سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه

پایان سه ماهه اول

1393/5/25 15:47
نویسنده : مامان آیدا
529 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیزم بالاخره ۳ ماه اول رو با هم تمام کردیم..... خدای مهربونم رو شکر می کنم بخاطر این ۳ ماه زیبا ترین روز های زندگیم..... فعلا و خدا رو صد هزار مرتبه شکر حالمون خوبه.. چند روز پیش رفتم و برات کلی لباس های کوچولو کوچولو خریدم و خودم کلی ضعف کردم برات.... وای که چه حسی بود خرید کردن برای آرزوهام.... همسری هم اومد.. و دیگه نگفت زوده..ولی ه می گفت حالا دیگه بسه.. میدونم که فقط بخاطر من احتیاط میکنه. 

کمی دلم درد میکنه و فکر کنم اگر ادامه دار بشه به دکترم زنگ بزنم..نمی دونم چه دردی طبیعیه و چه دردی علامتخطره..الان به نظرم همش علامت خطره..

راستیجواب زبانم هم اومد.من نمره ام رو گرفتمولی همسر کمی کم آورد و باید دوباره امتحان بده..هر چه خیره پیش میاد.. دیگه خبری نیست..۳ سنبه دیگه دوباره میرم دکتر و باز هم دیگر رو می بینیم...

راستی داری تغییر نام میدی.. بابایی و تعدادی از مامان بزرگا و بابا بزرگا با هم دست به یکی کردن و میگن اسمت رو بگذاریم شایا.. کدوم رو دوست داری مادر جان.. بگو همونو بگذارم روت.. من هنوز دلم میگه سام ولی خب یهو دیدی جمعیت زیاد شد و شدی شایا به معنی شایسه و سزاوار.. چی بگم فعلا همون سامی گل پسر مامانی هستی عزیزمقلب

پسندها (2)

نظرات (14)

مامانِ عسل
25 مرداد 93 20:10
6 بعدی هم به همین سرعت میگذره و بعدش وقتی داری توی صورت ماهش نگاه میکنی و دلت براش ضعف میره دلت برای این روزها هم تنگ میشه دیگه کم کم تکون خوردن هاش شروع میشه
مامان آیدا
پاسخ
وای مامانی واقعا بیصبرانه منتظرم اون روز ها رو ببینم یعنی دلم داره پر می زنه برای تکون خوردناش.. برای دیدن اون صورت کوچولو و دست و پا های خوردنیش.... خدا کنه زود تر بگذره این۵ ماه و ۲۳ روز
marzi
25 مرداد 93 21:02
سلام. خداروشکر که خوبید.
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربانممنون گلم خودت خوبی مرضی جان؟!!
رعنا
26 مرداد 93 3:08
سلام عزیزم بسلامتی ، خوشحالم که حالتون خوبه عزیزم دل دردا طبیعیه نگران نباش هفته دیگه که رفتی خیالت راحت میشه، منم رفتم سونو و فسقلی من دختر بود ایشالله که همه نی نی ها سالم و سلامت بدنیا بیان
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو شکر که شماهمخوبین.... عزیزم فرشته نازنینمون گل دختره...
مامان فرخنده
26 مرداد 93 8:48
چه عجب آيدا جون افتخار داد براي گل پسر خريد كنه درمورد نمره زبان بهت تبريك ميگم پروژه اسم حالا حالا ادامه داره ولي مطمئن باش همون اسم سام كه به دلت نشسته همون ميشه البته شايا هم قشنگه ولي تلفظ سام راحتتره حالا تا نه ماه كلي اسم انتخاب ميكنه اسم مليسا 6 ماهگي تثبيت شد وديگه گفتم تموم فقط همين وهمه هم موافق بودند مامان آيدا جون اميدوارم توهم با بقيه زودتر به توافق برسيد.مواظب خودت باش عزيززززززززززززززم
مامان آیدا
پاسخ
فر خنده جونم دوست دارم خرید کنم بخدا ولی هم تنها نمیتونم برم بیرون و آخر هفته ها هم همش یه برنامه ای هست.. بعدشم این لباس ها رو می گیرم بعد کلی غش و ضعف می کنم و بی تاب تر میشم.. این زمان هم که نمی گذره انگار
مریم.خلوت مادرانه
26 مرداد 93 8:52
سلام آیدا جونم.مواظب خودت و نی نی باش گلم انشالله بقیه راه هم به خوبی سپری بشه.
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربونم ممنون انشاالله بزودی من این آرزو رو برای شما بکنم
فافا
26 مرداد 93 11:25
شایا هم خوشگله ها ... وای خوشم اومد به افتخار اسم آقا شایا بزن کف قشنگه رو .
مامان آیدا
پاسخ
منم بدم نیومد.. ولی من سخت نظر عوض مس کنم... حالا تا ۶ماه دیگه ببینیم چی میشه
marzi
26 مرداد 93 17:49
خوبم. سپاس
مژگان
27 مرداد 93 8:46
آیدا جون پیغامم بهت نرسید؟
مامان آیدا
پاسخ
نرسیده چیزی بهم که
فرشته
27 مرداد 93 11:49
مباركت باشه اين روزهاي قشنگ اين معجزه بزرگ اين لطف بي انتهاي خدا براي منم دعا كن كه سخت منتظرم
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.. الهی همه مادر های منتظر زود زود فرشته هاشونو در آغوش بگیرند.... نگران هیچ چیز نباش و توکل کن به اونی که ارحم الراحمین ه
سوری
28 مرداد 93 6:47
ماشاا... به اقا پسرگل گلیت...سام و شایا هر زو خیلی قشنگن ایدا
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله سوری انشاالله که بزودی زود برای شما چنین کامنتی می نویسم
مژگان
28 مرداد 93 8:39
فرشته نازنین خاله سه ماهگیت مبارک ایشالا که 6 ماه دیگه هم با سلامتی تو دل مامان مهربون خوش بگذرونی و بعد به دنیا بیایی و بشی فرشته زمینی خاله اولین لباسات هم مبارکت باشه عزیز دلم، می تونم تصور کنم مامانیت چقدر ذوق می کنه از دیدن لباسای کوچولو و خوشگلت آیدا جون شایا هم اسم خیلی قشنگیه(یادمه به من هم پیشنهاد کرده بودی) ولی هنوز هم با سام موافق ترم در مورد دردای غیر طبیعی: دردایی که منظم باشن یعنی تو یه مواقع مشخص در داشته باشی، مثلا هر روز صبح یا شب یا هر وقت دیگه ای، یا هر چند ساعت یکبار با نظم تکرار بشن یا دردایی که خیلی شدت داشته باشن ، و دردایی که با استراحت بهتر نشن دردای غیر طبیعین، غیر از این طبیعین ، چون رحم داره باز می شه و کشیدگیش باعث درد می شه امروز می خوای بری جواب آزمایشت رو نشون بدی دیگه؟ صدای قلبش رو دوباره می شنوی آیدا جون
مامان آیدا
پاسخ
قربون شما مامان مهربون برم من دیگه گذاشتم وقتی اومد ببینیم کدوم بهش میاد... چون شایا رو هم همه و کمابیش خودم اکی شدم.. ولی بیاد خودش تصمیم بگیره حالا سر فرصت عکس هاش رو میذارم.. در مورد درد ها هم درد هام اونقدر شدید نیست الان فقط دو تا درد هست که اذیتم می کنه که سه شنبه دیگه که می رم بهش می گم.. یکی یه حالت اسپاسم گاهی پایین پایین و توی لوله ها دارم... که با استراحت خوب میشه ,ولی تحرک که دارم دوباره شروع میشه.... یکی هم درد مفصل های ران و پاهامه که خیلیشدیده و امانم رو بریده.. میتونه از مشکل نخاعی که دارم باشه... و اگر باشه نمیدونم چه کنم... چون به پهلو ها که می خوابم نفسم رو بند میاره... طاق باز هم که نمیشه خوابید... الان نشستهمی خوابم شبها و واقعا ناراحت می خوابم.. مژگانی دلم واقعا تنگ شده براتون... خیلی دلم می خواد بیام اگر بشه
مژگان
28 مرداد 93 10:20
حالا حالاها اسم عوض می کنید آیدا جون، ما اسم رهام رو 2-3 هفته مونده به زایمان به ذهنمون رسید و الان پسرم رهامه عزیزم ایشالاکه دردات چیزی نیست ، نگران نباش، آخه یکی از دوستای من هم که مشکل کمر و اینها نداشت همینطوری بود آیدا ولی به مرور بهتر شد، ایشالا که شما هم زودتر خوب می شی آیدا جونم اگه می بینی با تحرک درد پیدا می کنی بیشتر استراحت کن، تا آخر ماه چهارم دوره حساسه و باید مراقبت زیاد کنی مراقب خودتون باشید
مامان آیدا
پاسخ
چشم بیشتر استراحت می کنم مهربون راستی خصوصی دریافت شد و جگرمان بسی جلا یافت
مهتاب
28 مرداد 93 12:58
مبارکه مامان ایدا جون انشالله این شش ماه باقیمانده هم بدون مشکل برات بگذره و گل پسرت را سالم و سلامت بغل کنی.... برای منم دعا کن تا پسرم طاقت بیاره و حداقل بیست روز دیگه توی دلم بمونه
مامان آیدا
پاسخ
می مونه عزیزم بسپار بخدا هر زمان که قسمت و تقدیرش باشه به این دنیا میاد ایشاالله که صحیح و سلامت گل پسری رو در آغوش بگیری
niloofar
30 مرداد 93 15:23
عزیزممممممممممم پس به سلامتی یه گل پسر تو راه داری. خدا برات حفظش کنه آیدا جون. انشااله که همیشه سالم و سلامت باشید.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم... قدم نو رسیده شما مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد