سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه

نمایشگاه مادر ونوزاد

1393/6/17 17:25
نویسنده : مامان آیدا
437 بازدید
اشتراک گذاری

تصادفی متوجه شدم که از ۱۵ تا ۱۸ شهریور نمایشگاه هست... یعنی در واقع رفتیم برای خواهری فرش ببینیم چون نمایشگاه فرش هم بود بعد که رسیدیم اونجا متوجه شدیم نمایشگاه مادر و نوزاد هم هست...  خب من قصد خرید نداشتم ... با مامان رفتیم سمت فرش ها وو  خوشبختانه کارمون زود تمام شد... بعد دیگه با وجودیکه کمی خسته شده بودم وقتی مامان پیشنهاد داد که بریم  غرفه های کودک و نوزاد رو هم ببینیم  رد نکردم... خیلی نمایشگاه با کیفیتی نیود دروغ چرا.. یعنی خب شاید من انتظارم بالاتر بود..امیدوار بودم ست اتاق خواب بتونم ببینم یا حتی سفارش دم که  اصلا ت چوبی نبود یا ما ندیدیم.. به هر حال دیدن اون همه وسایل کوچولو و ناز هر کسی رو بوجد میاره... مامانم هم چند تا وسیله رو قیمت گرفت تا بدونه که قیمت ها چجوری هستند اینجا... بعد به این نتیجه رسیدیم که  بعضی چیز ها حتی ارزان تر در میان اگر مامان از سمت خودشون بخره... این بود که دیگه چیزی نخریدیم.. فق ط چشم من افتاد به یه ست پتو و قنداق که خیلی خیلی خوشم اومد. آلمانی بود و جنسش هم بی نظیر بود.. دیگه اون رو خریدیم و اومدیم... کلا زیاد نگشتیم.من این روز ها زود خسته میشم و حوصله گشتن ندارم زیاد... در کل ولی کیف داد خیلیی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فرخنده
18 شهریور 93 7:49
مبارك باشه وسايلي كه براي فندق خريدي به سلامتي وخوشي استفاده كنه آمين
مامان آیدا
پاسخ
مرسی فرخنده جون
فافا
18 شهریور 93 11:40
مبارکههههههههههههههههههههه نی نی جون پتو دار می شود ...
marzi
18 شهریور 93 13:22
نظر من نیومد؟ ایشاالله به سلامتی و دل خوش براش خرید کنید. خدا قسمت همه ی منتظرا کنه این چیزا رو.
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله... تو سایت همه دوستام بیام و ببینم از خرید کردن برای عزیزای دلشون می نویسن
مژگان
18 شهریور 93 13:26
به به مبارکهههه خاله جون مامانی قول داده بود که عکسای سونو + اولین لباسات رو برامون بزاره ولی نذاشت ، حالا ببینیم عکس پتوی نانازی شما رو می زاره یا نه آیدا جون ما پارسال که رفته بودیم یه غرفه مخصوص سرویس خواب داشت و برندای خوبی بودن و البته با تخفیف های خیلی خوب، 15-20 و حتی 30 درصد از قیمتهای سایتشون پایین تر بود والبته سرویس های کالسکه و اینها هم تو همون غرفه بودن، چیزایی که اونجا دیدیم تو بهار اصلا نبود شاید تو اون غرفه نرفتین یا اصلا امسال نبوده
مامان آیدا
پاسخ
می گذارم خاله مژگان..با تبلت نمیشه باید بشینم پشت لب تاب اونم یکم سخته ولی بزودی می گذارم همش رو امسال کالسکه و این چیز ها بود که مامان می خواد از سمت خودشون بخره.. ولی سرویس چوبی اصلا نبود دو تا غرفه بود که زیاد جالب نبود.. کلا خیلی کیفیت جالبی نداشت نمایشگاه
گل بهار
18 شهریور 93 15:26
اون کامنت بدون نام من بودماینقد ذوق داشتم یادم رفت اسممو بنویسم
مامان آیدا
پاسخ
گل بهار جونم اصلا نرسیده کامنتت.من هرچی رسیده بود رو تایید کردم
ادی
18 شهریور 93 22:13
مبارک باشه.تا سنگین نشدی خریدات رو بکن‌ و عکس بزار حال کنبم مامان ایدا
مامان آیدا
پاسخ
خیلی دوست دارم ولی راستش هم معلوم نیست جنسیتش و هم تا اول های آبان نمیشه.. خواهری عروس شه و کوه مهمان هایی که دارن برای عروسی از همه جای دنیا میان بر گردن,بعد نوبت خرید برای نازنین فرشته منه...
سودابه
19 شهریور 93 13:23
مبارکهههههههه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی سودی جونم.. ایشالله برای فرشته شما یدونه بخرم
marzi
19 شهریور 93 15:41
پتوی نی نی فسقلی مبارکه. ایشاالله به سلامتی توش بخوابه و خواب خوب ببینه. فقط سفید داشت یا خودت این رنگ رو برداشتی؟
مامان آیدا
پاسخ
آبی و صوزتی هم داشت ولی من هنوز جنسیت رو نمی دونم.. البته سفیدش خیلی قشنگتر بودا.. راستش رو بخای خریدم که یک چیزی خریده باشم
مژگان
19 شهریور 93 15:46
به به مبارررکهههه پتوی نی نیمون چقدر خوشگله آیدا جون، چقدر هم کاربردیه، مثل قنداق فرنگیه و بالشت هم داره، اخ که خاله فداش شه
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خاله مژگانهم یه قنداق فرنگیه و بالشو یه پتوی خوشگل هم داره که دیگه عکسش رو نگذاشتم.راستش رو بخوای فقط چون ذوق داشتم خریدم وگرنه حتما مدل های بهتری هم میتونم پیدا کنم... اون پتویی که شما خریدی برای رهام.. اون آبیه.. حتما از اون یکی می خرم..
گل بهار
20 شهریور 93 9:26
از شانس من... ای جااااااااااااااااااااااااااااااانمچقد ناز...ایشالا ک این ماه ها رو ب راحتی و سلامتی پشت سر بگذاری و این دفعه عکس نی نی نازمونو بذاری
مامان آیدا
پاسخ
مرسی گل بهار جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد