سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

خوش بحال،....!!

1392/12/17 13:25
نویسنده : مامان آیدا
540 بازدید
اشتراک گذاری

خانه تکانی هم روی برنامه تمام شد.!!!! در یک اقدام گاز انبری 5 شنبه و جمعه به خونه حمله کردیم و خانه را تکاندیم. هورا  همه پرده ها و دیوار ها و چراغها و..... اگر بدونید خانه چقدر روشن تر شدنیشخندنیشخند تازه فهمیدم این خورشید نیست که کم نور شده بوده بلکه پرده های سفید من  بوده که سیاه و سیاه تر می شدهخجالت اینجا تهران دیگه!! خانه ما هم دم اتو بان هست و باور کنید تقصیر من نیست که این همه دوده رو در و دیوار های خانه هست. تازه من دوبار در سال خانه را می تکانممژه اصلا خانه شفاف شد باور کنیدنیشخند

روز 4 شنبه جایی همایش بودم در مورد کار تخصصی که دارم انجام می دم!! یه پیشنهاد تدریس بهم شد. کار کردن تو محیط های آموزشی رو دوست دارم. آدم رو پویا نگه می داره. اما خوب برای شروع تقریبا یک جور هایی از صفر میشه!!!  دارم بهش فکر می کنم که میشه آروم آروم کارم رو به تدریس جابجا کنم. محیط دانشگاهی آدم رو جوون نگه می داره!! همیشه به روز هستی!!! از ترم بعد شاید یک کلاس بردارم و خودم رو محک بزنم که آیا از پسش بر میام یا همین کار کارشناسی خودم رو ادامه بدم بهتر هستعینک  فعلا رئیسم کاری با من نداره و کمی کارم رو سبک کرده!! خدا رو شکر دیگه دعوا نکردمنیشخند همه چیز در محیط کار آرام ولی پر کار می گذره.

دلم سفر می خواد !! البته من همیشه دلم سفر می خوادنیشخند کلا من انسان دردری هستم و همیشه همه جا بودن رو به خانه بود ترجیح می دم!! بر عکس جناب آقای همسر!!نیشخند

دیگه بوی عید رو کاملا استشمام میشه کرد توی خیابان های پر ازدحام تهران ،پر از هیاهو و آدمهایی که تو مرکز های خرید می چرخند و عیدی  می خرند. توی فرش هایی که از تراس ها آویزان کردند . توی تمیزی پنجره های خونه ها!! توی حاجی فیروز های سر چهار راههها که با لباس قرمز روی سیاه می چرخند و می رقصندتشویق قبلا ها عید رو بیشتر دوست داشتیم اینطور نیست؟!! هر سال که می گذره رنگ و بوش کمتر میشه!!  

خوش بحال بچه ها!! چه کیفی می کنند. خوش بحال بچه دار ها. در کنار عزیزانشون چه لذتی می برند!! خوش بحال باردار ها. سال دیگه با چه لذتی شروع میشه براشون. سال تغییر اساسی زندگی!!!

انشاالله که همیشه شاد و خوش باشید همه تون. ایشاالله سال دیگه برای منتظر ها هم سال سرنوشت باشه. سال تغییر و شنیدن خبر پایان انتظار!! خوش بحال امید وار ها!!!چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان فرخنده
10 اسفند 92 10:50
الهي بميرم براي دلت ان شاء اله امسال سال تغيير براي توهم هست سال اسب اصولا سال خوبيه به اميد و توكل بخدا چندتا ني ني ناز مياد توي دلت عيد ميبري براشون خريد ميكني بعد من حال تو ميپرسم خونه تكوني را بگو تو مي ريزي اونها هم از يه طرف ديگه دارم يه پست جديد مينويسم عكس پيتزا هم ميذارم تموم شد خبرت ميكنم اميدتو از دست نده امسال لحظه سال تحويل كلي برا دعا ميكنم تازه مليسا هم ياد گرفته تا من دعا ميكنم اون هم خيلي قشنگ ميگه آمين آمين
مامان آیدا
پاسخ
خدا نکنه مهربونم.!!1 عزززییزم. عروسکم رو ببوس مرسی که هستی فرخنده جون[ماچ میام حتما پیشت
مامان سهند و سپهر
10 اسفند 92 11:07
عزیزم جمله آخرت عااااااااااااالی بود خوش به حال امیدوارها . خوش به حال تو ! وااااااااااای من تازه دیروز شروع کردم خونه تکونی رو کابینت ها بوفه و کمد ها رو با همسری انجام دادیم بکوب. ولی همه بدنم درد گرفته فکر کنم خیلی تنبل شده بودم ولی همیشه میگم خوبه عید هست که یه دفعه آدم خونشو میتکونه و حالشو میبره. البته مامان منم سالی دو بار خونه تکونی میکنه . یه بارم توی شهریور... ولی من کمی تنبل ترم و سالی یه بار حالا استارتشو زدیم دیگه... البته کارهای خودمونو انجامیدیم میشه گفت. بقیه ش دیگه کار کارگره. عزیزم برات آرزو می کنم سال جدید سال زیبا و معجزه آسایی باشه برات
مامان آیدا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاالله برای شما هم همینطور باشه!! وای منم خیلی تنبل شده بودم. باور کن. تمام تنم درد می کنه!! منم کارگر داشتم ولی خودمم پا به پاش کار کردم وگرنه که تمام نیمیشد که!! آسپزخانه از همه سخت تره
marzi
10 اسفند 92 11:35
سلام خانمی. خسته نباشی. چه جالب منم مثل تو بیرون رفتن رو دوست دارم و همسرم برعکس منه. عیدای قبلن خیلی بهتر بودن. نه مسئولیتی بود، نه جواب پس دادنی، نه ناکامی ، نه سابقه درمان یا سقط ، نه افزایش سن و نه .... هر بار بیشتر به این چیزا فکر میکنم خیلی بیشتر روحیه ام میبازم. بازم خوشبحال تو که صبح تا شب سرت با کار گرمه.شاید آخراش وقت شه برای فکر کردن. من تمام روز و شبم رو به این موضوعات فکر میکنم و غصه میخورم. این دوسال اخیر عید باردار بودم. خیلی ذوق داشتم. فکر میکردم دنیا مال منه. ذوقم کشته شد. دیگه از عید و خاطراتش هم بدم میاد. امسال عید دیگه دعاهای این دوسال رو که سال تحویل به درگاه خدا میکردم، نمیکنم. دیگه نمیخوام عیدام خراب بشه. دلم این روزا بیشتر از همیشه گرفته.خیلی بیشتر. خوش به حال بچه دارها ، خوش به حال باردارها ، خوش به حال امیدوارها
مامان آیدا
پاسخ
چی بگم. درکت می کنم عزیزم. حال منم بهتر از شما نیست. من خوش شانسم که کاری دارم که منو مشغول نگه می داره. شاید خوش شانسم که حتی لذت بودنش رو هم نچشیدم که بی قرار موندن و نموندنش باشم. ولی امید!!! امید رو نمی شه از انسان گرفت. بدون امید انسان فقط یه جسم پوچ هست مرضی جان!! برای نا امیدی خودم دلیل دارم ولی برای شما جدا می گم امیدت رو از دست نده!! مطمئن باش سال جدید سال بهتری هست برای شما من این رو قلبا می گم. ایشاالله که امسال از انتظار در می آیی عزیزمخوش بحال امید وار ها
marzi
10 اسفند 92 11:36
ببخشید یادم رفت بگم قالب نو مبارک.
مامان آیدا
پاسخ
عید اومد تو وبلاگ منمرسی عزیزم
لیلا
10 اسفند 92 11:51
سلام عزیزم خسته نباشی امیدوارم سال جدید رو با خبر مامان شدنت آغاز کنی
مامان آیدا
پاسخ
مرسی لیلا جون ایشاالله برای شما هم سرشار از خبر ها و اتفاقات خوب و خوش باشه
مامان فرخنده
10 اسفند 92 12:07
قالب جديد مبارك خاله بدو بدو عكس پيتزا را گذاشتم
مامان آیدا
پاسخ
مرسی. اومدم!!
مامانِ عسل
10 اسفند 92 13:23
من تازه میخوام این هفته شروع کنم سال قبل دادم دست کارگر افتضاح شده بود یعنی حالم از خونه به هم میخورد امسال باید خودم انجامش بدم خورش افتاده توی جونم منم خیلی عاشق سفرم یعنی همیشه به همسری میگم من هیچی نمیخوام جز سفر نه عیدی و نه هیچ کار دیگه ای کار توی دانشگاه هم به نظرم عالیه... اصلاً محیط دانشگاه یه چیز دیگست خیلی خوبه موفق باشی و سال خوبی در پیش رو
مامان آیدا
پاسخ
تنهایی خیلی سخته!1خدا رو شکر ما یه نفر رو داریم که از 11 سالگی تو خونه مامان اینها میاد و میره و کار های مختلف رو انجام میده. دراین حده که ما کلید میدیم بهش و کاملا قابل اطمینان هست. خیلی تمیزه انصافا و لازم هم نیست بهش بگی چی کار کن خودش اتومات کار هارو انجام میده!! از این بابت من شانس آوردم وگرنه که من کمر درست و حسابی ندارم راهی بیمارستان می شدم. سفر هم که .. اگر دست خودم بود هر هفته می رفتم یک طرفی!! ولی متاسفانه همسر جان چسبیده به خونه!!! باید همه چی برنامه ریزی شده باشه تا ایشون رضایت بده بره سفر. در مورد دانشگاه هم گمونم از ترم دیگه فعلا یک کلاس بگیرم تا ببینم از پسش بر میام یا نه!! انشاالله سال جدید سرشار از شادی و سامتی و خوشی باشه برای خودتون و خانوادتون
علامه کوچولو
10 اسفند 92 15:19
خووووووووش به حالت خونه تکونیت تموم شد... من که هنوز شروع نکردم و تا خرداد هم دست نمیزنم اخه سالی یه بار کلا خونه رو زیر و رو میکنم اونم موقع تغییر منزل و طی سال هم ماهی یه بار کارهای جزئی و دم دستی رو انجام بدم سال تحویل خونه ما خرداده نه اسفندفعلا تا سه ماهه دیگه راحتم... راست میگیها منم حس میکنم عید واقعی عید بچگیهامون بود الان شده یه رسم تکراری و بدون هیجان امیدوارم تغییر بزرگ در سال جدید شامل حالت بشه و رسما صدات کنیم مامان ایداانشاءالله
مامان آیدا
پاسخ
خخخخخ یعنی سالی یکبار اساسی می تکونی و خونه عوض می کنی؟!!دختر چه جونی داری؟!!ماشاالله
مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 8:30
سلام به روی ماهتون خانم قالب خوشگتون مبااااااااااارک
مامان آیدا
پاسخ
متشکرمممم. دیگه وقتی خونه تکونی تمام میشه قالب هم میشه قالب عید
مامانِ عسل
11 اسفند 92 8:58
چه قالب خوشگلی مبارک باشه از الان هوای عید را آوردی توی وبلاگ
مامان آیدا
پاسخ
مرسیوقتی خونه تکونی تمام میشه عید شروع میشه
مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 12:55
چه خبر عزیز دل ؟ مشغول کارهایی حتما
مامان آیدا
پاسخ
خبری نیست. همین کار های روزمره کار شرکت کمی سنگین هست. آخر سال شده و بودجه سال بعد و شناسایی سود امسال و پروژه ها خیلی شلوغم.
نیلوفر
11 اسفند 92 12:59
خسته نباشی آیدا جون. حسابی اکتیوی ها دختر. آفرین انشااله سال 93 برای تو و عزیزانت پر از اتفاقهای خوب و خوش باشه.
مامان آیدا
پاسخ
سلاlت باشی نیلو جونم. انشاالله که سال جدید برای خودت و ارغوان دوست داشتنیمون سال پر از سلامتی و شور و لذت مادر شدن هست
مامان سهند و سپهر
12 اسفند 92 8:17
آیدا جونی سلاااااااااام خسته نباشی از این همه کار عزیزم
مامان آیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم. شما هم همینطور
مامانِ عسل
12 اسفند 92 9:38
آی چقدر بدم میاد از این آخر سال و امور مالیش من امسال به خاطر بلد بودن یه ترفند کوچولو کارم را با یکی از همکارام عوض کردم راحت شدم از این حساب کتابها هر چی ازم خواستن ترفند را بگم نگفتم که گفتم باید کار را به کاردان سپرد
مامان آیدا
پاسخ
خخخخ ترفندت به درد ما میخوره؟!!مشکل این هست که توی شرکت ما فقط من هستم و کارشناسم و رئیسم. کارشناسه که فقط دور خودش می چرخه!!رئیس هم کار ینداره فقط کار می خواد. در نتیجهمن می مونم و حوضم!!! ولی از هر گونه ترفند استقبال می کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد