سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

کودکانه

ببعی میگه?

1394/9/10 1:06
نویسنده : مامان آیدا
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر... 10 ماهت تمام شد.. حالا شما 4 تا دندون تییییز داری... میگم تیز چون دردش رو کشیدم ها..تقریبا روزی دو سه بار انچنان مامان رو گاز میگیری و از درد اشکم رو در میاری...دو تا دندون های بالایی خیلی سخت در اومدند برعکس پایینی ها که اصلا نفهمیدیم.. بالایی ها حسابی هم درشت هستند..مبارکت باشه نفسم خیلی درد کشیدی...دیگه غذا رو می خوای خودت بخوری و از من قبول نمی کنی... چند تا برنج میریزم رو میز و بقیه اش رو یواش یواش بهت می خورونم... ولی کلا خیلی خیلی کم غذایی... کوچولو موچولو می مونی ها..فردا پس فردا میبرمت دکتر..فکر کنم باز کم وزنی.. دیگه نمی دونم چه کنم.. زبل شدی اول با زبان می چشی و دوست نداشته باشی لب نمی زنی.مامانی خیلی غر غرو شدی.. البته تقصیر مامان بزرگ و پاپا جونت هست که حسابی لوست می کنند...کار های جدید یاد گرفتی.. اول اینکه من هر کاری می کنم سعی می کنی ادای منو در بیاری.. مثلا من موقع خواب دستم رو رو پیشونیم می گذارم که خستگیم در بره.. شما هم دو سه هفته ای هست دستت رو رو پیشونیت می کوبی موقع شیر خوردن شب.. اولش متوجه نشدم ولی دو سه شبه بارز اینکار رو می کنی و همزمان با من اینکار رو تکرار می کنی... حالا باید بهت بفهمونم که من دستم رو نمی کوبم... مامان نازی می کنم.. امروز یاد گرفته بودی می کوبیدی و به زبان خودت ازی ازی می گفتی.. یعنی مامان نازی...دو تا از حیوانات مورد علاقه ات ببعی و آقا گاوه هستند که تا میگم ببعی میگه.. شما دو تا به به بلند تحویلم میدی .. اون یکی هم عکس آقا گاوه رو بالش رو نشون میدی و میگی اوووووو بجای مووو.اگر خواستی در آینده به بچه هات بگی اولین حرفی که زدی چی بود می تونی بگی بع بع گفتی

دیگه تا میگم دست دسی..دست میزنی.. و کلی خودت از صدایی که از دستت میاد ذوق می کنی...

یواش یواش بای بای می کنی و دست تکون میدی..هر روز صبح که بلند میشی با روروئک میری بسمت در و میگی د د... و کلی گریه می کنی که چرا نمی برمت بیرون..ااز لباس عوض کردن متنفری یعنی هر بار که می خوام لباست رو عوض کنم برنامه دارم.. اونقدر جیغ و داد می کنی که گاهی شک می کنم نکنه جاییت در می گیره.. ولی نخیر کولی تشریف دارین.. اون هم نه یک ذره....تنبل خان هنوز تمایلی به چهار دست و پا نشون نمیدی.. عاجزانه جلوت چهار دست و پا راه میرم که یاد بگیری ولی ظاهرا شما قل خوردن رو ترجیح می دی... دیگه اینکه قد کشیدی ولی لاغر و کوچولو موندی.. غذا نمی خوری..لباسات از قد کوچیکت شدن ولی از عرض گشادن... چی بگم.. سالم و سلامت باشی.. مریض مباشی..حالا تپلی هم نبودی تنت سلامت..

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرخنده
12 آذر 94 20:54
سلام آیدا جون یازدماهگی گل پسر مبارک باشه در مورد در مورد کم وزنیش ناراحت نباش سام جون حتما قدبلنده یعنی هرچی میخوره میره توی قدش همین که سالمه جای شکر داره عزیزززم قربون گل پسری که مدل مامانش میخواد بخوابه مامان آیدا عکس جدیدش را بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد