سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

تبریک به دوستای گلم

1392/11/26 11:21
نویسنده : مامان آیدا
405 بازدید
اشتراک گذاری

چه روز های خوبی پشت سر گذاشتیم .خبر بارداری دو تا نیلوفر ا و مژگان ومهتاب عزیزم  و بعد ادی و  نرگس جون و حالا هم مهی دوست داشتنی انتظارش به پایان رسید. از صمیم قلب بهتون تبریک میگم دوستای گلم.براتون آرزو می کنم دوران بارداری بی خطر و راحتی رو طی کنید. آرزو می کنم بعد از این همه انتظار  با در آغوش گرفتن عزیزای دلتون,با بوی تن نفساتون لذت            ببرید.  و ما رو هم در شادی خودتون شریک بدونید.عکسای تپلی هاتون رو بگذارید و من  کیف کنمماچ تبریک به همه شما دوستان دوست داشتنی من که ۴ ماه رو با هم گذروندیم ,با غم هم گریه کردیم و تو شادی هم با هم خندیدیم.  ایشالله این دوران رو هم با آرامش می گذرونید.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سهند و سپهر
26 بهمن 92 8:34
مبارکهههههههههههههههههههه ایشالا یه روز چنسن پستی رو در مورد خودت بخونیم و از شادی بال در بیاریم
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله
مامان فرخنده
26 بهمن 92 10:49
مباركه ايشالا يه روز خوشتر خبر بارداري خودتو بدي من كه از صميم قلب ميخوام به زودي زود برات اتفاق بيافته ميتونم به جرات بگم كه اون روز يكي ار بهترين روزهاي زندگيم خواهد بود چون خيلي دوستدارم مامان بشي چون مامان بودن بهت مياد يه مامان مهربون وكدبانو عزيززززززززززززززززم
مامان آیدا
پاسخ
وااااااییییی ممنون دوست مهربوونم!! یعنی به جرات می تونم بگم حضور دوستای مهربونی مثل شما چقدر به من آرامش قلب میده!! واقعا از این که هستید صمیمانه خوشحالم و فکر می کنم که خدا منو خیلی دوست داره که من شما ها رو دارم واقعا ممنون دوستم
سودابه
26 بهمن 92 14:18
خبر بارداری مهی رو تو وب تو خوندم . خوش خبر باشی عزیزم ... انشاالله که مامان بعدی تو لیست رویا جون تو هستی
مامان آیدا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاالله همین روزای زود اسم هردومون میاد تو لیست خوش گذشت خانم خانم ها؟!
نیلوفر
26 بهمن 92 19:05
انشااله همین روزها ما هم یه پست توی وبلاگمون میزنیم که "آیدا مامان شده"... انشاالهههههههههههه
مامان آیدا
پاسخ
انشاالله ولی تا اون موقع با نی نی کوپولو های شما دوستای گلم کیف می کنم.
مهتاب
28 بهمن 92 12:56
ممنونم عزیزم انشالله به زودی تو هم مامان بشی تا نی نیا همسن باشند
مامان آیدا
پاسخ
مرسی گلم ایشاالله!! مواظب خودتون باش خیلی
ادی
28 بهمن 92 17:05
ایشالله به زودیییییییییییییییییییییییی تو هم به جمع ما اضافه میشی و ما بی نهایت خوشحال میشیم عزیزمممممم
مامان نرگس
7 اسفند 92 14:16
ایشالله خبر بارداری خودت عزیزممممممممم
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله.مرسی نرگس جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد