سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کودکانه

پروفایل بیوفیزیکال

1393/10/30 11:31
نویسنده : مامان آیدا
582 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم پروفایل بیوفیزیکال انجام دادم. دکترم اصرار داشت دکتر خاصی برم که او هم فقط امروز بیمارستان بود.. چقدر هم خوش اخلاق بود....پسرم حالت خیلی خوبه.. تنفست خوبه ضربان قلبت عالیه و حرکاتت هم نرماله... آب دورت خوبه... دکتر اینها رو که چک کرد گفت حالت نرمال این سونو نیم ساعتی طول میکشه ولی چون بچه همه چیزش خوبه دیگه نیازی نیست... 3 کیلو وزنت هست و دقیقا امروز 36 هفته و 4 روز سن داری... همش می ترسیدم چون زود داری میای کم وزن بدنیا بیای ولی خدا رو شکر فکر کنم تا هفته دیگه که 37 هفته و 5 روزت هست 200 300 گرم دیگه هم وزن بگیری... آنزیم هام بالاست ولی ثابت مونده و دکتر گفت میشه این هفته رو هم صبر کنیم.. در نتیجه عزیز دلم هفته دیگه 4 شنبه تو زمینی میشی..کار های باقیمانده ام رو دارم تند تند انجام میدم... خانه تکانی امسال بلطف اومدنت زودتر انجام شد... الان خونه داره برق میزنه از تمیزی.... اتاقت هم کامل شده ولی پرده هنوز زده نشده.. چقدر این بابایی شما تنبله...





پسندها (1)

نظرات (15)

پریسا
30 دی 93 12:09
سلام ان شالله خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان آیدا
پاسخ
سلام.. ممنون پریسای عزیزم.. باعث افتخاره
مهربوون(محیا)
30 دی 93 12:53
آیدااااای عزیززززم ... خوشحالم که همه چی خوبه.... خدا جووون ممنون که هوای دوستمون رو داری .... منتظر دیدن روی ماه گل پسری هستم ... مواظب خودت باش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی محیای مهربووونمانشاالله
مامان فرخنده
30 دی 93 13:08
اي جانم پسر طلا چهارشنبه زميني ميشه بيصبرانه منتظرم كه عكسش را بذاري ببينم به آقاي همسري بگو اين پرده را نصب كنه وگرنه خود سام جون مياد پرده اتاقش را نصب ميكنه براي همه منتظرها دعا كن يادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان آیدا
پاسخ
فرخنده جون فکر کنم آخرش هم خود سام زحمت پرده رو خواهد کشید
سلام
30 دی 93 13:44
سلام عزیزم خدا رو شکر خدا رو شکر بهت تبریک میگم مبارک باشه مامان خانم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون سلام عزیز
زهرا
30 دی 93 13:56
ایدا عکسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آیدا
پاسخ
عکس چی زهرا جون..
سودابه
30 دی 93 16:05
خدا رو شکر
رز
30 دی 93 22:08
سلام خوبی خدارو شکر که نینی حالش خوبه امیدوارم هفته ی پیش رو هم به خوبی وخوشی بگذره وچهار شنبه ی دیگر یک فرزند سالم وصالح در اغوشت باشد
مامان آیدا
پاسخ
مرسی رز عزیز
مامان رعنا
30 دی 93 23:04
خداروشکر خیالتم راحت شد من میدونستم پسملمون قویه ایشالله 4ش زایمان میکنی و روی ماهشو میبینی وای منم جمعه سز میشم دیگه دارم کم کم استرس میگیرم از هیجان
مامان آیدا
پاسخ
عزیزم نگران نباش مطمءنم همه چی بخوبی پیش میره و فرشته نازنینت رو در آغوش می گیریوای خوش بحالت تا جمعه چیزی نمونده
ستاره
1 بهمن 93 8:37
به سلامتي عزيزم قدمش مبارك خدارو شكر
مامان آیدا
پاسخ
سلامت باشی... ممنون ستاره جان
مامان رهام
1 بهمن 93 8:43
سلام آیدا جونی خدا رو خیلییییی شکر که همه چیز خوبه ایشلا که این هفته هم به خوبی می گذره و گل پسری رو به سلامتی بغل می گیری
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مژگان جونم
مهربوون(محیا)
2 بهمن 93 0:10
عزیززززم حالت چطوره ؟ سلام😍😍😜
مامان آیدا
پاسخ
سلام محیای عزیز.. خوبیم.. درد دارم و خیای ورم کردم که بخاطر آنزیمهام هست ولی دکتر اطمینان داده که تا 4 شنبه چیزیم نمیشه
niloofar
2 بهمن 93 0:22
یوهووووووووووووووووووووو نینی آیدا داره دنیا میادددددددددددددد یه جشنی برات بگیریمممممممممممم. عزیزمممممممم دیگه همه خستگیات به آخرش رسید. از همین الان مبارکت باشه. مبارک هرجفتتون باشه عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
عزیز دلمی..وای نیلوفر مگه حالا می گذره این چند روز...
آدی
2 بهمن 93 1:40
خدا رو هزاران بار شکر
زهرا
4 بهمن 93 15:45
آیدا عکس اتاق
مامان آیدا
پاسخ
چشم.. پس فردا انشاالله
آدی
5 بهمن 93 10:08
چه حس و حال قشنگی داری این روزهای اخر.... البته میدونم پر از استرسه ولی روزهایی هست که دیگه تکرار نمیشه.لذت ببر ایدا
مامان آیدا
پاسخ
دلم برای بوی تنش پر می زنه آدی جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد