سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

کودکانه

خط های قرمز

1392/8/7 16:23
نویسنده : مامان آیدا
315 بازدید
اشتراک گذاری

تقویم رو میزم پر از خطهای قرمز شده.یاد مدرسه ها بخیر چقدر از این خطهای قرمز می ترسیدیم.که نکنه معلم با  خودکار قرمزش روی دفترمون و خط بزنه و بگه غلطه!!!! برای من اما غلط نیست.برای من خوشایند ترین خط قرمز هایی هست که در دنیا وجود دارد.برای من شمارش معکوس آغاز یه زندگی در وجودم است. با هر خط بیشتر  یک قدم به آرزویم نزدیکتر می شم.گویی این خطها مثل نقاشی کودکان هر روز بخشی از راه رو برام می کشه!! راهی که وقتی آخرین خط قرمز هم کشیده بشه من رو به دری می رسونه که بهشت گمشده ام پشت اونه!!! هر چند ممکنه بعد از این همه خط قرمز،کلید در رو به من ندن ولی تا پشت اون در رسیدن هم به نظر من کار هر کسی نیست.فعلا میخوام تا می تونم تقویمم رو خط خطی های قرمز کنم. 

امروز آخرین دونه قرصام رو می خورم. از فردا دکاپتیل رو شروع می کنم. به مطب باید زنگ بزنم تا از بودن دکتر مطمئن بشم.

حساب کردم اگر همه چیز خوب پیش بره و پری عزیز هم با ما راه بیاد 20 روز دیگه من برای یک لحظه هم که شده مادر میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قلب.مامان یه تعدادی کوچولو های میکروسکوپی که اگر قوی باشن و دل مامان رو محکم بگیرن،اونوقت من دیگه تا آخر عمر مامانشون میشم. خوب هی می خوام که به بعدش فکر نکنم و فقط به همون چند لحظه کوچولو که مادر میشم فکر کنم اما نمیشه دیگه!!!! من 20 روز  دیگه بالاخره مادر میشم!!!!خیال باطلچه برای یه لحظه، چه خدا بخواد و برای تمام عمر.در همین حدش هم حس خوبی به من میده.دوستت دارم خدا جونم!!

دارم میرم یه خط دیگه رو تقویمم بکشم!!هورا

 

پیوست: همین الانه به دکتر زنگ زدم یه خبر خوب این که حتما لازم نیست 7 روز دکاپتیل بزنم . تا زمانیکه پری جان بیاد باید بزنم. این یعنی اینکه ممکنه 3 تا بزنم و بعد بقیه درمان رو شروع کنم. هورا این یعنی اینکه من ممکنه زودتر از 20 روز دیگه مامااااان بشم!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مژگان
4 آبان 92 10:53
آیدای عزیزم، چقدر قشنگ می نویسی و چقدر قشنگ احساست رو بیان می کنی
نوشته هات برام خیلی با ارزشن، چون یادم می ندازن که چه نعمت قشنگی از خدا درون منه و یادم می ندازن که دوباره از خدا بابت داشتنش تشکر کنم
امیدوارم این خطای قرمز زودتر تموم شن و تو حس مادری رو با کوچولوهای خوشگلت برای همیشه حس کنی(نمی دونم چرا حس می کنم دوقلو هستن )
کوچولوهای همچین مادر فداکار و محکمی حتما قوی هستن به دل مهربون مادرشون می چسبن، من مطمئنم ...

خاله آیدا قربون خودت و اون فرشته کوچولوت بره که بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشم.برام دعا کن مامان مژگان
مامان
4 آبان 92 11:29
عزیزم انشاا... 20 روز دیگه مامانی و این خبر خوب بهمون میدی.


آمممییین. برات یه دوره بارداری خیلی خیلی راحت رو آرزو می کنم خانمی

الناز
4 آبان 92 16:46
عزیزم مطمئنا همینطوره....خانمی منتظرخبرای خوبت هستم


ایشا الله. ممنون الناز جان
مژگان
5 آبان 92 10:12
خدا رو شکر آیدا جون
سعی کن تو این دوران و دوران بارداریت خیلی آرامشت رو حفظ کنی ،
خیلی خیلی مهم و تاثیرگذاره
به امید خبرای خوب


مژگان مهربونم مرسی که هستیییی. خیلی دوست دارم.

نیلوفر
5 آبان 92 11:15
موفق باشی آیدا جون. انشااله همین دفعه مامان میشی. اونم مامان دوقلوووووووووووووووووووووووووووووو





عزیزم توکلت به خدا.




ایشالله.ممنون نیلو جونم. ایشاالله که تو هم زودتر شروع میکنی و همین بار هم نتیجه می گیری .اونم "دو قلووووووووووووو"






niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد