سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

کار هنری

1392/12/17 9:30
نویسنده : مامان آیدا
612 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخند از خیلی وقت پیشا می خواستم این تابلو رو براتون بگذارم. این تابلو همونیه که تو اون دوره که مرخصی بودم برای زیفت تمومش کردم.و الان قاب هم شده و به دیوار وصل هست . این کار کلاژ ترکیب رنگ و پارچه و فلز هست. یه زمانی جوونی هام نمایشگاه می گذاشتم. ولی الان فقط گاهی برای هدیه دادن به کسی و یا برای خودم کار می کنم. این تابلو کوچیکترین تابلویی بود که تا حالا کار کردم و خیلی سخت بود چون ریز بود و ظریف کاری لازم داشت. ولی خیلی سرگرمم کرد تو بدترین روزایی که داشتم. خودم خیلی دوستتش دارم. ولی چون ریز بود اونطور که می خواستم برجسته نشد. این تابلو کاملا برجسته هست بخاطر پارچه و فلز هایی که توش بکار برده میشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

مامان فرخنده
4 اسفند 92 10:58
خيلي قشنگه واقعا از هر انگشتت يه هنر مي ريزه ها خيلي خيلي خوشمل بود واي كه تو چقدر عسلي تازه ها تابلو به اين بزرگي ميگي كوچكترين تابلويي كه كار كردي بابا توديگه كي هستي
مامان آیدا
پاسخ
خجالتم ندین!!کلی خجالت کشیدم الان خیلی به من لطف داری فرخنده جون.واقعا کار لذت بخشیه. آدمو می بره به بچگی که کار دستی درست می کردیم عروسکم رو ببوس حسابی
مامان فرخنده
4 اسفند 92 11:02
راستي يادم رفت از دستور خمير پيتزا پنج شنبه درست كردم واي خيلي خوب شده بود مدل توهم پيتزا درست كردم واقعا از بيرون خوشمزه تر شده بود وكلي مورد استقبال همسري واقع شد ديگه كارم در اومد امر نمودند از اين به بعد همين طوري پيتزا درست كن عكس هم گرفتم تا آخر هفته ميذارم توي وبم بابت دستور خوبت هم ممنون
مامان آیدا
پاسخ
جدی؟!!!! وای چقدر خوب که خوشتون اومدنوش جونتون!!کلی ذوق زده شدم الان خمیرش آسونه و زمان نمی بره زیاد خوبیش اینه وگر نه که کارمون در می یومد. همش باید تو آشپزخانه می بودیم
ادی
4 اسفند 92 11:57
عزیزمممم چقدر هنر مندی ماشاللههههههههههههههههههههههه. خیلی خوشگله عزیزممممممممم. افرینننننننننننننننننننننننننن.
مامان آیدا
پاسخ
مرسی دوستم!! خیلی تو عکس معلوم نیست تصویر دختر کاملا برجسته است و براق.
مامانِ عسل
4 اسفند 92 12:34
ووووووووووووووووی این خیلی قشنگهههههههههههههه تو هر زمینه ای هنری دارین اونم از نوع استادکار دلم میخواد همینجوری نگاش کنم... کاش میشد بهش دست بزنم من عاشق کلاژ هستم... خودم هیچ آشنایی توی این کار ندارم ولی سعی میکنم با پارچه نمدی به عسل کمک کنم یاد بگیره... کاش نزدیکتون بودم اون وقت ازتون میخواستم به عسل یاد بدین شما مثل مامان علی خوشتیپ دوره نمی زارین؟؟؟!!!
مامان آیدا
پاسخ
قابل شما رو ندارهلطف دارین مهربان قربونش برم عزیز خاله اش. تو این دوره زمونه بچه ها باید یاد بدن به ما کلاس های مامان علی جون خاصهه ما از اون هنر ها نداریم !! بخصوص یه دوره اش خیلی چشم رو گرفته بود. دوره روشهای چاق کردن مادر شوهر راستی به گمانم داماد جدید ما همشهری شماست!!! ببوس عروسک من رو
سودابه
4 اسفند 92 12:54
بابا هنرمند خیلی خوشگله آیدا جونم تو همه چی تمومیا خانه داری و آشپزی که عالی الانم که این یکی هنرتو رو کردی در زمینه کار هم که موفق جوری که روسا ولت نمیکنن ماشاالله ............. چقدر کیف میکنه همسرت و لذت میبره از داشتن همچین همسری
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخ ازش بپرس بهت میگه!!!!! همیشه میگه منشیت که وقت نمیده. خودت پارتی بازی کن یه وقت برای ما کنار بگذارولی یه نکته رو میدونی چیه؟!! وقتی میخواستم بیام بیرون از کارم اولین کسی که شاکی بود همسری بود. از اون ور ولی تیکه می پرونه دیگه!! ولی شما بمن لطف داری مهربون اونطور ها هم نیست.واقعیت اینه که این جور کار ها رو بیشتر از کار بیرون دوست دارم. به کار بیرون فقط عادت کردم متاسفانه با یان کارا حال می کنم ولی
مامانِ عسل
4 اسفند 92 14:49
جدی همشهری منه... مردهای کرد قلب خیلی مهربونی دارن نگاه به سبیل هاشون نکن از طرف من تبریک بگو و هوای همشهریم را داشته باش... مردهامون خیلی زن ذلیل هستن هاااااااااا به خواهرت نگی یه وقت ازش سوء استفاده کنه
مامان آیدا
پاسخ
این یکی سبیل نداره ولی مهربونه به گمانم. تا الان هم زز بوده بشدتعزیزززم. مشخصات که درسته!!1 ولی انصافا تا الان هم نجابتش هم صداقتش و هم محبتش رو خودم تایید می کنم. پسر خوبیه!! تا الان که بوده!!
سکوت
4 اسفند 92 18:08
سلام عزیزم .مرسی. حزب 4 از جز 12 قبول باشه
مامان آیدا
پاسخ
به روی چشم.قبول باشه انشاالله
مامانِ عسل
5 اسفند 92 11:03
سلام عزیزم... شما خوبین اره سعیده جون نیستن... منم دلم براشون خیلی تنگ شده صبح براش پیامک زدم گفتن پس فردا میان
مامان آیدا
پاسخ
سلام. ایشاالله هر جا که هستن سلامت و شاد باشن.دلم تنگ شده براش
سودابه
5 اسفند 92 14:37
آیدا جونم کجایی ؟ زود بیا بگو ببینم دیشب چیکار کردی ؟ پایبند رژیمت بودی یا خرابش کردی ؟
مامان آیدا
پاسخ
نخیرممممم کاملا دختر با شخصیت و خوبی بودم. یه عالمه جلوی خودم رو گرفتم . تازشم!!! ولی خودمونیم ها سخت بود
علامه كوچولو
5 اسفند 92 15:34
افرين...صد افرين....خيلي خيلي قشنگهحيف ازت دورم وگرنه كش ميرفتم
مامان آیدا
پاسخ
قابل شما رو نداره بی تعارف اگر دوست دارین آدرس بدین براتون پست می کنم [بغل
لیلا
5 اسفند 92 16:39
سلام آیدا جون من تو وبلاگ سودابه آدرست بود اتفاقا پریروز خوندمت ان شاءالله زود زود مامان شی آره حتما اسمت رو میزارم گلم
مامان آیدا
پاسخ
سلام لیلا جون. خیلی ممنون از لطفتون ایشاالله!!ممنون !! انشاالله به هوای شما یه تکونی به خودم بدم
سودابه
5 اسفند 92 17:50
آیدا جونم به لیلا جون گفتم اسمتو نوشت عزیزم هرکس رژیم خودشو داره . لیلا جون خودش قوانین رو تو وبلاگش مینویسه یکیش اعلام وزن هر روزه هست . یکیش نخوردن بعد از ساعت 8 . یکیش ورزش روزانه . یکیش خوردن ویتامین . یکیش خوردن آب ... که همه اینا تک تک امتیاز داره که اون خودش میگه چقدره . بعد تو هر روز صبح وزنت رو میگی با امتیازی که از دیروز کسب کردی حالا وقتی گذاشت خبرت میکنم بری بخونی . آخر سر هم برنده ها رو اعلام میکنه که امیدوارم تو اول بشی
مامان آیدا
پاسخ
ایشاالله با هم اول میشیم
مهتاب
5 اسفند 92 23:35
وای چقدر هنرمند افرین خیلی خشکله
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مهتاب جان. چشمات قشنگ می بینه
مامانِ عسل
6 اسفند 92 8:27
سلام ... خوبی؟ به به رژیم و لاغری و ... کاش یه روزی برسه من و دخترم هم توی این رژیم ها باشیم
مامان آیدا
پاسخ
سلام به روی ماهتون شما باید توی مسابقه هر کی زود تر چاق بشه شرکت کنید
فرزند صالح
6 اسفند 92 11:51
وای چه قد خوشگله چه قد شما هنرمندی. ایشالا تو ماه بارداری ازین چیزای قشنگ قشنگ درست کنی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم. ایشاالله
سکوت
6 اسفند 92 13:32
سلام عزیزم. حزب 4 از جز 15 قبول باشه
نیلوفر
6 اسفند 92 20:06
آ با ریکلاااااااااااااااااا آیدا خانوم حسابی واسه خودت هنرمندیااااااااااا. خوش به حال شوورت
مامان آیدا
پاسخ
متشکرممممم نیلو جونم
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:12
واااااااااااااااااااااااااااااااای آیدا جونی یعنی 5 دقیقه ست دارم به این تصویر نگاه می کنم ...... عااااالیه کارت دختر من که عااااااشقش شدم
مامان آیدا
پاسخ
دوستم آدرس بده برات بفرستم اصلا قابل شما رو ندارهکلی ذوق مرگ شدم
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:13
خیلی هنرمندی آیدا جون آفرین عزیزم. یعنی فکرشم نمیکردم اون زمان یه چنین کار بزرگی رو انجام میدادی خیلی عالی بود ... چرا ادامه نمیدی؟ محشره . البته توی همه زمینه ها ماشالا هنرمند و فعالی .
مامان آیدا
پاسخ
مرسی مهربون . لطف داری!! معمولا تفریحی این کارو می کنم. باورت نمیشه تو خونه خودم ندارم از تابلوهام به غیر از این یکی حالا برم خونه مامان عکس چند تا دیگه اش رو می گیرم براتون
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:14
سلام سلام آیدا جونی ( تازه یادم اومد سلام کنم ) خوفی ؟ خوشی؟ سرت خلوت شد یا هنوزم مشغولی خیلی؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود این چند روزی که نبودم
مامان آیدا
پاسخ
هوررررراااا برگشتی اینقده دلم تنگ شده بود که نگو. خوبی؟!! خوش گذشت؟!
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:32
حتما عکس بگیر بفرست. این یه دونه هم بزار توی خونه خودت حالشو ببر هر کس هم میاد هنرتو میبینه دلم نمیاد ازت بگیرمش
مامان آیدا
پاسخ
اصلا قابلت رو نداره اگر دوست داریش همین الان برات می فرستمش
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 8:33
خوبم عززیزم. ممنونم. خوش که چه عرض کنم یه روزه بود . بیشتر خستگی داشت . ولی خب تنوع خوبی هم بود . مخصوصا که دونفره بود
مامان آیدا
پاسخ
هانننن!! بچه ها رو نبرده بودین؟!! چه خوب گمونم بعد از مدتها دو تایی بودین نه؟!!
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 9:41
آره دقیقا هرچند خیلی دلم پر میزد براشون ولی خیلی خوب بود بعد از مدتهاااااا دو نفره بودن
مامان آیدا
پاسخ
هر چند وقت یکدفعه لازمه
مامان نرگس
7 اسفند 92 14:11
واااااااااااااااای خدا چقدر هنر داری تو دختر .. تو مصداق بارز مثال از هر انگشتش هنر میریزه هستیا خیلی هم عالی خیلی هم زیبا ..
مامان آیدا
پاسخ
خخخ اینا مال قبل از ازدواجه که نمی دونسستم وقت اضافه ام رو چه کنم.الان فقط برسم یه غذا درست کنم واقعا معجزه است
سکوت
8 اسفند 92 1:27
کجایی؟
مامان آیدا
پاسخ
سلام دارم خونه تکونی می کنم میام پیشت
مامان سهند و سپهر
8 اسفند 92 8:17
آیدا جونم سلام صبح بخیر
مامان آیدا
پاسخ
سلام به روی ماهت خوبی؟
marzi
10 اسفند 92 9:05
آفرین به خانم هنرمند. چه خوشگله. خونه تکونی تموم شد؟؟؟ کار و بار رو چه کردی؟ هنوز براشون کار میکنی یا دیگه بیرون اومدی؟ ایشاالله یه نوروز خیلی خوب در انتظارت باشه و حسابی سورپرایز بشی. راستی نامزدی خواهرت مبارک باشه. ایشاالله با هم خوشبخت بشن.
مامان آیدا
پاسخ
وااایی مرسی مرسی مرسی و مرسی دیروز تمام کردیم خانه تکانی رو. یه سری کار های ریزه ریزه مونده که روزمرگی هست و بالاخره دم عید باید دوباره دستی به سر روی خانه کشید. کا رهم فعلا هستم. لنگ می مونن اگر برم الان. ولی بعد از عید رو نمیدونم. بستگی به پیشنهادهای روی میز داره!]
مامان سهند و سپهر
10 اسفند 92 9:20
سلام خوبی عزیزم ؟ صبح زیبای شما بخیر صبح ما بارونیه چه خبر ؟ خوبی ؟ خوشی؟
مامان آیدا
پاسخ
سلام خانمی صبح شما هم بخیر. ایجا صبح که می اومدم سر کار هوا بد نبود. نسبتا تمیز و صافو کوههها معلوم بودن!!! ولی الان نمیدونم چهخبر هست بیرون. من عاشق بارونم. دیوانه قدم زدن تو هوای بارونیم وای من عاشق محل زندگی شمام!!!! بخصوص که الان بارون هم داره میادحیف امسال عید نمیام اونجا
مامانِ عسل
10 اسفند 92 10:30
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون از محبتت به ما... من نمی دونم چه جوری میتونم محبت شماها را جبران کنم
مامان آیدا
پاسخ
مهربونی از خودتونه دوست عزیزم. من دوستی شما رو تو بد ترین شرایط زندگیم بدست آوردم و برام خیلی با ارزشین. من تاهمیشه مدیون محبت های شما و مامان دو قلو ها هستم. این روز ها دوستی های بی ادعا رو کم میشه پیدا کرد و وقتی پیدا کردی باید محکم بچسبیشون.
مامان سهند و سپهر
10 اسفند 92 11:00
آخی عزیزم خب بیا شهر ما رو برای زندگی انتخاب کن... هرچند نمیشه اینقدر وابستگی ها زیاده به محل زندگی و خونواده و ... خب ایشالا توی بهار تهرانم حسابی بارون میاد و میری قدم میزنی بوووووووس
مامان آیدا
پاسخ
اگر میشد کار رو منتقل می کردم با سر می اومدم اونجا!!! وای که چقدر طبیعش زیباست. حیف که نمیشه از این تهران پر دود رها شد. چسبب داره لامصصصبت
شيما
14 اسفند 92 10:27
وااااااااااااي خداي مننننننننن باورم نميشه اين كار توه .... خيلييييي قشنگههههههه واقعا بهت تبريك ميگمممممممم خيلي خوبه كه اينقدر هنرمندي! ببخش كه دير به دير ميام سراغت ... خيلي درگير كارم و البته دل و دماغ وبگردي هم ندارم! پيشاپيش عيدت مبارك
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم . همین که هستی و سلامت هستی برای من کلی با ارزشهایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی. عید شما هم مبارک باشه
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 12:11
ؤااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دختر بی نظیر و محشره
مامان آیدا
پاسخ
جدا؟!!دوستشون داری؟!!
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 12:12
یکی از یکی خوشگلتر خوش به حال مامان مهربونت با این دخمل هنرمند
مامان آیدا
پاسخ
متشکرممممم
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 12:18
آیدا جونی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی کارهات خوشگلن هرچی بگم کم گفتم. جدی میگم. من همش میام و نگاهشون می کنم. اسم این سبک چی هست؟ خیلی باحاله
مامان آیدا
پاسخ
مرسی گلم چشمات قشنگ می بینه.راستش اینکار رو در مجموع کلاژ می گن.ترکیبی از چند هنر دستی هست.کار با چوب و خرازی. نقاشی رنگ روغن و خیاطی!! و قالب زنی که با گچ هست و یا مل!! راستی قاب هاش رو هم خودم درست کردم ها!!
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 13:00
خیلی خیلی جالبه. چقدر باحال خوش به حال عمه جان نشان رو برات ارسال نکردن ؟ عزیزم خیلی هنرمندی. قالب ها رو با چی درست کردی؟
مامان آیدا
پاسخ
قالب ها بعضی هاشون مومی هستند. مثلا کوزه مومی هست. چون باید خیلی سبک می بود. ولی تو جاهایی که باید مثلا صندلی باشه و هر چیز دیگه ازگچ مجسمه سازی استفاده میشه. قاب ها هم که چارچوب چوبی هست و بعد هم روش پتینه کاری کردم
مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 13:38
ها من که هیچی نوفهمم خودت استادی میگم خیلی کیف میده کار هنری چقدر خوب موفق باشی خانوم زیبا
مامان آیدا
پاسخ
هر موقع خواستی بگو برات درست م یکنم البته الان خیلی ابزار هام رو ندارم قبلا پایین خونه مامان هاینها کارگاه داشتم ولی همین تو خونه هم تو ورژن سبکترش می تونم درست کنم.
مامان سهند و سپهر
18 اسفند 92 10:11
وای سبزهه خیلی بامزه بود آیدا جونم خیلی خوشگل بود اون بذر چه گیاهی بود که ریخته بود ؟ مرسییییییییییییی عزیزم دیروز عصر با گوشی دیدمش
مامان آیدا
پاسخ
بهنظرم چمن بودولی خیلی با مزه بود منمخیلی خوشم اومد
مامانِ عسل
18 اسفند 92 11:19
وااااااااااااااااااااای ایدا اینا خیلی خوشگلن... باور کن من با وجود اینکه زیاد توی کار هنر و تابلو نیستم توی خونه اصلاً تابلو ندارم خیلی از اینها خوشم اومده خوش به حال اطرافیانت چه ذوقی میکنن با این هنرت
مامان آیدا
پاسخ
قابل شما رو نداره خانم خانمها همش مال شما
مامانِ عسل
18 اسفند 92 12:12
lمن از اونیکه دستمال گرفته جلوی دهنش بیشتر خوشم اومده و اولی هم همینطور اینم بگم همشون خوشگلن
مامان آیدا
پاسخ
من خودم اولی رو خیلی دوست دارم ولی مامانم همونی که دستمال گرفته روبیشتر دوست داره.اینها جز اولین کارهم بود بعدش مامان دیگه این ۳ تا رو مصادره کرد و برای نمایشگاه هم نگذاشت این ۳ تا رو بگذارم.قسم هم داد که هر کاری می کنم بکنم ولی از این ۳ تا مدل تو خانه هیچ کس دیگه نرهاینه که این تابلو ها تک شدند
مامان سویل و اراز
20 اسفند 92 13:02
واااااااای خانومی چه هنری چه تابلوهایی خیلی کیف کردم اینارو میفروشی؟ راستی اجازه میدین عکس تابلوهاتونو با ادرس وبتون بذارم وبم همه دوستان بازدید کنده باهاتون اشنا بشن و اگه اموزشگاهی دارین ادرسشو بدین به دوستان بگم خبرم کنید ممنونم
مامان آیدا
پاسخ
شرمنده ام می کنینخوشحالم که دوست داشتینخیلی وقت پیش ها نمایگاه میگذاشتم جوانی هامولی دیگه الان گاهی فقط برای خودم کار می کنم. یه وقتهایی که خسته از کار اداره میشم برای جلای روح کار می کنم قابل شما رو هم ندارن!! در مورد عکس هم خوشحال هم میشم.اگر ایده باشه برای دوستان!! باعث افتخارم هم هست.
ارزو
23 اسفند 92 10:44
سلام خوشگله ميشه اموزش بدي
مامان آیدا
پاسخ
راستش الان ها که اصلا نمی رسم!! ولی اگر تابلو جدید شروع کردم براتون با تصویر شرح می دم!! مهمترین قسمتش خلاقیت خودتون هست!! و اگر نه بقیه اش خیلی سخت نیست! ولی چشم ایشالله در اولین زمان ممکن. که قول نمیدم به این زودی ها باشه!!
ساناز
28 اسفند 92 18:37
خيلي خوشگله ايدا جان خوش به حالتون كه اينقدر هنرمندين شما تهران زندگي ميكنين ؟ ني ني دارين ؟
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی لطف دارید شما.من تهرانم و نینی هم ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد