سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه

بدون عنوان

1393/7/21 20:24
نویسنده : مامان آیدا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم

ما خوبيم خدا رو شكر راستش اينترنت خانه قطع شده و من هم كما بيش خانه نبودم يا خيلي مشغول بودم. خيلي خبرها دارم ولي با موبايلم و نوشتن خيلي سخته به محض اينكه نتم وصل شه ميام

خيلي مختصر بكم فرشته نازنين من در نهايت بسره حالا ميام مفصل تعريف مي كنم

عروسي هم بسلامتي تمام شد و خيلي خوب هم كذشت

غربالكري هم انجام دادم و خدا رو شكر همه جيز خوبه عفونتم بر طرف شده ولي دكتر معتقده بايد انسولين بزنم براي قند 

ببخشيد كه بدون جواب تاييد كردم خيلي سخته ميام سر فرصت 

دلم خيلي تنك شده براتون ميام و مي خونمتون ولي فعلا تا نت خانه درست بشه كامنت نميتونم بكذارم دوستون دارم

پسندها (3)

نظرات (9)

فروشگاه نادین
21 مهر 93 21:39
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * شال و روسری * دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
سودابه
22 مهر 93 3:43
خدا رو شکر
مامانِ عسل
22 مهر 93 7:32
خوشحالم خوبين دلمون براتون تنگ شده بود
لیلا
22 مهر 93 10:20
سلام خوشحالم که صحیح و سالمی برای ما هم دعوا کنم ما هم مامان شیم مامان خانوم
مامان فرخنده
22 مهر 93 11:25
خدارو شكر كه خوبيد گل پسر شد اي جانم منتظر هستيم كه زودتر بنويسي درحال دعا كردن هستم كه نت خونتون وصل بشه خدايا نت مامان آيدا زود زود وصل شه الهي آمين
فافا
22 مهر 93 11:31
وای پس ما دایی شدیم رسماً الهی دورش بگردم اون نی نی فنقول رو ... به خواهر جونت هم تبریک میگم انشالله خوشبخت بشن . ما منتظر ادامه اخبار هستیم .
niloofar
22 مهر 93 19:39
عزیزممممم مبارکههههههههههه گل پسررررررررر. زودتر نتت و وصل کن خاله آیدا. تند تند بیا از خودت خبر بده
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مامان نیلوفر گل
مریم.خلوت مادرانه
23 مهر 93 9:42
سلام آیدا جونم خوبی مبارکه این گل پسر عزیزمونو خدا حفطش کنه برات .حتما زودی بیا مفصل بگو چی شده. چون.من دنبالت میکردم و هوسام مث هوسای بارداری تو بود مثلا همش هوس آبگوشت میکنم هنه میگن دخمله بچم اما الان تو نوشتی پسل شده .ای جووووونم انشالله سالم باشه. منم قندم لب مرز بود دکتر آز قند ناشتا 4 مرحله برام نوشته باید انجام بدم خیلی میترسم.برای مایی ک اضافه وزنم داریم سختره انگار.خدا بخیر کنه
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونر مریم جون ربطی نداره..به من میگفتن شکمت تیزه و دختره ....گوشت هوس کردن دلیل عمده اش کمبود یکی از ویتامین هاست که گمونم از b ها باشه..انشاالله که هر چی هست صحیح و سالم در آغوش بگیریش.. در مورد قند هم واقعا کارینمیشه کرد.نگران نباش خیلی هم نگذار دکتر ها نگرانت کنند.. نهایت میخوای انسولین بزنی دیگه از این وخیم تر که نمیشه.... ولی رعایت کن انشاالله که به اونجا ها نمی رسه
آدی
23 مهر 93 23:41
قربون اون گل پسر بشم من که با اومدنش دل همه ی ما رو شاد کرد. خدا برات حفظش کنه و همیشه خوش و خندان باشید
مامان آیدا
پاسخ
خدانکنه مامان آدی نازنین .خدا گل پسری شما رو هم حفظ کنه و همیشه لبتون خندون باشه انشااللله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد