سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

کوچولوهای میکروسکوپی من و با با یی

1392/8/25 16:31
نویسنده : مامان آیدا
478 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز صبح مامان شدم مامان ۶ تا کوچولوی میکروسکوپی حالا باید منو محکم بچسبن تا ۹ ماه!!!!! تم

ام طولدیشب رو از دردبخودم پیچیدم.۵ دقیقه یکبار رفتم دستشویی  و فقط روی پهلوهام رو با یه ملافه پوشوندم.حالا همسری با پتو تو خواب ناز بودد. امروز ساعت ۶ رفتیم نوید.دیروز از نوید بهمون زنگ زده بودن و گفتن من اولین هستم و حتما اول وقت اونجا باشیم.ولی بازم ما رو علاف کردن و ما تازه ۸ رفتیم تو ریکاوری,بعد دیگه منو آمده کردن. اول صبح بود همشون سر حال بودن خدا رو شکر.ثانیه های بعدی رو دیگه یادم نمیاد تا یکی مرتب می گفت نفس بکش.نمی دونم چرا نفسم بالا نمی یومد اکسیژن بهم زدن و ۱ ساعتی خوابیدم.بعد بهم آلبومین و سرم زدن و دیگه بردنم پایین.مامان و  همسر اونجا بودن.همسری رفته بود از اتاق آزمایش پرسیده بود. ظاهرا خیلی تخمک  داشتم و درد دیشبم هم از  همون بوده.۶ تا زیگوت انتقال دادن.زیاده نه؟!!!!!به همسری می گم ۶ قلو رو داشته باشنیشخند.تعدادی رو هم برام فریز کردن.بچه هام دارن یخ میزنن طفلکی ها. خلاصه بهم گفتن که چون خیلی تخمک زیاد داشتم  برای اینکه شکمم به اصطلاح آب نیاره روزی ۷ تا سفیده تخم مرغ بخورمزبان . بعدم دیگه  اومدم خونه و تا حالا خوابیده بودم.الان هم اومدم شما رو  تو شادی خودم شریک کنم.من تا اطلاع ثانوی یه مامان  هستم.مگر اینکه خلافش ثابت بشه!!!!ابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مژگان
26 آبان 92 8:17
وااااای آیدا جون تبریک می گم 6 قلو!!!!!! فکر کن خدا خودش مراقب 6تا کوچولوی میکروسکوپیت هست، نگران هیچی نباش و با آرامش استراحت کن واااای خیلی خوشحالم و صمیمانه بهتون تبریک می گم
مامان آیدا
پاسخ
خانمه ۲۰ روز دیگه جواب معلوم میشه.ولی من خیلی حس جالبی دارم.خیلی. البته درد رو بذاریم کنار خیلی با حاله و یه جورایی دچار توهم میشی.میری تو رویا!!!!!!!
نیلوفر
26 آبان 92 10:08
عزیزم دکتر کشاف معمولا تعداد بالا انتقال میده. برای منم 6تا 6 تا انتقال میداد. انشااله که همین انتقالت موفقیت آمیز بوده باشه و دو سه تا از اون تپل مپلاش برات بمونن
مامان آیدا
پاسخ
ایشا الله برای شما هم موفقیت آمیز باشه.دو تایی دوره بارداریمون رو هم طی کنیم نمی دونم چرا اینقد زیاد انتقال میده.به نظرم ۳ تا یا دیگه ۴ تا بیشتر خیلی خطرناکه.تازه بقول خودش کیفیت تخمکهام هم خیلی خوب بوده!!!!!!!از دیروز همش همسری میره و میاد و میگه شش تاییا هی هی!!!
مامان سهند و سپهر
26 آبان 92 11:00
وای مامان آیدا عزیزم اشک توی چشمام جمع شد خدایا خودت نگهدارشون باش. مبارک باشه . خوش قدم باشن و برات. آرزوی سلامتی خانومی
مامان آیدا
پاسخ
الهی آمین.مرسی مامان مهربونم.فعلا باید ۲۰ روزی صبر کنم.توکل به خدا
مامان سهند و سپهر
26 آبان 92 11:03
خیلی خوشحال میشم دستور خمیرت رو برام بنویسی پیتزا هم نوش جونتون خانمی . بهرحال خیلی موقع خوبی هوس کردی . دستپخت همسر یه مزه دیگه داره من که همیشه میگم اینقدر پیتزا کار داره که آدم آخرش نمی فهمه چی میخوره ولی حاضر آمادش حسابی مزه میده
مامان آیدا
پاسخ
موافقم خانمی حاضر آماده اش یه چیز دیگه است بخصوص که همسر درست کرده باشه خانمی من با تبلت میام نوشتن باهاش یکم سخته سر فرصت برات میذارم دستور رو
مامانِ عسل
26 آبان 92 11:15
عزیزم به سلامتی انشاءالله حتماً راجع به سفیده ها خیلی رعایت کن و اگه احساس کردی شکمت بزرگ شد سریعاً به پزشکت اطلاع بده... خودت دور شکمت را اندازه بگیر که کوچکترین تغییر را احساس کنی... از روی ناف باید اندازه بگیری. من تمام دیروز را به یادت بودم و برات ناد علی خوندم... بیست روز خیلی زیاده؟؟؟ ولی آرامشت را حفظ کن و الا بذکر الله تطمئن القلوب بخون تا استرس ازت دور باشه
مامان آیدا
پاسخ
وای مرسی مامان مهربون.به دعاهاتون خیلی احتیاج دارم.سفیده ها رو هم میخورم.به نظرم فعلا دردم طبیعیه ولی اگه بیشذتر شه میرم دکتر.دعام کنین این ۱۸ روز زود بگذره.دوستون دارم.حضورتون بهم دلگرمی میده
مامانِ عسل
26 آبان 92 13:02
مامان سهند و سپهر
27 آبان 92 8:05
باشه آیدا جونم هر موقع که شرایطت اجازه داد بنویس عزیزم . عجله ای در کار نیست اصلا. الهی اون گلهای نازت سالم باشن و بزودی زود این زمان هم بگذره و همه چیز به خوبی پیش رفته باش الهی اون وروجک ها الان دارن اون تو چیکار می کنن به نظرت
مامان آیدا
پاسخ
ههههه فعلا دارن تصمیم می گیرن که با من حال می کنن یا نه!!!!!!! شایدم این به اون میزنه که برو کنار خودم میخوام اول برمفعلا که جز درد هیچ چی نصیبم نشده
مامان موش موشک
27 آبان 92 11:33
سلام ایدا جون مبارک باشه راستی مامانی سفیده ها رو باید بپزی یا خام باید بخوری برای یکی از آشناها ازتون می پرسم چون آلبومین خونش پایین هست ببخشید وقتت رو گرفتم
مامان آیدا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم.فرقی نمیکنه. من چون مشکل مزاجی پیدا کردم بعد از عمل با روغن زیتون فراوان نیمرو می کنم ولی اگر مشکل مزاج نداره آب پز هم میتونه بخوره
مژگان
28 آبان 92 8:47
آیدا جون خدا می دونه چقدر به یادتم و چقدر از خدا برات بهترین ها رو می خوام دوستای پسری من چطورن؟ مامانشونو که اذیت نمی کنن؟ به امید خبرای خیلی خوب قربونت برم عزیزم.خوبن فعلا بی سر وصدا دارن خرابکاری میکنن.گمونم دارن دیواره رحم منو سوراخ میکنن.حالا بعدا صداش در میاد!!!!
مامانِ عسل
28 آبان 92 9:11
سلام آیدا خانوم بهترین... دردها آروم شدن... باور کنین خیلی فکرم پیش شماست.... راجع به سفیده ها پزشک تاکید به آب پز بودن داشت. بیا و از حال این روز ها بگو... اینجوری بیشتر آروم میشی ... نوشتن خیلی به آدم آرامش میده
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربونم.ممنون از محبتت.خیلی بهترم امروز.چشم مینویسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد