سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کودکانه

زمینی شدی نفس من

1393/11/10 21:23
نویسنده : مامان آیدا
690 بازدید
اشتراک گذاری

سام من چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با وزن ۲۷۷۰ و قد ۵۰ سانت  چشم های قشنگش رو به این دنیا در شرایطی باز کرد که مادرش برای ۲ دقیقه دچار ایست تنفسی شد... الان حالمون خوبه...  ولی هنوز تو بیمارستانیم.. من رو بخاطر بالا بودن آنزیمها  کبدی از نخاع بی حس کردند و بدنم نت به دارو حساسیت داد .. وقتی سام بدنیا اومد قبل از اینکه ببینمش فقط یادم میاد که دیگه اشهدم رو خوندم.. چون با دستگاه هم دیگه نفسم بالا نمی رفت و دگه هسچی بخاطر نمسارم... فشارم روی ۴۳ رفته بود و دچار خفگی شده بودم..فقط شنیدم که گفتند یه پسر کچل و بور داری... آماده بودم که خداحافظی کنم باهاش..ولی خدا خواست و ظاهرا بعد از ۲ دقیقه با شوک بزگشته بودم.... حالمون خوبه من خیلی ضعف دارم و باید اکسسژن استفاده کنم.. ۱ ساعتیه مرخض شدم و اومدم خونه... سام زردی داره و تو دستگاه نگهداشتنش ولی زردیش کمه به امید خدا فردا میاد خونه.. بخاطر مشکلم دکتر اجازه نداده بمونم پیشش الان مامانم تو بیمارستانه.. خدا کنه فردا مرخصشکنند چون من دارم دق می کنم از دوریش... هر چند اونقدر ضعیفم و لزر دست دارم که درست به بچم نمی تونم برسم.. ولی همون که پیشم باشه آروم می کنه.. مفضل میام براتون می نویسم.. خیلی مساعد نیستم.. برام دعا کنین الم خوب شه بتونم از بچم مراقیت کنم

پسندها (3)

نظرات (20)

آدی
10 بهمن 93 21:57
ایدای گلم. خدا رو شکر که خوبید. خدا رو صد هزار بار شکر. سام هم میاد پیشت هر روز اومدم خوندم تا خبری ازت بگیرم. موهام سیخ شد وقتی خوندم. خدا رو شکر که خوبید.
مامان فرخنده
11 بهمن 93 7:38
خداروشكر كه خدا بهت عمر دوباره داد پس قدر تك تك روزهاي زندگيت را بدون اميدوارم زودتر حالت خوب بشه وبتوني سام بي مو را بغل كني من عاشق بچه هاي بي مو هستم مخصوصا پوستشون سفيد باشه ديگه محشره قربون سام قد بلند اميدوارم امروز مرخصش كنند بياد خونه منتظر ديدن روي ماهش هستم ولي آيدا جونم فشارت فوق العاده بالا بود 43 زياد استراحت كن ومواظب خودتت باش تا زودتر خوب بشي وبشي مامان آيدا زرنگ و اكتيو راستي يادم رفت خدا يه بار ديگه پيشونت را بوسيد
nazi
11 بهمن 93 8:46
واااااااااای خیلی خوووووووووشحالم هردوتون صحیح و سالمین انشالله هم بچه ها زردی رو دارن انشالله بزرگ بشه بسلامتی
مامان رهام
11 بهمن 93 9:04
یه دنیا تبریک آیدا جونم خدا رو شکر که به خیر گذشته و حال هر دوتون خوبه ایشالا که هر چه زودتر هم رو پای خودت وایسی و بتونی از سام عزیز مراقبت کنی خدا فرشته کوچولوت رو برای تو و تو رو برای اون حفظ کنه اگه تونستی عکسش رو بزار که خیلی بی قرار دیدنشم آیدا جون تا می تونی استراحت کن و فقط به شیر دادن به سام فکر کن، بقیه کارا رو به بقیه بسپار، بدنت الان واقعا نیازمند استراحته مخصوصا که زایمان سختی هم داشتی ایشالا که زودتر زردی سام هم بر طرف می شه و امروز میاد پیشت برای هر دوتون سلامتی آرزو می کنم ، مراقب خودت و عسل پسرمون باش
مامان مژگان
11 بهمن 93 9:42
آیدا جونم عکس سام رو دیدم عزیز دلم سفید مفیده تپلیه از طرف من ببوسش فسقلی رو یه عالمه دوستتون دارم
رعنا
11 بهمن 93 10:48
واییییییییییی خدا بهت رحم کرده عزیزم فقط خداروشاکرم که بلایی سرت نیومده وای تنم لرزید دختر وروجک منم 2دور بندناف دور گردنش بوده اونم خدابهش رحم کرده راستییی مبارکه گلم انقد شوکه خودت شده بودم که یادم رفت بهت تبریک بگم عزیزم ایشالله قدمش پراز شادی و خیر و برکت واستون داشته باشه چقدرم ریزه بوده خدااااااااا مثه دختره من خخخخخ ولی یه چی بگم حسم میگفت سام بوره و کچل حالا این حس از کجا اومده بود نمیدونم
فافا
11 بهمن 93 10:53
چشمت روشن عزیزززززززززدلم. مبرک باشه قدم پسرت ... آیدا جان خیلی برات نگران شدم خدا رو شکر که همه چیز به خیر گذشت ... چشمام پر اشک شد به خدا ... الهی که سایه ات بالای سر سام باشه . منتظر عکسش هستم .
سلام
11 بهمن 93 11:02
سلام عزیزم چه ساعتهای سختی رو پشت سر گذاشتی ان شا الله به زودی بهبود پیدا کنی . نگران گل پسرتم نباش ان شا الله خیلی زود میاد پیشت . حالا که نیست خوب خودتو تقویت کن و استراحت کن تا بشی یه مامان قوی اینام یه روز خاطره میشه این روزها میگذره و سام عزیز روز به روز بزرگتر میشه و قد می کشه هر روز هم شیرین تر از روز قبل . فقط ازت خواهش می کنم ارامش داشته باش تا یه شیر خوب بدی به گل پسرت
محمد
11 بهمن 93 12:53
سلام بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
niloofar
11 بهمن 93 13:32
الهی بمیرم چرا اینطوری پس؟؟ خدا خیلی رحم کرده. خدا رو شکر که الان هر دوتون حالتون خوبه خوبه. دیگه هرچی بود تموم شد. دیگه تویی و شوهرت و سام کوچولو. خدارو شکر. مبارکتون باشه آیدای عزیزم مبارکتون باشه
مهتاب
11 بهمن 93 14:57
وای ایدا چرا اینجوری شد اخه ؟ حالا باز هم خدا را شکر که هر دو خوبید انشالله سام هم زودتر زردیش خوب بشه و برگرده خونه منتظریم زودی عکسای سام را بذار
پانیذ
11 بهمن 93 16:30
سلام آیدای عزیز تمام وبلاگت رو خوندم و چه قدر خوشحالم که این قدر قوی بودی که تونستی این همه سختی رو تاب بیاری. آمدن سام عزیزت مبارکت باشه و بو کردن و لمس کردنش گوارای وجودت. آرزوی سلامتی و شادی روزافزوون براتون دارم.
سودابه
11 بهمن 93 18:23
واى عزيزم خيلى برات ناراحت شدم . اشک امونم نميده خدا رو شکر که بهترى و خطر رفع شده بلا دوره ان شاء الله ان شاء الله بهتر و بهترم ميشى . ان شاء الله سايه ات هميشه بالاى سر بچه ات باشه ايشالا پسر گلى هم بزودى مياد خونه
زهرا
11 بهمن 93 18:54
مبارکه ایدا جان مبارکه عزیزم شوک شدم .................واقعا فشارت 43 بود واییییییییییییییییییییییی باشه نی نی بیاد همه چی یادت می ره برای دومی خیلی مواظب باش اول کامل لاغر کن بعد حامله شو ....وای نی نی بور مون را ببوس
فرشته
12 بهمن 93 9:21
عزيززززززززممممممم خداروشكر مبارك باشه اين ميلاد خيلي خيلي خوشحال شدم الهي شكر الهي شكر
مریم.خلوت مادرانه
12 بهمن 93 12:29
سلام آیدای عزیزم قدم نو رسیده مبارک گلم خدایا شکرت که. آیدا و پسر خوشگلش،حالشون خوبه. خیلی مواظب خودت باش گلم منتظر عکسای گل پسرتم هستیم.
رز
12 بهمن 93 19:30
سلام دوست خوبم با تبریکات فراوان مرسی که ما رو بی خبر از احوالت نذاشتی خدا رو شکر که خطر رفع شده وخدا را شکر که نینی صحیح وسالم به دنیا اومده ان شاالله که زود زود حالت خوب خوب بشه
مهربوون(محیا)
12 بهمن 93 20:28
سلام آیدای عزیزززززم.... ببخشید که دیر اومدم اما خیلی یادت بودم و دست خالم شکست مجبور بودم برم کمکش ... قدم نورسیده مباررررک ... خداروشکر که سام عزیزم صحیح و سالم ب دنیا اومده ... آرزو میکنم که توام هر چه زودتر خوب خوب بشی و همه چیت عالی بشه ... منتظر دیدن روی ماه سام کوچولو هستم
marzi
12 بهمن 93 22:03
آیدا خدا دوباره پپیشانیت رو بوسید وقتی به دنیا برگردوندت. چقدر پیش خدا عزیزی که این همه هواتو داره. ایشاالله همیشه مورد حمایتش باشی. هم خودت و هم شوهرت و گل پسرت. عکس سام رو بذار برامون.
مامان آیدا
پاسخ
خدا هر روز پیشانی ام را می بوسد...
مامان علی
14 بهمن 93 9:38
سلام خانمی خداروشکر همه چی بخیر گذشته،قدمش پر خیر و مبارک، الهی خودتونم زودتر رو به رآه بشین وحسابی تلافی این روزهای سخت گذشته رو دربیارین وبا سام عزیز حسابی کیفتون کوک بشه،میبوسمش فرشته کوچولورو ایشاالله سایتون همیشه روسرش دست دردست هم عاشقی کنین، این روزها حال خوشی نداریم،علی من وهم دعا کنید که الان خیلی دعاتون مستجابه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد