سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه

مامان گیج...

1393/6/4 21:49
نویسنده : مامان آیدا
420 بازدید
اشتراک گذاری

 واقعا چقدر می تونه یک نفر بی حواس باشه.... از دو هفته قبل منتظر ۳ شنبه باشه که می خواد بره دکتر... از ۳ روز قبلش حساب کنه و سوال هاشو بنویسه که چی می خواد بپرسه.. بعد شب که میشه از همسری بپرسه که اونم می خواد بیاد برای سه شنبه دکتر .. بعد همسر بهش بخنده که کجااااااایییییییییییی....... سه شنبه که امروز بود!!!!!!!!! بدینترتیب وقت ملاقات با دکتر رو از دست بده.. و تازه سر همسرش داد و بیداد کنه که چرا یادش رفته که وقت دکتر رو یاد آوری کنه.. و تازه بازم اصرار کنه که اشتباه میکنه همسر و امروز دوشنبه هست و همسر رو متهم  کنه که دارهاذیتش می کنه..... واقعا که... چه آدم هایی پیدا میشن ها.......

خیلی خنگی آیدا

پسندها (2)

نظرات (16)

مامانِ عسل
4 شهریور 93 23:49
معلومه حسابی مشغولی که متوجه گذر روزها نیستی حسابی لذت ببر از این روزها که هر لحظه شیرینی خودش را داره
رعنا
5 شهریور 93 2:22
وای خیلی خندم گرفت چون دقیقا یاده خودم افتادم خیلی بده آدم ضایع بشه اونم جلو همسری که تا مدت ها دستت میندازن هنوزه که هنوزه یادش میوفتیم همسری دستم میندازه
مامان آیدا
پاسخ
من آخه تازه دعوا هم کردم همسری رو که چرا یادم ننداختی... روم هم زیاده آخه
مژگان
5 شهریور 93 8:30
عزیزم شما تو خونه ایو روزا اینکه شنبه باشه یا 3 شنبه خیلی برات فرقی نمی کنه، به همین دلیل یاد رفت، خدا این قدرت توجیه رو از ما خانوما نگیره واقعا آیدا جون تا جمعه نمایشگاه مادر و نوزاده تو نمایشگاه بین المللی اگه حالت خوب بود بد نیست یه چرخی اونجا بزنی، تخفیف های خوبی داره
مامان آیدا
پاسخ
هیچی نیست با هاش برم... تعارف که نداریم..وضع مالی هم خراببببببببب..... فعلا چند ماهی صبر می کنم ۶ ۷ ماهگیش خرید رو شروع می کنم.. ولی مرسی که گفتی مهربون
مامان فرخنده
5 شهریور 93 8:57
ازدست حواس پرتييت آيدا جونم كلي خنديدم حالا بايد دوباره وقت بگيري بري دكتر ميبينم كه سرت شلوغه وگذر زمان را احساس نميكني
مامان آیدا
پاسخ
میبینی ترو خدا امروز رفتم کلی التماس کردم ۳ شنبه دیگه وقت داده بهم...دکتره هم سرش شلوغغغغغغغغغغغغ
فافا
5 شهریور 93 10:08
آیدا کلی خندیدم . منم وقتی اشتباه میکنم شوشو رو متهم میکنم . بیچاره میگه من تسلیمم. انشالله هفته دیگه میری دکتر.
مامان آیدا
پاسخ
خا این مردای مهربون رو برامون حفظ کنه که اگر نبودن.ما به کی گیر می دادیم
مهتاب
5 شهریور 93 11:55
ایدا خیلی با مزه بود حرص نخور عزیزم امروز برو بجاش.... منم امروز باید برم این ماه اخری خیلی سخت شده باید هر هفته برم .... انشالله زودی برات بگذره این روزای انتظار
مامان آیدا
پاسخ
برو بسلامت انشاالله که بسلامتی دیگه این روز های آخر رو هم سپری کنی.. مهتاب جون برام دعا کن خیییلی.. باید تا ۳ شنبه دیگه صر کنم
مامانِ عسل
6 شهریور 93 14:27
انگاری ما زنها همه عادتمونه برا خرابکاری هامون دنبال یه مقصر باشیم و همیشه هم دیواری کوتاه تر از دیوار همسر پیدا نمیشه
مامان زهره
7 شهریور 93 12:31
فقط برات آرزوی بهترینها رو دارم مراقب خودت باش
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مامان زهره عزیز
فافا
9 شهریور 93 11:17
قابل توجه مامانن آیدا : امروز یکـــــــــــــشنــــــــــــــــــــــبه است . فردا دوشنبه و پس فردا سه شنبه می شود .
مامان آیدا
پاسخ
مرسی فافا جون...همسری هم از جمعه روزی ۲ بار یاد آوری می کنه
مژگان
10 شهریور 93 10:48
سلام آیدا جون خوبی؟ عزیز خاله خوبه؟ اوضاع و احوال خوبه؟ ایدا شکمت بزرگ نشده؟ دیگه یواش یواش باید آماده حس کردن حرکتاش باشی البته چون شما یکم تپلی هستی دیرتر حرکتاش رو حس می کنی راستی اشتهات خوبه؟ بازم داری وزن کم می کنی یا بخور بخورا شروع شدن راستی رفتی سونو نفسم وزن و قدش چقدر بود؟ کمر درد و پا دردت بهتر شده؟ اگه حالت خوبه می تونیم یه قراری بزاریم؟ خیلی دلم تنگیه برات و برای جمعمون
مامان آیدا
پاسخ
سلام مژگان جونم قرار بگذاریم من پایه ام.. خیلی خیلی دلم تنگ شده براتون... سونو غربالگری که رفته بودم دو هفته پیش ۷۳ سانت بود وزنش رو نمی دونم دقت نکردم...در ضمن خودت تپلی ولی گمونم که من تا یه ماه دیگه باید منتظر حرکاتش بمونم شکمم هم نسبتا قلمبه شده...دیگه معلومه که حامله ام پا دردم هم نه بیشتر شده فردا میرم ببینم دکتر چی میگه.. بدتر اینه که سردرد های بدی از هفته پیش شروع شده و هر روز بعد از ظهر سردرد دارم تا ۲ ۳ نیمه شب بعد آروم میشه و میگذاره تا شروع پا دردام بخوابم... یه دو سه ساعتی می تونم بخوابم.. بعد از گرسنگی و درد بلند میشم
مژگان
10 شهریور 93 11:26
آیدا رهام الان 68 سانته ، چطور نی نی شما شده 73 سانت ، منظورت میلی متر بود می دونم اون که بله خودم تپلم حسابی ایشالا که سردردا و پادردت زودتر رفع می شن واااایییی خیلی حال می ده شکم آدم قلمبه شده، حاملگی خیلی شیرینه پس نیم وجبی خاله گرسنه اش می شه مامانیش رو بیدار می کنه راستی آیدا رهام سینه خیز می ره، فوق العاده با نمکه سینه خیز رفتنش، تو اتاق که می رم می بینم اومده جلوی در اتاق و داره نگام میکنه
مامان آیدا
پاسخ
اشتباه گفتم منظورم میلی بود ای فداش یشم من... عزیزمممممم .. یعنی دلم تنگ شده فجیع... برنامه رو بگذارید خوب... واسه عروسی گاد ترین لباس دنیا رئ می خوام بپوشم..
مژگان
10 شهریور 93 11:54
خدا نکنه عزیزممم عروسی خواهریه ، ایشالا که خوشبخت باشن و به شما هم حسابی خوش بگذره ، خیلی هم خوبه لباس گشاد ، شما خوش لباسی آیدا جون، مطممئنم لباست خیلی خوشگله و بهترین لباس رو برای خودت انتخاب کردی وروجک خودشو به عروسی یه دونه خالش رسوند راستی ورم نکردی آیدا؟ منو یادته ؟! مثل سمندون شده بودم، دماغم بزرگ و قرمز شده بود کجا راحتی آیدا قرار بزاریم؟ بیرون یا خونه ما؟ راستی فقط 5 شنبه ها می تونیم بقراریم، مشکلی نداری شما؟
مامان آیدا
پاسخ
رعزیز دلم شما خوشگلترین مامان بارداری بودی که من دیدم..اصلا هم شباهتی به سمندون نداشتی... من نه ورم ندارم..هر کی می بینه میگه انگاری لاغر شدی ولی بینیم پر از جئش های ریز و قرمز شده که حدس می زنم حساسیت به چیزیه.. دماغم یکم باد کرده هر جا فرق نداره..اصلا بیایید خونه ما..اگر فقط ۵ شنبه وقت دارین باید به من از قبلش بگید.. من معمولا خیلی شلوغم گاهی می رم کرج گاهی هم تهران کار ها رو راست و ریست می کنم.. این ۵ شنبه نسبتا آزادم.. البته اگر برنامه بگذارین و اگر نه که براش برنامه می ریزم.. خبرم کنین..هفته بعد کرجم.. هفته بعدش خاله و عمه میان و بعدش یه عالمه کار های عروسی و مهمانداری.. ولی با این وجود هر جا خواستین من هستم.. ببینین اگر راحتین بیایی خونه ما
مژگان
10 شهریور 93 15:14
آیدا جون میلاد نور off زده یه فروشگاه لباس نوزاد به اسم BCC هست که تخفیفای 50 درصدی داره، جنسای لباساش خیلی عالین و البته قیمتاش مثلا یه لبوزو شلوار خیلی خوب 22 تومن می شه البته لباس تو خونه این ولی خیلی خوبن و خوشگلن
مامان آیدا
پاسخ
اتفاقا اون دو دست لباسو از همونجا گرفتم.. ولی الان که جنسیتش رو نمی دونم موندم چی بگیرم.. این فسقلی منو سر کار گذاشته.. هیچ کاری نمی تونم بکنم ولی جنس لباس هاش خیلی عالین.. بزودی عکس لباسا رو میگذارم ببینی
niloofar
10 شهریور 93 15:51
از دست تو دختر. عاشقیه دیگه
فافا
11 شهریور 93 10:13
توجه توجه .: مامان آیدا جووون امروز 3 شنبه است. خیلی دوستدارم آیدا جون . راستی یه سوال الان دیگه معلومه که نی نی داری ؟ یعنی نی نی خودنمایی می کنه . ایییییییییییییی جان
مامان آیدا
پاسخ
متشکرم مهربون من بیشتر عزیزم... آره حسابی معلومه ولی هنوز تکون هاش رو نمیفهمم
مامان علی
11 شهریور 93 15:23
سلام دوستم.من اغلب میام ببینم نی نی درچه حالیه وخودت چطوری؟ عزیزم من بهت گفته بودم یانه که باسر درد های شدید ویک حس قلنبگی بیرون زدگی چشمم که فقط حس بود رفتم دکتر که مشکوک به پروتئین ادرار شد واز 24ساعته ولی نتیجه خوب بود،منم پادرد شدید گاهی چنگ شدن انگشتان پام وداشتم حتما نیمه شب باضعف بیدارمیشدم واین شد که به تشخیص. یک ماما نه پزشک متخصص تست قند دادم و قندم بالای 300بود!تمام نشانه هایی که میگی بخاطره قنده،عزیزم این دستگاه های خونگی فوق العاده خطا داره بخصوص اگه دقت نکنی ودستت با صابون نشوری وسروقت نگیری،واینکه صبح بایک لیوان آب ولرم شروع کن وبعدصبحونه ازاین دنبل کوچیکابزن یک شعر انگلیسی هم هست باید بخونی وبه نفس نیفتی و واقعا نمک نخور وآهرشب یک لیوان شیر یاچند قاشق غذا بخور ضعف نکنی که ضعف خیلی قند ومیبره بالا!کلا سعی کن هیچ وقت گرسنه نباشی و استرس نداشته باشی باز اگه چیزی خاطرم اومد میام مینویسم،یکباره رفتی آز قند بدی دستگاهی ببر وپشت بند ش خودتم چک کن ببین با تست آزمایشگاه چقدرخطا داره،متاسفانه دیابتت ازماه های ابتدایی شروع شده ویکم رژیم سخت تره اما زودی میگذره وبخاطر نی نی ارزشش روداره. مواظب خودت باش،ایشالله فندقت سالم وتپلی و سلامت بیاد بغلت.
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانومی... واقعا ممنون از توصیه هات.. تقریبا همه چیز هایی که گفتی رو رعایت میکنم.. غیر از دنبل ولی پیاده روی میرم.. با همین کار ها آوردم پایین قند رو.. تقریبا ۲ هفته پیش آز دادم رو ۱۰۰ بود قندم ناشتا که با دستگاه هم گرفتم ۱۰۳ بود. دستگاه رو برده بودم روش کارش رو آزمایشگاهی بهم بگه.. ولی حالا گه گفتی میرم یه آز دیگه می نویسم. علائمم خیلی شبیه به اونیکه شما گفتی.. تازه دکتر عارفی همین ۱۰۰ رو هم قبول نداره و میگه باید بیاد زیر ۹۰ اینه که کلا دکتر غددم رو هم دارم عوض می کنم . برم پیش یه دکتر دیگه ببینم چی میگه. واقعا از راهنماییهات ممنونم مامان نازنین .خدا پسر نازت رو برات حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد