سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه

بدون عنوان

1392/9/8 16:02
نویسنده : مامان آیدا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سر و کله لکه های نحس پیدا شد....

۵ شنبه بعد از ظهر سر وکلشون پیدا شد. با مامان رفتیم کمی پیاده روی!!!!!برگشتیم متوجه لکه های قهوه ای شدم.کل دیروز و امروز رو فقط دراز کشیدم.آسپرینم رو قطع کردم و شیاف رو هم زیاد کردم. فعلا  از ظهر تا حالا خونریزی ندارم.کلا فقط چند تا لکه بود. این خودش نشونه خوبی بود برای اینکه هنوز از بودنتون با خبر بشمقلب. از طرفی این فکر به ذهنم اومد که با پیاده روی ۱۵ دقیقهای لکه بینی داشتم.۹ ماه رو چه بلایی قراره سرم بیاد که؟!!!!!!! ولی بهر حال خوشحالم که هنوز هستید فسقلی های من.دوستون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مژگان
9 آذر 92 8:52
وااای آیدا جون چه خبر خوبی این لکه ها اصلا هم نحس نیستن، همین لکه ها اولین خبر از کوچولوهات رو برات آوردن و بهت آرامش خیال دادن در ضمن تو این مرحله لکه بینی فقط به معنی استراحت بیشتر تو یه دوره محدوده(مثلا یک یا دو هفته)، اصلا نگران 9 ماه نباش، مطمئنم بارداریه راحتی خواهی داشت چه کار خوبی کردی که برای زمانت برنامه ریزی کردی ، بی صبرانه مشتاق دیدن هنرای زیبات هستم از بیبی چک هم استفاده نکن آیدا جون، چون تو داروهای هورمونی مصرف کردی ممکنه خطا نشون بده و اذیتت کنه، 4 روزه دیگه بیشتر به آزمایشت نمونده، می دونم انتظار سختیه ولی تو از پسش برمی آیی وای آیدا جون خیلی خیلی خوشحالم و خیلی دلم تنگ شده براتون
مامان آیدا
پاسخ
راستش من خودم هم همین فکر رو میکنم نشونه مثبتیه فکر می کنم.هر چی خیره ایشا الله.منم خیلی دلم براتون تنگ شده عزیزم
مامان سهند و سپهر
9 آذر 92 8:53
عزیزممممم الان چطوری؟ آيدا جونم اجازه پیاده روی داشتی ؟ تروخدا مراقب نازگلامون باش دیگه مامانی. ایشالا که به خوبی این 9 ماه رو سپری می کنی عزیزم.
مامان آیدا
پاسخ
بد نیستم اصلا نمی دونم چین ایناخونریزی نیست.عفونت هم نیست چون نه بو داره نه خارش و سوزش دارم.بعد هم فقط یه لکه کوچولو هست.البته وقتی حرکت دارم بیشتر میشه.
مژگان
9 آذر 92 11:08
آیدا جون اینا لکه بینی دوره بارداریه دکتر به من گفته بود که ممکنه قهوه ای رنگ یا صورتی کمرنگ و یا خود خون باشه این علائم هم فقط هشدار به اینه که بیشتر استراحت کنی ، نگران نباش و فقط کمتر حرکت کن که دیگه اتفاق نیوفته ، سعی کن بیشتر دراز کشیده باشی که کوچولوهات حسابی محکم بچسبن بهت و جاشون راحت راحت باشه
مامان آیدا
پاسخ
امروز که زنگ زدم به نوید اونا هم گفتن که سعی کنم دراز کشیده باشم.نگران نیستم.ضمن اینکه از دیروز عصر تا حالا هم کاملا قطع شده. فقط از خوابیدن زیاذ بشدت پشتم درد می کنه.اونم دیگه دارم هضم می کنم که هر که نی نی می خواهد ۹ ماهی سختی می کشدددددددد!!!!!!!!
مامان سهند و سپهر
9 آذر 92 12:48
خدا رو شکر که قطع شده خانومی. ایشالا کامل برطرف میشه و جای نگرانی نیست. استراحت کن خانم گل
سودی
9 آذر 92 15:42
عزیزم کل وبلاگت رو خوندم . ممنونم که به وبم اومدی و راهنماییم کردی . خوشحالم که باهات آشنا شدم . عزیزم این لکه ها مال لانه گزینیه انشاالله . نگران نباش . با اجازه لینکت میکنم
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمی خوش آمدی.ممنون از لطفت.ایشا الله که همانطوری باشه که میگی.مواظب خودت باش و استرس نداشته باش خانمی.همه چی همانطوری که باید اتفاق میافته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد