سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

زیفت

1392/8/24 0:09
نویسنده : مامان آیدا
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من دیروز رفتم برای سونوی دوم شکر خدا همه چی خوب بود و حدود ۷ ۸ تا تخمک سایز ۲۹ داشتم که بهم گفت  ممکنه چون خیلی بزرگن روز آخر حتی برای دستشویی مشکل پیدا کنم.خیلی فرصت توضیح ندارم فقط شنبه صبح میرم برای انتقال.دوستان به دعای خیر همتون احتیاج دارم.ضمنا اگر کسی میتونه راهنماییم کنه که برای بعد از انتقال چیا خوبه بخورم وچیکارا کنم؟ کارایی که نباید بکنم و چیزایی که نباید بخورم. لطفا برام بنویسین. بعدا میام مفصل براتون می نویسم.

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
24 آبان 92 11:09
سلام آیدا جون خدا رو خیلی شکر که همه چیز خوب پیش رفته ایشاالله از این به بعد هم همینطور خوب پیش بره و خدا یه کوچولوی ناز تپل مپل بهتون هدیه بده خیلی مراقب خودت باش
مامان آیدا
پاسخ
ممنون مژگان جان.دعا کن
مژگان
25 آبان 92 9:06
آیدا جونم مادر شدنت مبااااااااااااااااااااااااررک ، امیدوارم خدا یه (یا دوتا) کوچولوی نانازه تیلی مپلی سالم بهت بده آیدا جون تو این دوران، زعفران، عسل، جیگر، نسکافه، قهوه، هویج و توت فرنگی رو نباید بخوری مواد غذایی که گرمن برات خیلی خوبه، مثل خرما، مغز (گردو، بادام، فندق، پسته و ... )، گوشت گوسفندی که خوب پخته شده باشه، ترجیحا ماهیچه، میوه های متنوع(البته به خوب شسته شدنش خیلی دقت کن)، سیب و به و انار خیلی خوبه(کوچولوتو خیلی خوشگل می کنه) غذاهای نفخ دار نخوری بهتره از همه مهمتر، آرامش داشته باش ، دعا کن و قرآن بخون و به چیزای خوب خوب فکر کن اگه چیز جدیدی یادم اومد می گم بهت خیلی مراقب خوت باش بازم تبریک می گم
مامان آیدا
پاسخ
مرسی خانمه حتما رعاییت می کنم.
مامان سهند و سپهر
25 آبان 92 12:21
خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحالم امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره ایشالا یه نینی سالم و صالح و زیبا به زودی مهمون خونه دلت میشه عزیز دلم . شایدم دو تا . خدایا خودت بخواه. با خبرهای خوش بیا خانوم خانوما
مامان آیدا
پاسخ
یه دنیا ممنون ازت
نیلوفر
26 آبان 92 10:07
آیدا جونم ماشاله هزارماشاله ترکوندیا. عزیزممممممممم انشااله موفق باشی
مامان آیدا
پاسخ
از تو چه پنهون خودمم دارم می ترکم نیلو جون.شکمم مثل بادکنک شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد