سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه

از مامان به شیش تایی ها!!!!

1392/9/10 13:33
نویسنده : مامان آیدا
330 بازدید
اشتراک گذاری

روز ۱۶ انتقال!!!!! دوباره لکه بینی من شروع شده.من فقط خوابیدم و حرکت ندارم. دو روز دیگه مونده به آزمایش. خیلی هیجان زده ام .واقعا دلم میخواد زودتر از بودن یا نبودنتون با خبر بشم.چرا اینقد منو اذیت میکنین.نمیشه  خیلی راحت به من حس لذت بدین؟!!!خب منم گناه دارم.چرا هی من و بالا و پایین می برید آخه. درد دارم از نافم  یه اسپاسم دردناک دارم. امروز می خواستیم با همسری بریم سید مهدی حلیم بخوریم ها.فسقلی ها  قول میدم تکون نخورم  شما این شیطنت هاتو قطع کنین من عین ۹ ماه رو می خوابم!!!!! گمونم هنوز نیومده ما رو به بازی گرفتن!!!!نیشخند 

امروز کلی با دوستانم حرف زدم و یه عالمه انرژی مثبت ازشون گرفتم هر چند که این لکه بینی ها حالم و گرفت.ولی گپ زدن با دوستان کلی چسبید.از وقتی خوابیدم دیگه هیچ کاری نمی تونم بکنم.همش یا تلویزیون نگاه می کنم یا با تبلت  تو سایت ها می گردم. ویا  سودوکو حل می کنم.خمیازه غر نمی زنم ولی بی حوصله شدم. حتی دیگه حال حرف زدن ندارم.دلم برای دوستانم برای کارم برای بیرون رفتن برای آفتاب هم تنگ شده.ولی شما ها می ارزید.داشتن شما ها به هر حال بهایی داره که دارم می پردازم.تا هر جا هم که بره من باز هم حاضرم.البته واقعا نمی دونم یکبار دیگه می تونم انجامش بدم یا نه.خیلی در خودم نمی بینم.ولی قربون شکلتون بشم بیایید خیلی همدیگر رو  امتحان نکنیم.که حالا بخوایید ببینید من یکبار دیگه هم می تونم یا نه!!!!! همین یکبار بیایید  تمومش کنیم خوب.ببینید من همین بار هر چی بخوایید براتون تهیه می کنم هر کاری هم بگید انجام میدم دیگه,دفعه بعد هم همین کارا از دستم بیشتر بر نمیاد که!!!!!! سعی کنید  منطقی رفتار  کنید .دفعه بعد هم همین هست بیشتر از این دیگه نداریم. همین دفعه بیایید دیگه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سهند و سپهر
10 آذر 92 13:45
الهی قربونت برم آیدایی میان عزیزم خودشون الان به من گفتن که میان خیلی سختی کشیدی . خوشبختانه دو روز دیگه بیشتر نمونده مامان مهربون و صبور
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززززمایشاالله به حرف شما گوش میدن.یکی از دوستانم ماما هست اون میگه دو نشونه میتونه باشه.یکی پر تعداد بودن جنین هاست که رحم واکنش نشون میده بهش و یکی هم وزن من هست که کمی بالاست و ممکنه به رحمم فشار میاره و نگه نمی داره.توکل به خدا هر چی مقدر باشه پیش میاد
مژگان
10 آذر 92 14:58
آیدا جون کوچولوهای نازت دارن برای بودن کنار مامان مهربونی مثل تو مجنگن، این نشونه جنگیدنشونه برای بودن آیدا جون من هم بی صبرانه منتظر خبرای خوبت تا دو روز دیگه هستم، البته مطمئنم که هستن فقط می خوام بدونم چندتا هستن و تو مامان چند تا نی نی گولو می شی تا می تونی استراحت کن عزیزم ، حلیم هم برات خیلی خوبه، به همسر مهربونت بگو برات بخره که تو خونه بخوری
مامان آیدا
پاسخ
یشاالله
ادی
10 آذر 92 17:02
ایدا جون هر روز با امید میام اینجا رو میخونم تا اینکه خبر بارداریت رو بخونم و میدونم اون روز دور نیست . مواظی خودتون 7 تا باش
مامان آیدا
پاسخ
مرسی که بهم سر می زنی خانمی.امیدوارم که انتقال شما هم موفقیت آمیز باشه و ۲ تا نی نی میکروسکوپی هات زودی بیاد تو بغلت
مامان سهند و سپهر
11 آذر 92 8:47
آیدا جونییییی چطوری؟‌بهتری؟ فردا باید بری برای آزمایش یا پس فردا ؟
مامان آیدا
پاسخ
خوبم می خوابم لکه بینی ندارمراه که میرم شروع میشه مرسی که هستی مامانی مهربون. راستش همسری میگه فردا بریم ولی نمی دونم شاید پس فردا برم.چون فردا هنوز یه آمپولم مونده.فکر می کنم باید آمپول هام تموم شه بعد برم
مامانِ عسل
11 آذر 92 10:29
به امید خدا منتظر خبر خوب
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله
مژگان
11 آذر 92 11:17
سلام آیدا جون ، یادم رفته بود بهت بگم تو این دوران نباید دوش آب گرم بگیری، با آب ولرم دوش بگیر
مامان آیدا
پاسخ
من کلا با آب ولرم حمام می کنم ولی تو این ۳ هفته فقط ۴ بار دوش گرفتم از ترسم
مامان سهند و سپهر
11 آذر 92 11:55
ؤاییییی چقدر نشونه های خوبی داری آیدایی. اینکه می خوابی خوب میشه خیلیییییییییی عالیه منتظر خبرهای خوب هستیم ایشالا
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله
فرزانه
18 دی 94 20:20
سلام خانم به طوراتفاقی اومدم به وبلاگ شما.من تازه نی نیم راازدست دادم البته دکترهامیگن خارج ازرحمی بوده ولی من باورندارم در هرحال این اتفاق افتاده و حال شما را درک میکنم به خصوص مرتب آزمایش بتادادن ومنتظرجواب موندن. برای شمادعامیکنم امیدوارم مادربشید
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم..فرزانه جون خیلی سخته روزگار انتظار.. واقعا از خدا برای همه دوستای منتظرم صبر ارزو می کنم.. همونطوری که به من هم صبوری رو هدیه کرد و میوه صبرم رو.. انشاالله که بزودی برای شما هم اتفاقات خوبی بیفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد