سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

ختم قرآن

1392/12/2 10:05
نویسنده : مامان آیدا
487 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان  عزیز  به امید خدا ختم قرآن داریم. دوستانی که علاقه مند هستند اسمشون رو به من یا به  سکوت این آدرس  http://manooononini.blogfa.com/ توی لیست دوستان من هست ایشون، خبر بدن که به امید خدا اول اسفند می خواییم شروع کنیم. التماس دعا از همتون دارمقلببغل

یه صلوات بفرستید واسه حاجت همه

خوب این دوره می خونیم به نیت حاجت ایدا جون مدیر وبلاگ کودکانه

خدایا به عظمت قران حاجتش و روا کن و یه نی نی ناز و سالم و صالح بهش عطا کن

حزب ۱ از جز ۵ مال مامان منتظر

حزب ۲ از جز ۵ مال مریم جون بدون وبلاگ

حزب ۳ از جز ۵ مال منتظر لطف خدا

حزب ۴ از جز ۵ مال مامانی انتظار نوشت های من

حزب ۱ از جز ۶ مال من مامان موش موشکم

حزب ۲ از جز ۶ مال نسرین جون

حزب ۳ از جز ۶ مال فرزند صالح

حزب ۴ از جز ۶ مال نیلو فر جون در انتظار نی نی

التماس دعا....

 


 

و این بار میخونیم واسه حاجت دوست خوبمون زهرا جون میخوام مامان بشم

حاجتش روا...

حزب ۱ از جز ۷ مال الهام جون برای بهارم

حزب ۲ از جز ۷ مال در در ارزوی مامان شدن

 حزب ۳ از جز ۷ مال الی جون نگفته هایی در من برای تو

حزب ۴ از جز ۷ خودم

حزب ۱ از جز ۸ مال مامان مهربونم

حزب ۲ از جز ۸  مال مامان مهربونم 

حزب ۳ از جز۸  مال جیگر مامان ماجراهای من و نی نی

حزب ۴ از جز ۸  ؟

دومین جز که برای زهرا جون باید بخونیم کامل نشده.لطفا کامنت بذارید

-----------

نوبت دوم

این دفعه میخونیم واسه دومین نفر لیستمون 

دوست خوبم مریم که وبلاگ نداره.

انشاالله به زودی مامان بشی خانوم

حزب ۱ از جز ۳ فتحی مدیر وبلاگ محمد مرصاد

حزب ۲ از جز ۳ سلما صادقانه

حزب ۳ از جز ۳ ایدا مدیر وبلاگ کودکانه

حزب ۴ از جز ۳ نیلوفر مدیر وبلاگ نیلوفرانه

حزب ۱ از جز ۴ مدیر وبلاگ آغوشی برای گریه

حزب ۲ از جز ۴ رها

حزب ۳ از جز ۴ مایسا مدیر وبلاگ این نیز بگزرد

حزب ۴ از جز ۴ اقاقیا مدیر وبلاگ به خاطر داشتنت خدارو شاکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سهند و سپهر
28 بهمن 92 9:39
خدا قبول کنه . عالیه.
نیلوفر
28 بهمن 92 11:06
منم هستمممممم
مامان آیدا
پاسخ
نوشتم اسمت رو!! از اول اسفند به امید خدا. بهت خبر می دم
مامان موش موشک
29 بهمن 92 10:24
سلام من هم اگه خدا سعادت بده هستم
مامان آیدا
پاسخ
بچه ها شروع کردیم. اسمتون رو نوشتم. به امید خدا حزب و جز رو بهتون اطلاع می دم.
نسرین (عزیز دل مامان بابا)
29 بهمن 92 12:25
منم هستم.
مامان آیدا
پاسخ
بچه ها شروع کردیم. اسمتون رو نوشتم. به امید خدا حزب و جز رو بهتون اطلاع می دم.
فرزند صالح
29 بهمن 92 14:26
سلام عزیزم منم مث شما منتظر نی نی هستم اگه دوست داشتی لینکم کنی خبرم کن لینکت کنم
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله که بزودی از انتظار در بیای. با افتخار لینک کردمتون
نیلوفر
29 بهمن 92 18:51
سلام من شما رو لینک کردم
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمی!! خیلی خوش اومدی با افتخار لینکتون کردم.
نیلوفر
29 بهمن 92 20:28
وااای قربونت برم با حرفت کلی انرژی مثبت گرفتم منم اگه خدا قبول کنه تو ختم قرآن میخوام شرکت کنم راهنماییم میکنی
مامان آیدا
پاسخ
عزیزم برو وبلاگ سکوت جون این آدرسش هست. نمیدونم هنوز بازه لیستش یا نه!! http://mnooononini.blogfa.com/
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 16:14
منم شرکت کردم عزیزم ممنون برای اطلاع رسانیت
مامان آیدا
پاسخ
التماس دعا
فرزند صالح
2 اسفند 92 19:47
عزیزم من برات خوندم یه حزب رو ایشالا خدا قبول کنه حاجت روا بشی گلم.
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله همه منتظر ها از انتظار در بیان.
مامان سهند و سپهر
3 اسفند 92 12:33
آیدا جونی سلام خوبی خانمی‌؟‌سرتون خلوت شد ؟ کارها روبراهه؟ کاپ کیک بفرستم خدمتتون با یه لیوان چای داغ ؟ نذر و دعاهاتون هم مقبول درگاه حق
مامان آیدا
پاسخ
سلام مهربان!! اونقدر امروز صبح هوس کرده بودم از این کاپ کیکها که نگو!!! ولی بعدش تا همین الان که 4 هست مرتب جلسه بود و دیگه یادم رفت کمی بهتر شده!! از اون حالت سفر های طاقت فرسا در اومد ولی هنوز گرفتارم!1 دارم می نویسم براتون فسقلی ها تو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد