سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

پایان ۸ ماهگی.شروع ماه ۹(هفته۳۶)

1393/10/24 15:13
نویسنده : مامان آیدا
473 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ۳۶ هم شروع شد.. شنبه تاریخ اومدنت معلوم میشه..و من بشدت هیجانزده ام.. قندم بطرز عجیبی نوسان داره... دکتر هم نمیدونه چه کنه.. دلیلش اینه که آزمایشهام نرمال نشون میده ولی تو ساعاتی که دکتر میگه تو خونه اندازه گیری کنم بسیار بالاست... دکتر هم می گه اگر انسولین رو اضافه کنه تو ساعاتی که قندم پایینه ممکنه دچار شوک قندی بشم.. اگر هم همین باشه تو یه ساعاتی قندم خیلی بالاست.. با دارو باید کنترل بشه که منم دارو نمی تونم مصرف کنم... دارم سعی می کنم نگرانش نباشم.. یعنی کاری از دستم بر نمیاد فقط آرزو می کنم روی بچه تاثیر بدی نگذاره..کمرم خیلی ناراحته ولی استراحتم رو بیشتر کردم.. بیشتر روز رو تو رختخواب می مونم و بیرون هم زیاد نمیرم.. شبها خیلی غیر قابل تحمل میشه.. گاهی کمپرس گرم گاهی ماساژ آرام ,فعلا مدارا می کنم.. هنوز کارم به ویلچر نکشیده.. تصور هم نمی کنم بگذارم بکشه.. کبد هم که.. ولش کن.. انشاالله این ۳ هفته هم می گذره و شما سر وقت میای,بعدش یک کاری می کنم برای این همه درد... امروز بر عکس روز های پیش خیلی کم تکون خوردی.. یکم کلافهمیشم وقتی حرکت هات کم میشه... این یکی رو اصلا تحملش رو ندارم.. حالا اگر تا شب همینطور باشی امب یا فردا صبح میرم نوار قلب می گیرم.. راستش خیلی هزینه ها سنگینه این هفته چون تکون هات خوب بود نرفتم برای تست.. هر بار ۵۰ تومان هزینه اش هست و خیلی سنگین میشه هفته ای ۱۰۰ تومان هزینه تست.. تازه هزینه آزمایش ها هم هست.. رو همین حساب سعی می کنم تا مجبور نشم نوار قلب رو نگیرم... خیلی بی حوصله ام این روز ها.. ببخشید که ازم نوشتن با انرژی بر نمیاد...ولی خوشحالم ماه هشت رو بسلامتی رد کردم... برای هر روزی که می گذره خوشحالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سلام
24 دی 93 15:47
سلام مامان مهربون خدا رو شکر کم کم داره گل پسرت میاد توی بغلت امیدوارم این هفته های اخر به سلامتی تموم بشه عزیزم برای کنترل قندت از کلپوره استفاده کن بگیر تمیز کن و پودرشو بخور به اندازه یه قاشق مربا خوری البته خیلی تلخه اما معجزه می کنه .من تجربه کردم اگرم نمی تونی بخوری از عرقش استفاده کن من خودم تجربه کردم این روزها با عرق کلپوره قندم و کنترل می کنی . دیشب تست کردم قندم 182 بود یک لیوان عرق کلپوره خوردم امروز صبح تست کردم شده بود 91 2 ساعت بعد از صبحانه 115 البته بعد از هر وعده غذایی یک لیوان کلپوره میخورم بعد از مدتها قندم اومده بود پایین یکی از دوستانم به من گفت اونم بارداره و قندش 180 بود یه مدت کلپوره مصرف کرد قندش رسید به 67 دکترشم تعجب کرده بود .
مامان آیدا
پاسخ
تا حالا نشنیده بودم تلفظش چجوریهkalpore ya kolpore برام جالب بود .. بعد برای من که باردارم ضرر نداره؟!!
آدی
24 دی 93 16:40
خدا رو شکر که این هفته هم گذشت.من هفته ی 37 زایمان کردم عزییزم.همه چی خوب بود.استرس نداشته باش.
مامان آیدا
پاسخ
خدا رو شکر.. منم 37 تمام زایمان می کنم انشاالله..البته شنبه دکتر معلوم می کنه.. ولی خودم حدس می زنن یا 9 یا 11 که اگر 11ام باشه 37 هفته و 2 روزم میشه.. هر چی خیره..
حنانه
24 دی 93 18:01
سلام تحمل کن ایشالا زودی سالم میاد برا منم دعا کن من هنوز در انتظارشم
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله انتظار همه منتظر ها خیلی خیلی زود تمام بشه. همه به خواسته اشون برسن..
مامان رعنا
24 دی 93 18:41
خداروشکر که هردوتون خوبین.دیگه چیزی نمونده تومیتونی منم اینروزا خیلیییییییی درد دارم روزی نیست که من گریه نکنم اینروزای آخرخیلی دیگه داره واسم دیر میگذره
مامان آیدا
پاسخ
درکت می کنم.. منم خیلی درد دارم بخصوص زیر شکمم و زیر ترشپرسیدم دکتر گفت بخاطر فشار سر بچه است و البته رحم داره آماده میشه و انقباضات رو تمرین می کنه.. چاره ای نیست رعنا جون دیگه خیلی کم مونده . برای منم همینطوره خیلی دیر می گذره.. خودم رو با اتاق بچه و خانه تکانی سرگرم کردم ولی بازم هر چی می شمرم بازم روزها زیاد میان
niloofar
24 دی 93 19:41
عزیزکمممم دیگه چیزی نمونده. دو هفته دیگه میتونی زایمان کنی و خلاص. ایشالا این چند روز باقیمونده هم به سلامتی سپری میشه. میدونم خیلی اذیت شدی ولی دیگه چیزی نمونده عزیزم. خیلی مواظب خودت باش آیدایی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی نیلو جونم.. فدای یه تار موهاش.. سالم بیاد همه اینها فراموش میشند
مهربوون
24 دی 93 22:28
عزبزززم آیدای مهربونم بهترین هارو برات میخوام ...کاملا درکت میکنم... داستان رو برات الان نمیگم میزارم بعد دنیا اومدن نی نی جوووون ... از خدا میخوام درگیری فکری رو که اینروزا خیلی زیاده ازت دور کنه ... مواظب خودت باش
مامان آیدا
پاسخ
عزیزمی.. ممنون مهربوونم
سلام
24 دی 93 22:58
عزیزم تلفظش kalpore از عطاریها می تونی خودشو بگیر اما همینطور که گفتم خیلی تلخه ولی عرقش بی مزه است . دوستمم بارداره میخوره مشکلی نداشته حالا شما از دکترت بپرس .هر چند دکترا هیچی حالیشون نیست من که خیلی راضی ام تازه بعد از تولد بچه اتم بخور برای معده خیلی خوبه اینقد ادم سبک میشه برای شیرتم مفید من که میخورم شیرم خیلی زیاد میشه برای نفخ بچه ام خوبه
مامان آیدا
پاسخ
ممنون ازت از خود عطاریها می پرسمکه ضرر داره یا نه.. خیلی خوبه اگر قند رو بیاره پایین. البته باید یه فکری بحال انسولین هم بکنم چون با هم فکر کنم خطرناک باشه
آدی
25 دی 93 0:07
12 بهمنش کن مصادف باشه با روز مهم!!! ههههه
مامان آیدا
پاسخ
انوقت اسپش رو هم باید تغییر بدم
فافا
25 دی 93 10:56
عزیدلم خیلی خوشحالم که ماه 8 تموم شد. این سام جون ما خیلی باید قدر این مادر فداکار رو بدونه . مادری که از روز اول بارداری خیلی سختی ها تحمل کرده برای سالم بودن نی نی اش... انشالله همه این استرس ها تموم بشن و نی نی خوشگلت سالم به دنیا بیاد.
مامان آیدا
پاسخ
عزیز دلمیسالم باشه هر چی دارم فدای یه تار مووهاش...
مامان فرخنده
27 دی 93 8:12
خداروشكر كه وارد ماه نهم شدي ديگه هرموقع پسرت بدنيا بياد هيچ خطري تهديدش نميكنه به سلامتي امروز برو دكتر ببين چه تاريخي بهت ميده باور كن من بيشتر از تو هيجان زده هستم تا روي ماه گل پسري را ببينم كه اين مرد قدرتمند چه شكلي مامان آيدا گل تموم اين دردهات تموم ميشه صبوري كن عزيزززززززززم
مامان آیدا
پاسخ
عزیزمی..چقدر مهربونی فرخنده جونم جواب این همه مهربونی رو چجوری می تونم بدم
ستاره
27 دی 93 11:29
عزيزم انشالله اين مدت هم به سلامتي رد ميكني و ني ني جان را در اغوشت ميفشاري
مامان آیدا
پاسخ
انشااللهمرسی مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد