سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

صدای بلند فکرم

1392/11/23 16:35
نویسنده : مامان آیدا
383 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته ای هست که دارم به عوض کردن کار فکر می کنم،...  شاید بد نباشد کارم را کمی سبک تر کنم. البته مالی  اصلا برایم خوب نیست اینکار ولی دارم به این فکر می کنم که ککاری پیدا کنم که سبک تر باشد!! مسئولیتهای کمتری داشته باشد. شاید کار خودم باشد!! دارم به این فکر می کنم که زندگی شده کار و کار و کار. وقت رسیدن به خودم!! شاید ورزش رفتن ،شاید آمادگی برای سری بعد زیفت!!! هنوز دارم فکر می کنم!! ولی خیلی خسته شدم از این کار!!! روز ها دارند می آیند و می روند و من هیچی ازشون نمی فهمم!! برای دکتر رفتن با ترس و لرز برگه را رد می کنم و کلی حرف می شنوم. استرس زیادی دارم توی تصمیم گیری ها با هر اشتباه من میلیارد ها تومان درست یا اشتباه جابجا ی شوند. نمی دونم چکار کنم؟!! هنوز دارم فکر می کنم!! شاید اگر مالی مطمئن تر بودم در جا تصمیم می گرفتم ول ی الان نمیدونم  دقیقا!! باید بیشتر فکر کنم!! ولی اینکه باید بزنم از این کار بیرون که حتمی هست!! فقط  کجا و چجوری؟!! شاید بزنم بیرون و یکم برای خودم  وقت بگذارم شاید یه کار سبک تر با مسئولیت کمتر و زمان کاری کمتر برای الانم مناسب تر باشه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ادی
24 بهمن 92 9:50
به نظر من اول یه مرخصی بدون حقوق طولانی بگیر. اگه کاری پیدا کردی که بهتر. وگرنه بتونی برگردی سر همون کار. من چند سال پیش این کار رو کردم و راستش پشیمون شدم که چرا ضررررررررت استفا دادم. چون بعدا دیدم که چند نفردیگه اول مرخصی گرفتن بعد که مطمئن شدن اومدن تسویه.
مامان آیدا
پاسخ
فکر خوبیههههه.ولی اگر بدن مرخصی!!همون یک ماهی که برای زیفت مرخصی گرفتم.قبل و بعدش کلی حرف شنیدم. ولی باید بهش فگر کنم.
مامان فرخنده
24 بهمن 92 14:27
آیدا جون نمیدونم کارت چیه ولی از نوشتهات مثل یه مرد نه ببخشید بیشتر از یه مرد داری کار میکنی کار خیلی خوبه آدم استقلال مالی داره ولی کارتو خیلی زمانش زیاده واقعا از زندگی هیچی متوجه نمیشی یه کار سبک تر پیدا کن که زمان بیشتری برای خودتت وبچه دار شدنت بتونی بذاری زمانت برای خودتت باشه من کاملا باهات موافقم که کارتو عوض کنی گلم
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مهربونم. من خیلی کارم سنگینه و البته همیشه فکر می کنم این همه درس خوندم که همین کار رو انجام بدم.ولی کار من علاوه بر اینکه مسئولیت خیلی زیادی داره و هر روز خیلی استرس و اعصاب خوردی داره,زمانش واقعا زیاده. من عملا به زندگی خصوصیم نمی رسم.اکثر وقت ها خسته ام.همیشه به همسرم می گم اونها خسته میان خونه و چاییشون آماده محیط آروم خستگیشون رو در می کنند ولی ما خسته که میام تازه باید سرویس هم بدیم. چی بگم واقعا دارم در موردش فکر می کنم
مامان سهند و سپهر
26 بهمن 92 8:33
آره عزیزم . کارت کمی سنگینه به نظر من هم. ولی میدونم که اول همه جوانب رو میسنجی و خوب بهش فکر میکنی و بعد انجامش میدی. پیشنهاد دوستمون هم خوب بود اول مرخصی و دنبال کار گشتن بعد ... البته من مطمئنم یه کار خوب پیدا می کنی چون هم سابقه خوبی داری هم زرنگی ماشالا. امیدورام خیر و صلاح در پیش باشه برات عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
خیلی دوست دارم یه مدت مرخصی بگیرم و به کار های معوقه ام برسم و بگردم یه کار سبکتر پیدا کنم!! چون این کارم از نظر مالی خیلی خوبه دور و بری هام خیلی درک نمی کنن وقتی من بهشون میگم دنبال کار دیگه ای می گردم. بقول بابا که دیروز می گفت خوشی زده زیر دلتولی به هر حال اگه میشد مرخصی می گرفتم خوب بود. مشکل اینجاست که اگر من مرخصی بگیرم هیچ کس نیست که این کار من رو انجام بده تو شرکت در نتیجه اینا لنگ می مونن و مرخصی نمی دن!! حالا تو فکر اینم که برای چند جا رزومه بفرستم و تو این مدت هم یکم کار هامو به همکارای دیگه بسپرم که اگر خواستم برم اینجا گرفتار نشن!!
مامان سهند و سپهر
26 بهمن 92 9:00
از لحاظ مالی که واقعا حیفه. واقعا. اون هم توی این شرایط فعلی جامعه. ولی شما به امید خدا قراره یه مادر بشی در اینصورت وقت بیشتری برای بچه جونی نیازه که داشته باشی. آیدا یه مسئله ای همین الان به ذهنم رسید. نمیشه صبر کنی هر موقع نینی جونی داشت میومد این پروسه تغییر شغل و شروع کنی. میگم تا قبلش برای اینکه درگیر فکر و خیال نشی خوبه که تا این حد مشغول باشی. اشتباه میکنم ؟
مامان آیدا
پاسخ
همسری هم نظرش همینه که تا اومدن نینی صبر کنم!! برای همین هم مرتب دارم کشش می دم!! باید هم همین کار رو بکنم.ولی می دونی چقدر هر روز استرس دارم؟!1 همش فکرم اینه که همه این استرس ها باعث میشه من از بارداری دور بیفتم. راستش رو بخوایی یه مدت هست خیلی بد اخلاق و عصبانی هستم و فکر می کنم این باعث میشه که نی نی دیر تر بیاد!! یا اصلا نیاد!! این فکرا باعث شده بخوام کار رو رها کنم
مامان سهند و سپهر
26 بهمن 92 9:02
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا مال من پف نکرد برم دوباره دستورو نگاه کنم اتفاقا تعجب کردما ولی گفتم حتما چون بدون خمیرمایه ست اصلا پف نمیکنه. من یه سینی فر رو پر کردم به اندازه یه بشقاب هم اضافه تر شد. طعمش خوب بود با شیر هم عااااااالی شده بود . مرسی عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
نوششش جونتونجالبه که پف نکرده!! خدا رو شکر که مزه اش رو دوست داشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد