سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه

روز موعود

1392/9/13 7:09
نویسنده : مامان آیدا
358 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۶.۳۰ صبحه.زنگ ساعت مغز من به صدا در اومده.این ۳ ۴ ماهه هر روز این ساعت دارو داشتم  برای همین راس ساعت چشمام باز میشه.یک ساعت دیگه میرم آزمایشگاه.همسری هم نرفته سر کار که باهم بریم. اونم هیجان زده است مثل من ولی اصلا به روی خودش نمیاره.میگه سرما خوردم میخوام استراحت کنمچشمک البته حسابی سرما خورده بنده خدا.منم مریض کرده از دیشب حسابی فین فین میکنم. هنوز لکه های نحس رو می بینم و قطع نشدن. واقعیت اینه که از دیروز بشدت نا امیدم از دیدن نتیجه مثبت.دیشب شب بدی بود و من برای اولین بار توی ماه گذشته الان سردرد بدی دارم. دیروز اون خانمی که با من زیفت کرده بود زنگ زد و خبر داد که خانم دیگه ای که با ما بوده جواب آزمایشش منفی بوده.اون بنده خدا از کرمان میومد. دلم خیلی گرفت.همسری مرتب میگه هر چی خیره.مرتب منو دعوا کرده دیشب که  نتیجه رو ندیده چرا میگی نشده.نمی دونم.حس خوبی ندارم این ترشحات قهوهای مجالی برای امیدوار بودن نگذاشته.  نمی دونم نتیجه رو تا ظهر میدن یا نه. آرزوووووو می کنم جواب مثبت باشه ولی تقدیر من هر چه باشه همون خواهد شد.توکل به خدا. خیلی حالم بده کاش زودتر نتیجه رو می دادنناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اینده
13 آذر 92 7:34
استرس نداشته باش عزیزم توکلت به خدا باشه . ایشالله که صلاحتون تو موندن نی نی ها باشه و خوشحال بشیم . منتظرممممممممم
مامان سهند
13 آذر 92 8:13
سلام آیدایی ما هم هیجان زده منتظریم خدا خودش خیر رو برات میخواد عزیزم نگران نباش و با آرامش پیش بسوی نتیجه مطلوب
مژگان
13 آذر 92 9:09
آیدا جون با تمام وجودم از خدا برات بهترین ها رو می خوام... تمام دیروز به یادت بودم ، امیدورام خدا برات بهترین رو رقم بزنه
مامانِ عسل
13 آذر 92 11:38
منم اين چند روز بیقرار بودم. خدا هر چی خیره سر راهت بگذاره. بی خبرمون نذاره
مامان آیدا
پاسخ
تقریبا باز باید تا شنبه که آز دوم رو میدم صبر کنم که ببینن بتام بالا میره یا نه.ممنون که هستین دوست مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد