خوره...ایرانی مسلمان نداریم؟!!!! شما برو و با اعتقادات خودت کنار بیاکه حسابی قاطی کردی...و یادت باشه بزرگترین گناه توهین به خلقش هست...خدا از سر تقصیرات هممون بگذره
مامان سهند و سپهر
16 مرداد 93 10:34
سلام آیدا جون خوبی؟ خوشی؟ نی نی گلی خوبه ایشالا ؟‌بیصبرانه منتظر دوشنبه ام. نمیدونم نظر قبلیم روی پست قبلی انگار به دستت نرسیده کلی برات نوشته بودم. دلم برات یه ذره شده عزیزم. اسمهایی که انتخاب کردی محشره سام و جانان عاااااااااالی هستند آفرین به این سلیقه ات. بوووووووووووس ایشالا که صحیح و سالم به آغوش بکشی نی نی نازنینمون رو.
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیز منم دلم خیلی تنگ شده زیاد نمی تونم بیام..شما هم نیستی انگار..... مرسی مهربونم...ایشاالله راستی من کامنت دیکه ای ندارم ازت که
الی
16 مرداد 93 13:56
سرکار خانوم یا آقای نقطه واقعا از نظرت شوکه شدم . چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا یاد نمیگیریم که به دیگران و نظراتشون احترام بزاریم ؟ آیدای نازنین اسمهای بسیار زیبایی هستند . امیدوارم که نی نی هر چی که باشه سالم باشه .
مامان آیدا
پاسخ
مرسی الی جان... اینجا نظر آزاد هست ولی چون ایشون به یک جمع توهین کردند من جواب دادم..... وگرنه اسم سلیقه ای هست ..لابد فقط فاطمه ها از نظر ایشون خدا پرستند و نمیشه آیدا و الی و... باشی که بنده خوبی باشی....تاسف آوره واقعا
مهتاب
16 مرداد 93 18:02
سلام ایداجوووون خوبی دوستم ؟ نی نی گلمون خوبه؟ اسمایی که انتخاب کردی خیلی ناز و خوشکلند منم اسم پسرم را توی خواب دیدم و انتخاب کردم .... راستی به خاطر کامنتای دیگران حرص نخور هرکس مختاره که هر اسمی بخواد برای بچش بذاره .... انشالله دوشنبه با خبرای خوب برگردی دوستم
مامان آیدا
پاسخ
سلام گلم انشاالله نی نی گلی سر موقع بیاد ...میدنم عزیزمم..فقط سعی کردم محترمانه بهش بفهمونم ولی یادم رفت این جور آدم ها کلا منطق ندارند...وای خوش بحالت دیگه چیزی نمونده.....
مامانِ عسل
17 مرداد 93 12:16
سلام مامان آیدای نازنین خوب و خوش باش و بی خیال این آدم های مزاحم که همه جا هستن منم واقعاً نمی دونم چرا فکر میکنن اگه اسمی غیر از اسم معصومین باشه نا شکری به حساب میاد!!!!!!!!!!!!!!!! نمیشه که همه بشن محمد و علی !!!!!! یا اینکه همه بشن زینب و زهرا و فاطمه!!!!!!!! اسم باید زیبا و با معنی باشه حالا عربی یا عبری یا فارسی یا ترکی! اسم هایی که انتخاب کردی خیلی قشنگ هستن و قرار نیست به دل من و بقیه بشینه این شما هستین که وقتی صداش می کنین باید احساس خوب را داشته باشین
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربونم... یه بحث سلیقه ایشونه و اعتقاداتش که برای خودش قابل احترامه و با اون حرفی نیست.. ولی توهین و بی احترامی به دیگران ,ناراحت کردن دیگران یه بحث دیگه هست.... کامنت بعدی این آقا یا خانم پر از الفاظ رکیک و بی ادبانه بود که خجالت کشیدم,فردا بچه ام بیاد و بخونه بگه این کلمه ها یعنی چی..... واقعا این قسمتش خیلی ناراحتم کرد... ولی در مورد اسم منم با شما هم عقیده ام... و متاسفم که این آدمها چنین فکری می کنند و به خودشون اجازه می دن که با الفاظ رکیک و زبان تند و تیز دیگران رو برنجونند و تازه دم از ائمه و خدا هم بزنند...
مامان فرداد
17 مرداد 93 18:17
سلام آیدا جان...امروز بعد از مدت ها اومدم وبلاگتون وقتی فهمیدم باردار هستید خیلی خوشحال شدم اشکام سرازیر شد. مبارک باشه ایشالله این نه ماه رو آسوده و راحت سپری می کنین و کوچولوتون رو در آغوش می گیرین.بازم بهتون تبریک می گم.
مامان آیدا
پاسخ
وای سلامممم ...منم خیلی وقت بود ازتون خبری نداشتم...ایشالله خدا نگهدار خودتون و کوچولوی شیطون و خوردنی تون باشههه...ممنون و واقعا خیلی خوشحال شدم دوباره پیدا تون کردم
مامان فرخنده
18 مرداد 93 7:40
سلام مامان آيدا ماماني دوشنبه حتما خبرهاي خوبي ميشنوي در مورد جنسيت هم هرچي به دل خودت افتاده درسته اسمهاي جانان وسام عالي عالي هستند خيلي خوشگلند اينقدر هم بخاطر كامنت هاي ديگران حرص نخور در مرو آقا داماد هم احتمالا نظرت اشتباهه ونمره زبان تو حتما از ديگران بالاتر ميشه مامان خانم گل
مامان آیدا
پاسخ
وای که چه ماهههههییی فرخنده جونم
مژگان
18 مرداد 93 11:45
سلام آیدا جونم؟ خوبی؟ هلوی خاله خوبه ؟ چقدر خوب که سرت گرمه اونم به عروسی و امتحان زبان و .. ایشالا که خواهر عزیز هم خوشبخت باشن من هم احساس می کنم نی نی گولوی ناز ما گل پسره اسم سام خیلی خوبه، جانان و سلینا هم هر دو خیلی خوبن ولی من سلینا رو بیشتر دوست دارم مراقب خودتون باشین
مامان آیدا
پاسخ
سلام مژگان جونم..دلم برای همتون یک ذره شده ما هم خوبیم...فعلا مشغولیم.. خواهری هم ۵ شنبه عروس شد رفت پی کارش.. البته عروسی دو ماه دیگه هست... مرس عزیزم... حالل مثل شما تا برسه به وقتش هزار تا اسم ممکنه عوض کنه..ولی فعلا رو سام توافق داریم..مادر شوهر یکم تلخی کرد که اونم خوب اگه نکنه حیف میشه..میدونی که
سودابه
18 مرداد 93 12:37
نامدار باشه ايشالا سام اسم مورد علاقه منم هست جانان هم خيلى قشنگه تا حالا فقط تو يه سريال ترکيه اى شنيدمش . عروسى خواهر گلى هم مبارککککککککک باشه ايشالا عروسى بچه هاى خودت خواهر قبل از رفتن تو اتاق سونو يه شکلات بخور نى نى به وجد مياد و واسه تعيين جنسيتش همکارى ميکنه
مامان آیدا
پاسخ
الهی قربونت برم ایشاالله بزودی زود بیل برای فرشته تو اسم انتخاب کنیم... وای که اون روز بیلد..من چه کارا که نکنم.. جانان در اصل فارسی هست.ولی تو ترکیه زیاد می گذارند این اسم رو و به همون معنی زندگی منه... هنوز تاییدیه نگرفته البته..همسر میگه یه جوریه... ولی روی سام و دانیال و ک کم هم آدریان توافق داریم فعلا
مامان سهند و سپهر
18 مرداد 93 12:44
وااااااااااااا اسم های به این قشنگی من که کلی سر ذوق اومدم . خیلی پسندیدم اسامی انتخابیت رو. ایشالا که خوش نام باشه و به سلامتی سر موقع به آغوشت بیاد . من موندم با اسم بچه مردم چی کار دارن ؟ خخخخ فعلا که سوسک شده که این حرفها رو زده میتونی آی پی شو ریپورت کنی به مدیریت!
مامان آیدا
پاسخ
بعضی ها اینطورین دیگه...نمی تونن برای دیگران آرزوی خوشبختی کنن...مرتب باید تلخ و آزار دهنده باشند..اسم سلیقه ای هست خوب هر کی ه چیز دوس داره..ولی توهین کردن نداره دیگه.... اونم بکل مامان هایی که درد انتظار کلی دل نازکشون کرده....
رعنا
18 مرداد 93 16:00
سلام عزیزم واقعا این نقطه مشکل داره بنظرمن تو خیلی باشخصیتی که اینطور انقدر محترمانه جوابش دادی عزیزم فقط خودت و مهمی و نی نیت ممکنه یه اسمی برای قشنگ باشه اما واسه کسی دیگه نه و یا بلعکس به هرحال مهم نیست مهم اینه که دوشنبه میری و صدای دلنواز قلب نی نیخوشگلتو میشنوی شایدم جنسیتش معلوم بشه بی صبرانه منتظر خبر خوشت تو روز دوشنبه هستم
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمی...باهات موافقم.کاملا سلیقه ای هست...ممنون از محبتت.امیدوارم به همه خوسته های خوبت برسی عزیزم
marzi
20 مرداد 93 17:01
سلااااااااااااااااااااااااام مامان آیدا جون. خوبی؟ یه چند وقتی مسافرت بودم نتونستم پیشت بیام. چه خبر؟ نی نی مون چطوره؟ عزیزم ایشاالله هم خودت و هم نی نی صحیح و سالم باشید و نی نی گلمون به سلامت و به موقع به آغوشت بیاد. تمام حسهاتو میفهمم. آدم هر کاری کنه آخرش یه نگرانی داره و دلش میخواد خدا اونو کاملا آروم کنه و بهش اطمینان بده که بچه اش سالمه و به سلامت هم بدنیا میاد. ایشاالله هر چه هست سالم باشه و نگرانیهات برطرف بشه. چه اسمای جالبی. مخصوصا اسم دختر. فکر کنم یا ترکیه یا آذری. درسته؟؟!! اون فردی که گفت حتما باید اسمش مذهبی باشه ، به نظرم اشتباه میکنه. باید بچه تربیت خدایی داشته باشه. وگرنه اسم مهم نیست. دیدیم که اسم صدام حسین بود و کلی آدم بیگناه رو کشت. یا حتی محمدرضا شاه پهلوی و یا عبدالمالک ریگی. اسم ملاک نیست. تربیت و انسانیته که مهمه.
مامان آیدا
پاسخ
سلام مرضی جان خبر داشتم رفتی سفر.. رسیدن بخیر.. خوش گذشت؟ دلم تنگ شده بود برات عزیزم.... د مورد اسم هم اسم آذری هست البته نی نی پسره و فعلا دنبال اسم پسر باید بگردیم و خوب در مورد کامنت دوستمون هم باید بگم اگر بی احترامی نمی کرد میشد بگیم اختلاف سلیقه و عقیده!!!!ولی ایشون توهین کرد و دیگه اهمیتی نداره که چی و چجور فکر می کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد